Skip to main content

Hi allen,

Al 8 dagen heb ik nauwelijks verbinding thuis. Ik bel al 8 dagen met Odido, maar helaas zonder resultaat. Iedere keer voert de Technische dienst op afstand een standaard lijnmeting uit en geeft aan dat de lijn is hersteld. En dat ik internet heb. Dat klopt dus niet. Ik geef al 8 dagen dat het hoogstwaarschijnlijks aan mijn (oude) T50 modem ligt. Die lampjes van mijn modem knipperen nauwelijks. Meerdere keren harde reset gedaan, maar tevergeefs. Ik heb daarom meerdere malen om een monteur gevraagd, zodat die op locatie het probleem kan analyseren. En dus niet op afstand wat de afgelopen 8 dagen is gebeurd. Wat ik overigens niet begrijp is dat er bij de backoffice geen lampje gaat branden na het aantal keer herstellen van de lijn en dat ik als klant telkens aangeef dat het probleem niet is opgelost. Helaas was ik genoodzaakt om ook een klacht in te dienen, maar ook daarop ontvang ik geen respons. Ik heb nog ADSL, omdat glasvezel nog niet is aangelegd in mijn wijk. Anders was ik uiteraard overgestapt. Wie o wie kan mij helpen? Ik hoop ook dat iemand van Odido meeleest. Dit duurt namelijk heel lang. Alvast bedankt!

Hallo @AM84 

Is het modem aangesloten op het KPN ISRA punt waar ook de binnenkomende KPN kabel op is aangesloten? Deel er eventueel een foto van.


Bedoel je dit punt?


Of dit punt?


 


Dit heb ik dus al 8 dagen. Modem werkt niet goed. Geen verbinding met tv en Wifi. Op mobiele apparaten staat dan Verbonden zonder Internet. Maar toch beweert de Technische dienst (backoffice) op afstand dat het internet prima werkt. De lijnen worden zoals reeds vermeld al dagen op afstand hersteld, maar luisteren naar de klant komt niet binnen. 


Dit soort berichten krijg ik bijna dagelijks binnen.  Dit bericht is van ong. 2 uurtjes geleden. Het lijkt alsof de backoffice telkens case by case werkt en niet de rode draden oppakken en dan adequaat handelen. 


Reageer