Omdat ik mijn afstandsbediening van de mediabox niet helemaal naar behoren werkte (niet alle functies deden het). Heb ik deze ontkoppeld, nu krijg ik deze echter niet gekoppeld.
Is er een manier om dit thuis op te lossen of moet hiervoor een nieuwe afstandsbediening komen? Ik lees al dat dit vaker voorkomt.
Het tandwieltje menu optie afstandbediening en accessoires veroorzaakt problemen met het volledig afschakelen van de mediabox afstandbediening en blijft hangen met zoeken, verbinden,succes.
Er zullen veel meer klanten stuiten op dit vervelende probleem, omdat de afstandbediening van de mediabox niet meer aan te krijgen is.
Alleen de TV afstandbediening werkt dan nog.
Beste Odido,
Ik kom net terug van vakantie..wil met de afstandsbediening van onze mediabox tv gaan kijken. Reageert de afstandsbediening helemaal niet..geen rood lampje, helemaal niets. De batterijen gewisseld, maar nog steeds helemaal niets.. voor de zekerheid hometoets/ok toets een aantal sec ingedrukt...niets...ook volume - en ok ingedrukt om te ontkoppelen...ik vrees dat de afstandsbediening defect is. Kan u ons een vervanging sturen..
Met vriendelijke groet
Ronald
Hoi
Hoi
Hoi Ishana,
Ten eerste sorry dat ik dezelfde vraag in 2 topics heb gezet. Ik kwam eerst de topic koppel problemen tegen maar dat dekte eigenlijk het probleem niet. Later vond ik het topic defect.. Uiteraard heb ik de batterijen als eerste vervangen, (ik ben elektrotechnicus btw). Op de afstandsbediening brand het rode ledje helemaal niet meer...voorheen zag ik het ledje altijd knipperen als ik ging koppelen. De afstandsbedieng is helemaal dood. Kun je hem nog met een toets combinate testen? De gebruikelijke koppel en ontkoppel toetsen regageren helemaal niet. De box is meerdere m,alen van de spanning af geweest.
Met vriendelijke groet
Ronald
p.s
Ik bedien nu de mediabox met google home maar dat werkt maar zeer beperkt
Hoi
Hoi Ishana
Het gaat over de nieuwere mediabox....de amino is niet meer in gebruik...die amino box bleef maar haperen en hickups geven...zwarte frames e.d die ligt in de kast…
Mvg
Ronald
Hoi
Daarnaast kan ik ook de Amino TV Box uit je abonnement verwijderen als je dit wil. Laat je me het weten? Groetjes, Ishana
Fijn Ashana,
Ik bedank je voor je support. Ik zie de afstandsbediening tegemoet.
Je mag die amino box eruit halen…
Gr Ronald
Ik heb hem eruit gehaald
Allereerst welkom op onze Community!
Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening voor je besteld, deze komt snel jouw kant op! Ik wil je vragen om de afstandsbediening niet nogmaals te ontkoppelen.
Ik wil jullie verzekeren dat wij druk bezig zijn om de Mediabox en bijbehorende afstandsbediening te optimaliseren. Ik adviseer dan ook om dit topic in de gaten te houden, hier plaatsten wij alle updates omtrent de Mediabox: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community
Beste
Hi
Afstandsbediening ontkoppelen & koppelen
- Wil je de afstandsbediening ontkoppelen van de Mediabox? Druk dan tegelijk op OK] en Volume omlaag] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.
- Wil je de afstandsbediening weer koppelen? Druk dan tegelijk op OK] en Thuis] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.
Beste Tommie,
ja, ik heb de AB verschillende keren ontkoppeld en weer gekoppeld. Ook heb ik de mediabox verschillende keren gereset; zonder resultaat. Dit speelt nu een aantal maanden, sinds de box en AB zijn omgeruild.
Buiten het feit dat ik het volume niet meer goed kan regelen, is het probleem met het volume bij wisselen van zender nog steeds niet opgelost.
Vanwege aanhoudende technische problemen zijn wij van ZIGGO overgestapt op ODIDO, maar de vraag is of we klant blijven.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.