Al twee weken geen Thuis diensten, ook al 2 weken met de klantenservice bezig om te zorgen dat er actie komt en iets gedaan wordt. Toezeggingen worden niet nagekomen, zaken worden niet terzake opgepakt. Nu twee weken verder ben ik nog NIETS verder.
Vanaf het eerste contact met de T-mobile Thuis klantenservice werd er al gezegd dat de fout in de wijkcentrale of de bekabeling buiten ligt. Lijkt mij ook logisch want bij ons is de storing gestart NADAT er monteurs van T-mobile (of partner) aan het werk waren bij de wijkkast en in de grond onder de stoep.
Het LOS lampje knippert rood, er is al een Guidion monteur langs geweest of er niet toch een probleem hier binnen zit, maar uiteraard was dat niet zo.
Door de klantenservice is herhaaldelijk toegezegd dat er een actie wordt doorgezet naar de backoffice en dat de netwerkoperator wordt aangestuurd. Vanavond bleek dat dit nog niet was gedaan en dat zij het nu wel ging doen en dat ik binnen een kwartier een mail zou krijgen met de bevestiging hiervan. Maar nee…. nog geen mail.
Maandag 13 maart een mail gestuurd met een klacht, maar ook daar, nog geen reactie op ontvangen.
Graag hulp van een T-mobile moderator, want mijn geduld is zo'n beetje op zijn einde en alles wat mij telefonisch wordt toegezegd wekt bij mij geen enkel vertrouwen dat dit ook klopt en er een actie op volgt.
het gaat om meldingsnummer 62300509 dd 2-3-2023