Skip to main content

Ander emailadres Friesian


Hallo ,

 

Ik krijg mijn email adres niet meer actief van Friesian.

Graag zou ik mijn emailadres willen laten wijzigen in een ander via een PM.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Friesian_2 Welkom.

De moderators helpen je verder.

Zet vast je klantnummer in je forumaccount!
Klik op je naam kies instellingen - Internet + Tv Klantnummer (privé) 

Succes 

Inmiddels gedaan, 06. in Profile

Thanks!

Ik herinner me btw je naam @Cristien zoals ook van (T-Mobile) ShadowLea.😎

Reputatie 7
Badge +3

@Friesian_2 Ik help je graag verder bij het aanpassen van jouw e-mailadres! 

Wil je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan is de verificatie compleet en pas ik het direct voor je aan! 

Stuur je ook alvast het nieuwe e-mailadres?   

Hoi @Teresa van Odido - Teresa

Ik heb je een privébericht gestuurd. 

Helaas is het nog niet opgelost. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Friesian_2, kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345. Dan pas ik hem voor je aan!

Hoi @Tommie van Odido - Tommie.

Probleem is ik ben een Prepaid klant, Prepaid sim al langer geleden gekocht in de winkel. 

Mijn 06 staat in mijn profiel bij mobiel klantnummer. 

Reputatie 7
Badge +9

Ah okey, dan zet ik je topic door naar onze Mobiele collega's @Friesian_2. Teresa en ik doen alleen vast Internet en TV! 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Friesian, bedankt voor het invullen van je 06-nummer! Ik zie het e-mailadres a***1@outlook.com in ons systeem staan en ik zie a***e@gmail.com hier op de Community. Welke van de 2 is niet meer actief en wil je wijzigen? Ik heb je zojuist ook per SMS een verificatiecode gestuurd. Laat het me maar weten en geef de code hier aan me door, dan ga ik voor je aan de slag! 😄

Hoi @Marciano van Odido - Marciano.

Het eerste emailadres avxx1@outlook.com werkt niet meer. Ik heb een spiksplinternieuwe gemaakt deze stuur ik per PB.

XXX

Verificatiecode 8831075

 

 

Hoi,

 

Het is nog steeds niet opgelost voor gebruikersnaam Friesian

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Friesian, ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met een aantal opties. Ik spreek je daar! 😄

Reageer