Skip to main content

Omdat ik mijn afstandsbediening van de mediabox niet helemaal naar behoren werkte (niet alle functies deden het). Heb ik deze ontkoppeld, nu krijg ik deze echter niet gekoppeld.
Is er een manier om dit thuis op te lossen of moet hiervoor een nieuwe afstandsbediening komen? Ik lees al dat dit vaker voorkomt. 

Het tandwieltje menu optie afstandbediening en accessoires veroorzaakt problemen met het volledig afschakelen van de mediabox afstandbediening en blijft hangen met zoeken, verbinden,succes.

Er zullen veel meer klanten stuiten op dit vervelende probleem, omdat de afstandbediening van de mediabox niet meer aan te krijgen is.

Alleen de TV afstandbediening werkt dan nog.


 


Beste Odido,

Ik kom net terug van vakantie..wil met de afstandsbediening van onze mediabox tv gaan kijken. Reageert de afstandsbediening helemaal niet..geen rood lampje, helemaal niets. De batterijen gewisseld, maar nog steeds helemaal niets.. voor de zekerheid hometoets/ok toets een aantal sec ingedrukt...niets...ook volume - en ok ingedrukt om te ontkoppelen...ik vrees dat de afstandsbediening defect is. Kan u ons een vervanging sturen..

 

Met vriendelijke groet

Ronald


Hoi @Ronald D, ik wil je graag direct verder helpen! Heb je al eens het modem in combinatie met de Mediabox opnieuw opgestart en daarna pas de afstandsbediening ontkoppeld en opnieuw gekoppeld? Het is daarnaast dat je echt de seconden afwacht (dit kan soms iets langer duren). Mocht dit het niet verhelpen, kan het soms ook lukken als je de batterijen vervangt of opnieuw erin doet! Groetjes, Ishana


Hoi @Ronald D, ik wil je graag direct verder helpen! Heb je al eens het modem in combinatie met de Mediabox opnieuw opgestart en daarna pas de afstandsbediening ontkoppeld en opnieuw gekoppeld? Het is daarnaast dat je echt de seconden afwacht (dit kan soms iets langer duren). Mocht dit het niet verhelpen, kan het soms ook lukken als je de batterijen vervangt of opnieuw erin doet! Groetjes, Ishana

Hoi Ishana,

 

Ten eerste sorry dat ik dezelfde vraag in 2 topics heb gezet. Ik kwam eerst de topic koppel problemen tegen maar dat dekte eigenlijk het probleem niet. Later vond ik het topic defect.. Uiteraard heb ik de batterijen als eerste vervangen, (ik ben elektrotechnicus btw). Op de afstandsbediening brand het rode ledje helemaal niet meer...voorheen zag ik het ledje altijd knipperen als ik ging koppelen. De afstandsbedieng is helemaal dood. Kun je hem nog met een toets combinate testen? De gebruikelijke koppel en ontkoppel toetsen regageren helemaal niet. De box is meerdere m,alen van de spanning af geweest.

 

Met vriendelijke groet

Ronald

 

p.s

Ik bedien nu de mediabox met google home maar dat werkt maar zeer beperkt


Hoi @Ronald D, helemaal geen probleem! Ik wil je afstandsbediening graag vervangen. Ik zie alleen dat je twee verschillende apparaten hebt. Speelt dit op de afstandbediening van je Amino TV Box of van je (nieuwere) Mediabox? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana


Hoi Ishana

Het gaat over de nieuwere mediabox....de amino is niet meer in gebruik...die amino box bleef maar haperen en hickups geven...zwarte frames e.d die ligt in de kast…

Mvg

Ronald 


Hoi @Ronald D, ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan!

Daarnaast kan ik ook de Amino TV Box uit je abonnement verwijderen als je dit wil. Laat je me het weten? Groetjes, Ishana


Fijn Ashana,

Ik bedank je voor je support. Ik zie de afstandsbediening tegemoet.

Je mag die amino box eruit halen…

 

Gr Ronald 

 


Ik heb hem eruit gehaald @Ronald D


Reageer