Onlangs heb ik contact gehad met Odido om mijn abonnement te wijzigen en zag toen dat ik nog een tv box had in mijn abonnement waar we 2,50 euro per maand voor betalen maar al lang niet meer gebruik. Ik besloot deze op te zeggen. Door een overlijden in de familie had ik even geen aandacht voor het terugsturen van de box. Dit heb ik 5 weken later alsnog gedaan. Ik gaf er verder geen aandacht aan en kreeg dagen later een mail van Odido “bedankt voor het terugsturen van de apparatuur”. 1,5 maand later schrok ik me rot toen ik opeens een boete van 90 euro ontving voor het niet retourneren van de tv box. Ik hoop dat dit een fout is? Want ik weet momenteel niet hoe we dit moeten betalen. Ook staat deze 90 euro niet in verhouding tot een extra maand huren van de box wat normaliter 2,50 euro kost. Voor die 90 euro had ik de box ook nog 3 jaar in de kast kunnen laten verstoffen. Hoe lossen we dit op?
Hallo
Staat je klantnummer in je community profiel? Ik denk dat het wel goed komt aangezien je een bevestiging hebt gekregen maar omdat je het pas 5 weken later terug stuurde was het bedrag misschien al in rekening gebracht.
Hi
Mocht je nog andere vragen hebben, geef het gerust aan. Ik zet dit graag volledig voor je recht!
Dat waardeer ik ontzettend! Heel erg bedankt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.