andriod 13.0 tv box max

  • 8 May 2024
  • 5 reacties
  • 63 Bekeken

Hallo,

Ik heb H96 Max Android 13.0 tv box gekocht maar zodra ik Rtl4 wil kijken krijg ik een error melding. Hoe los ik dit op?

 

peter-keetfm 11 dagen geleden

Als u de inlog gegevens zoals klantnummer en pincode heeft ingeven zou het goed moeten gaan,  las wel dat er momenteel een vorm van test loopt voor Android boxen.

Soms kan men zich hiervoor aanmelden als tester,  

 

De Odido TV app werkt gewoon goed op Android TV toestellen of Android TV kastjes.

De nieuwe TV box van Odido draait ook op Android TV 12.

Dat er nu een beta (test) versie is hoeft het niet te betekenen dat de normale versie niet meer goed zal werken. (Gebruik ik al bijna 2 jaar)

@Cmwattel

Jou H96 Max draait waarschijnlijk op Android. (Niet op Android TV)

Het is beter een apparaat die op Android TV draait. (Odido TV app)

Een Chromecast Google TV is prima.

Een apparaat wat goed werkt een Nokia box 8000 of 8010.

Deze Nokia box heeft een normale afstandsbediening voor gebruik makkelijker.

Voor de meelezer een box wat op Android draait is wat anders als een box wat op Android TV draait.

Het is een groot verschil welke apps er op geïnstalleerd kunnen worden.

Op deze apparatuur gebruik ik de beta app.

Maar deze app zonder beta moet je hebben.

 

 

 

 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Als u de inlog gegevens zoals klantnummer en pincode heeft ingeven zou het goed moeten gaan,  las wel dat er momenteel een vorm van test loopt voor Android boxen.

Soms kan men zich hiervoor aanmelden als tester,  

Reputatie 3

Welke error melding krijg je? Die generieke: Er is iets mis gegaan.? (met de knop eronder om het weer te proberen)

Heb je de standaard versie of de beta versie geinstalleerd? Je zou kunnen proberen om je audio output om te zetten van dolby naar stereo om te kijken of dat de truc bij je is.

Als u de inlog gegevens zoals klantnummer en pincode heeft ingeven zou het goed moeten gaan,  las wel dat er momenteel een vorm van test loopt voor Android boxen.

Soms kan men zich hiervoor aanmelden als tester,  

 

De Odido TV app werkt gewoon goed op Android TV toestellen of Android TV kastjes.

De nieuwe TV box van Odido draait ook op Android TV 12.

Dat er nu een beta (test) versie is hoeft het niet te betekenen dat de normale versie niet meer goed zal werken. (Gebruik ik al bijna 2 jaar)

@Cmwattel

Jou H96 Max draait waarschijnlijk op Android. (Niet op Android TV)

Het is beter een apparaat die op Android TV draait. (Odido TV app)

Een Chromecast Google TV is prima.

Een apparaat wat goed werkt een Nokia box 8000 of 8010.

Deze Nokia box heeft een normale afstandsbediening voor gebruik makkelijker.

Voor de meelezer een box wat op Android draait is wat anders als een box wat op Android TV draait.

Het is een groot verschil welke apps er op geïnstalleerd kunnen worden.

Op deze apparatuur gebruik ik de beta app.

Maar deze app zonder beta moet je hebben.

 

 

 

 

Welke error melding krijg je? Die generieke: Er is iets mis gegaan.? (met de knop eronder om het weer te proberen)

Heb je de standaard versie of de beta versie geinstalleerd? Je zou kunnen proberen om je audio output om te zetten van dolby naar stereo om te kijken of dat de truc bij je is.

De melding die ik krijg is 414590 er gaat iets mis

Welke error melding krijg je? Die generieke: Er is iets mis gegaan.? (met de knop eronder om het weer te proberen)

Heb je de standaard versie of de beta versie geinstalleerd? Je zou kunnen proberen om je audio output om te zetten van dolby naar stereo om te kijken of dat de truc bij je is.

De melding die ik krijg is 414590 er gaat iets mis

Je kunt beter een echte Android TV media player aanschaffen.

Er worden helaas van die boxjes verkocht wat waardeloos is.

Een budget oplossing is een Chromecast Google TV of Nokia box 8000.

Of neem de nieuwe Odido TV box 1e voor 2,50 euro pm.

 

Reageer