Skip to main content

Sinds de overname van t mobile naar Odido doet zich er al een probleem voor met het dashboard van mijn thuis abonnement. Zodra ik iets wil inzien crasht hij naar een andere pagina.

 

Hi @Qenzo, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Dit is bij ons bekend en we zijn druk bezig om dit te herstellen. De browser werkt op dit moment beter dan de app. Excuses voor het ongemak. 


Oké gelukkig is het probleem al bekend. 
De browser werkt bij mij net zo slecht als de app.


Zit er al schot in de zaak? Deze issue duurt nu al sinds jullie van t mobile overgegaan zijn naar Odido! 


Hey @Qenzo, ik had gehoopt dat het al opgelost zou zijn. Ik heb het nog een keer doorgezet naar de specialisten. Ze gaan er achteraan! Hopelijk kunnen zij de oorzaak vinden. 


Hey, ondertussen weer bijna 20 dagen verder en er is nog geen verandering. 


Hi @Qenzo, excuses voor de lange wachttijd. Onze specialisten zijn druk bezig om de oorzaak te vinden, echter is de oorzaak per klant verschillend en daarom moeilijk om de vinger op de juiste plek te leggen. Hopelijk kunnen ze snel de oorzaak vinden. 


Reageer