Al drie weken geen connectie

  • 30 April 2024
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

Beste,

Wij hebben sinds februari een internet + tv abonnement bij Odido. Dit begon al met een 1-2 weken uitstel vanwege connectieproblemen. Nadat deze waren opgelost met behulp van meerdere monteurs, bleek de afstandsbediening van de mediabox het een aantal dagen niet te doen.

Nu hebben we sinds ruim drie weken totaal geen connectie meer over de glasvezel. Er is reeds een Odido monteur langs geweest, heeft een paar foto’s gemaakt maar kon verder niks doen. Het ligt kennelijk aan de glasvezel aansluiting in de wijkkast van KPN.

We hangen twee/drie keer per week aan de telefoon met Odido. “We kunnen nu niks doen. Het loopt, u moet even geduld hebben.” Vandaag heb ik nogmaals gebeld met de klantenservice. Hetzelfde verhaal en heb maar besloten dat ik mijn abonnement per direct wil ontbinden. “Nee meneer dat gaat niet, u zit vast aan een jaarcontract.” Ik meld dat ook zij dus verplicht zijn om te leveren. Maar dat werkt niet zo volgens de medewerker, daar kijken we wel even naar als het opgelost is..

Alsjeblieft, help mij met het verhelpen van deze storing. Laat mij alsjeblieft een afspraak maken met een (externe) monteur om de verbinding te herstellen. Dit duurt echt veel te lang zonder dat we iets horen of progressie zien.

Teresa van Odido 19 dagen geleden

Welkom op onze Community! @wvanopstal 

Mijn oprechte excuses voor deze ervaring, dit is niet wat je van ons gewend mag zijn. Ik wil dat jij binnenkort weer kunt genieten van onze diensten. Ik ben daarom meteen gaan kijken of er al een update is vanuit de technische dienst. Echter zie ik nog niks staan. 

Ik heb dit meteen ook bij mijn collega’s aangevraagd, maar zij geven aan dat er nog geen antwoord is vanuit de netwerkbeheerder. Weet in ieder geval dat mijn collega’s regelmatig navraag doen en er echt bovenop zitten! 

Nu begrijp ik goed dat je jouw abonnement graag wil ontbinden, maar als ik dit nu doe wordt er een afkoopsom in rekening gebracht. Je zit immers in een jaarcontract. Echter ben ik het met je eens dat wij ook moeten leveren. Mochten wij het probleem niet binnen 30 werkdagen kunnen oplossen, dan ga ik het abonnement meteen kosteloos voor je opzeggen. 

Misschien val ik in de herhaling, maar maak je al wel gebruik van een Unlimited Voucher code? Indien je deze nog niet hebt, stuur ik je graag een code toe. Je kunt er een Hotspot mee maken en deze verbinden aan je andere apparaten, op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @wvanopstal 

Mijn oprechte excuses voor deze ervaring, dit is niet wat je van ons gewend mag zijn. Ik wil dat jij binnenkort weer kunt genieten van onze diensten. Ik ben daarom meteen gaan kijken of er al een update is vanuit de technische dienst. Echter zie ik nog niks staan. 

Ik heb dit meteen ook bij mijn collega’s aangevraagd, maar zij geven aan dat er nog geen antwoord is vanuit de netwerkbeheerder. Weet in ieder geval dat mijn collega’s regelmatig navraag doen en er echt bovenop zitten! 

Nu begrijp ik goed dat je jouw abonnement graag wil ontbinden, maar als ik dit nu doe wordt er een afkoopsom in rekening gebracht. Je zit immers in een jaarcontract. Echter ben ik het met je eens dat wij ook moeten leveren. Mochten wij het probleem niet binnen 30 werkdagen kunnen oplossen, dan ga ik het abonnement meteen kosteloos voor je opzeggen. 

Misschien val ik in de herhaling, maar maak je al wel gebruik van een Unlimited Voucher code? Indien je deze nog niet hebt, stuur ik je graag een code toe. Je kunt er een Hotspot mee maken en deze verbinden aan je andere apparaten, op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken?

Reageer