Skip to main content

De afgelopen dagen hag ik geen glasvezel. Ter vervanging kreeg ik unlimited internet via mijn mobiel. Hoe kan ik de kosten voor de simkaart, €10, hiervoor declareren?

groet,

Maaike

Beste @Maaikk  Heb je nu wel weer internet?

Je kan de kassabon hier plaatsen de moderators helpen je verder.

 

➡️ Zet je klantnummer in je  Community profiel? Dit is nummer wat bestaat uit drie letters en vijf cijfers.⬅️

 

 


Mijn internet doet het weer gelukkig. 
 


De afgelopen dagen hag ik geen glasvezel. Ter vervanging kreeg ik unlimited internet via mijn mobiel. Hoe kan ik de kosten voor de simkaart, €10, hiervoor declareren?

groet,

Maaike

 


Hi @Maaikk, wat super om te zien dat jouw internet weer werkt! Dankjewel voor het sturen van de kassabon, ik heb gelijk de kosten voor de simkaart voor je vergoed, dit zal verrekend worden met jouw volgende factuur. 


Hallo,

Ik heb ook al een paar dagen storing (geen glas signaal) en inmiddels een Odido simkaart gekocht a 10eur.

Zouden jullie die voor mij kunnen vergoeden? 

Ik zal bon hier toevoegen, klantnummer staat reeds in mijn profiel.

 

Groet, Dennis

@Cristien

@Nora van Odido 

 


Hi @vendjuuren, welkom op onze Community!

Bedankt voor het meesturen van de bon. Ik heb de simkaart voor je vergoed, dit bedrag zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. 


Reageer