Adres niet zichtbaar of aan te passen

  • 8 November 2022
  • 43 reacties
  • 770 Bekeken

Reputatie 1

Onlangs ben ik verhuisd en heb ik T-mobile thuis aangevraagd. Dit is inmiddels geleverd en werkt naar behoren alleen de adreswijziging die ik heb doorgegeven is niet door gekomen en hij geeft nu constant de error: “ Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.”

Dit speelt al een week en hierdoor kan ik mijn thuis abonnement niet toevoegen kunnen jullie me hiermee helpen?

Bedankt! 


43 reacties

Reputatie 1

Zo te zien zijn er meer mensen met hetzelfde probleem dus, had al een paar dagen niet meer gekeken. De meldingen op de screenshots van Eath komen dus ook bij mij voor. Helaas is het probleem nog steeds niet opgelost, kan de oplossing die hierboven genoemd is ook tijdelijk bij mij toegepast worden?

Reputatie 7

Hi @LNE, dankjewel voor het aangeven! Ik heb hier nogmaals met een collega naar gekeken, maar we komen er allebei niet uit. Zojuist heb ik dan ook een verzoek ingediend voor onze technische dienst. Hier heb je net ook een e-mail over gekregen ter bevestiging. Ik houd dit de komende dagen voor je in de gaten. 

Hi @Ron van Lith, mijn excuses voor mijn verwarring! Ik heb dit inderdaad al enige tijd geleden voor je uitgezet. Ik zie dat op mijn mail naar de andere afdeling nooit een reactie is gekomen, dus daarom ben ik hier niet meer bij jou op teruggekomen. Dit had ik beter in de gaten moeten houden, sorry. Vandaag heb ik hier weer met een collega naar gekeken, maar we zijn er niet uitgekomen. Zojuist heb ik dan ook een onderzoek ingeschoten, omdat ik wil dat hier zo snel mogelijk een oplossing voor komt. Hier heb je zojuist ook een e-mail over gekregen ter bevestiging. Ontzettend bedankt voor jouw geduld van de afgelopen tijd. Hopelijk kan ik volgende week meer vertellen over de oplossing! 

Hi @RL1, merci voor de uitgebreide terugkoppeling! Ook voor jou heb ik opnieuw een verzoek ingediend waar je zojuist een e-mail over hebt gekregen. De technische dienst gaat hier in duiken, want je hoort inderdaad zonder enkele problemen in je My T-Mobile Thuis omgeving te kunnen. Excuses dat de uitkomst van het eerdere onderzoek niet met jou is gedeeld. Dit onderzoek was gesloten door de technische dienst, omdat er informatie ontbrak. Dit keer ga ik de uitkomst met je delen en hoop ik dat ik snel de definitieve oplossing kan doorgeven. Wat betreft het Klantvoordeel: ik wil je laten weten dat ik je de maanden die je misloopt ga vergoeden. Dus hier hoef je je geen zorgen over te maken. 

 

 

Hi @bmolenaar, heel goed dat jij je ook meldt! Ik heb jouw gegevens toegevoegd, zodat mijn collega's dit ook bij jou kunnen verhelpen. Ik houd jullie hier op de hoogte van de status. Zodra het is opgelost, vergoed ik voor jullie het misgelopen Klantvoordeel. 

Het probleem is vandaag opgelost voor mij! Bedankt voor je hulp.

Reputatie 1

Inmiddels is het probleem bij mij opgelost. Mijn adres is weer zichtbaar (is ook goed aangepast). Ik heb mijn T-mobile thuis abonnement kunnen koppelen en de eerste factuur is inmiddels betaald.(die van 21-11-2022). Volgens mij klopt nu alles ook m.b.t. tot de kortingen etc. Bedankt voor de moeite en het oplossen van dit probleem!

@Lisa Bij mij is het zojuist ook gelukt om me aan te melden voor klantvoordeel, dus het probleem lijkt voor mij ook opgelost te zijn gelukkig. Ik zie ook geen foutmeldingen meer op mijn account pagina.

 

De notificaties van nieuwe berichten hier op dit topic komen helaas de hele tijd in de SPAM map, dus zag nu pas dat er ontwikkelingen waren.

 

De vergoeding voor het misgelopen klantvoordeel zie ik dan wel verschijnen zodra het voor iedereen opgelost is denk ik. Bedankt voor de support in ieder geval!

Reputatie 7

Hi @bmolenaar, heel goed dat jij je ook meldt! Ik heb jouw gegevens toegevoegd, zodat mijn collega's dit ook bij jou kunnen verhelpen. Ik houd jullie hier op de hoogte van de status. Zodra het is opgelost, vergoed ik voor jullie het misgelopen Klantvoordeel. 

Reputatie 7

Hi @Eath, super fijn dat het koppelen van twee accounts in één nu is gelukt - merci voor het aangeven! Ik heb opnieuw een update gevraagd aan mijn collega's voor het initiële probleem, want hier wordt voor jou nog aan gewerkt. Ik laat het je weten als de definitieve fix gereed is. Excuses dat dit even op zich laat wachten. 

Reputatie 7

Hi @bmolenaar, super dat je dit laat weten - heel erg bedankt en graag gedaan! 😁 Ik was een paar dagen vrij, maar zie dat mijn collega's dit inderdaad hebben verholpen. Ik zie dat het nu ook helemaal is gelukt met Kantvoordel. Is het bij jou nu ook helemaal opgelost @Eath? Ik hoop het enorm. 

Ik heb precies hetzelfde probleem… de bug zou bekend zijn volgens iemand van de klantenservice. Maar dat is inmiddels maand geleden. Ik kan dus ook na het inloggen niet mijn adres inzien of wijzigen en daardoor niet mijn t-mobile mobiel en thuis abbo's aan elkaar koppelen...

Reputatie 7

Hi @RL1, heel erg fijn om dit te lezen! 😁 Dankjewel voor het doorgeven. Gelukkig heb ik ook vernomen van mijn collega's dat dit probleem is opgelost. Kunnen jullie aangeven of dit ook voor jullie geldt @Eath en @LNE? Ik hoor het graag. 

Yes, de vergoeding van de maand die je hebt misgelopen met Klantvoordeel heb ik meteen voor jou geregeld @RL1! Dit kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties.

Fijne feestdagen allemaal! 🎄

Hi @RL1, heel erg fijn om dit te lezen! 😁 Dankjewel voor het doorgeven. Gelukkig heb ik ook vernomen van mijn collega's dat dit probleem is opgelost. Kunnen jullie aangeven of dit ook voor jullie geldt @Eath en @LNE? Ik hoor het graag. 

Yes, de vergoeding van de maand die je hebt misgelopen met Klantvoordeel heb ik meteen voor jou geregeld @RL1! Dit kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties.

Fijne feestdagen allemaal! 🎄

 

Nee het probleem is nog steeds niet opgelost.

Ik krijg dezelfde melding. 

Ook ik ervaar helaas hetzelfde probleem als @Eath aangaf met screenshots, ook na een adreswijziging. Zowel in de My T-Mobile app op mijn telefoon als online op mijn laptop kan de omgeving mijn gegevens niet ophalen. Hierdoor is het onmogelijk om mijn klantvoordeel te koppelen, of in de My T-Mobile Thuis omgeving te komen. Ik geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te vragen zoals hierboven genoemd werd, maar dit loste het probleem niet op.

Reputatie 7

Hi @Eath, heel goed dat je dit doorgeeft! Ik heb dit gelijk doorgespeeld naar onze IT-afdeling. Wat balen dat het bij jou nog niet werkt, excuses hiervoor. Ik laat het je weten als ik een nieuwe terugkoppeling heb ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @pracissor, ik zie ook op dit moment geen bestaand My T-Mobile Thuis account op jouw abonnement. Je kunt deze los aanmaken en ‘em vervolgens samenvoegen met het bestaande mobiele account: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Daarna gaat het vast lukken om je adres te wijzigen. Mocht je nog hulp kunnen gebruiken, dan sta ik altijd voor je klaar!

Hoi @pracissor, ik zie ook op dit moment geen bestaand My T-Mobile Thuis account op jouw abonnement. Je kunt deze los aanmaken en ‘em vervolgens samenvoegen met het bestaande mobiele account: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Daarna gaat het vast lukken om je adres te wijzigen. Mocht je nog hulp kunnen gebruiken, dan sta ik altijd voor je klaar!

 

Dit is juist het probleem, na het wijzigen van het adres ivm verhuizing en je dan het nieuwe t mobile Thuis abonnement wilt toevoegen via de app krijg je de volgende melding.

"Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.:"

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Eath, handig dat je een screenshot mee kon sturen! Ik ben meteen in jouw dossier gedoken en zo te zien is jouw inlogomgeving nog niet omgezet naar één inlogomgeving waardoor je deze foutmelding krijgt. Daarom heb ik een apart My T-Mobile Thuis account voor je aangemaakt die je met een ander wachtwoord kan gebruiken. Zodra we klaar zijn om ook jouw accounts om te zetten naar één inlogomgeving ontvang je per email en SMS meer informatie van ons.

Je ziet mij snel in je privéberichten verschijnen met je inloggegevens en daarnaast gaan wij hard werken aan de oplevering van één inlogomgeving én aan de oplevering van jouw T-Mobile voor thuis verbinding! 😃

Reputatie 7

Hi @LNE, heel goed dat je dit hebt aangegeven! Werkt het sinds deze week weer zonder problemen bij jou of ervaar je nog hetzelfde issue? Als je nog niet probleemvrij bent, dan ga ik je hier direct verder mee helpen.

Hi @RL1, hier gaan we iets aan doen! Als je inlogt in jouw My T-Mobile Thuis account krijg je de melding dat je jouw account kunt updaten. Als je op 'updaten' klikt, wordt automatisch het My T-Mobile account met Thuis aangepast. Kun je aangeven of dit is gelukt? Het zou top zijn als je hierop terug kunt komen. 

Hi @pracissor, merci voor de aanvulling! Ik geef je graag meer duidelijkheid. Als je inlogt in jouw My T-Mobile Thuis account krijg je de melding dat je jouw account kunt updaten. Als je op 'updaten' klikt, wordt automatisch het My T-Mobile account met Thuis aangepast. Is deze stap wel gelukt of gaat het hier juist mis? Ik hoor het graag. 

Hi @Ron van Lith, hartstikke goed dat je hier ook aanklopt! Kun je dezelfde stap als @RL1 en @pracissor opvolgen en aangeven of dit lukt of niet? Dankjewel alvast voor de moeite. 

Ik krijg nog steeds de zelfde melding als in mijn bericht van 10 dagen geleden. De update melding ,waar Lisa het over heeft, na het inloggen zie ik niet verschijnen.

 

Wanneer kunnen we sit verwachten 

""wij hard werken aan de oplevering van één inlogomgeving én aan de oplevering van jouw T-Mobile voor thuis verbinding!"

Hi @Eath, heel goed dat je dit doorgeeft! Ik heb dit gelijk doorgespeeld naar onze IT-afdeling. Wat balen dat het bij jou nog niet werkt, excuses hiervoor. Ik laat het je weten als ik een nieuwe terugkoppeling heb ontvangen. 

 

Apart, hoevaak moet het doorgegeven worden aan de technisch dienst voor het opgepakt wordt?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Eath, niet schrikken van de SMS'jes hoor, dat was ik! Ik heb flink lopen sleutelen aan jouw account, zou je wederom kunnen proberen om je mobiele abonnement toe te voegen? Ik heb er goede hoop in dat je nu verder komt!

Reputatie 6

Hoi @Eath, ik durf je geen datum te geven, maar we zijn hard aan het werk om het inloggen op één omgeving vlekkeloos te krijgen, beloofd!

Reputatie 7

Hi @CodeHolland, hartstikke goed dat je dit aangeeft! Ook jou heb ik toegevoegd aan het onderzoek om dit heel rap te laten verhelpen. Ik wil ook graag aan @LNE@Ron van Lith en @RL1 laten weten dat het verder is doorgezet naar onze specialisten om hierbij te helpen. Ik hoop snel een update binnen te krijgen die ik met jullie kan delen. 

Het probleem speelt nog steeds, zie eerdere berichten, wellicht een update hoelang dit nog gaat duren en/of er überhaupt een oplossing volgt.

 

Hoi @Eath, niet schrikken van de SMS'jes hoor, dat was ik! Ik heb flink lopen sleutelen aan jouw account, zou je wederom kunnen proberen om je mobiele abonnement toe te voegen? Ik heb er goede hoop in dat je nu verder komt!

Ik weet niet wat je gedaan hebt, maar die heeft het nog erger gemaakt.

Enkel mijn inlog voor mijn t mobile thuis internet kan ik nog inkomen en mijn persoons gegevens qua naam klopt niet meer. Voorletters zijn onjuist.

Mobiel abbonement toevoegen lukt ook niet, zie afbeelding.

Het begint een beetje hopeloos te worden, nog suggesties?

 

Update

 

Het koppelen van 2 account in 1 omgeving is nu gelukt, geel fijn. Het initiële probleem van onvermogen om klantenvoordeel aan te zetten blijft bestaan. 

 

Reageer