Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

Hoi @Arnaud.Gouder, er was schijnbaar een fout opgetreden in het verstuurproces waardoor de box nooit aangemaakt is in het systeem - sorry voor deze fout! Ik heb het nu alsnog handmatig aangepast zodat je binnen enkele dagen dan toch echt de Aria ontvangt! 😉

Je bent absoluut niet ongeduldig, logisch dat je na een week checkt wat er precies aan de hand is!


Beste Jason,

De Amino Aria is inmiddels aangekomen en aangesloten. Echter ik kan hier alleen NPO 1,2 en 3 op kijken. Bij alle andere zenders krijg ik een zwart beeld. Moet er nog iets aan jullie kant gebeuren?

Groeten,

Arnaud


Hoi @Arnaud.Gouder, bedankt voor je bevestiging! Ik vermoed dat de nieuwe box nog niet goed geregistreerd is, dat zou die bug verklaren. Ik weet gelukkig wat de oplossing is, dus we gaan het samen herstellen!

Zou je de Aria en het modem beide willen herstarten via de volgende methode, alsjeblieft?

Voer een reset uit zonder internetkabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Als het goed is, werkt daarna elke zender weer.


Hoi @Arnaud.Gouder, bedankt voor je bevestiging! Ik vermoed dat de nieuwe box nog niet goed geregistreerd is, dat zou die bug verklaren. Ik weet gelukkig wat de oplossing is, dus we gaan het samen herstellen!

Zou je de Aria en het modem beide willen herstarten via de volgende methode, alsjeblieft?

Voer een reset uit zonder internetkabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Als het goed is, werkt daarna elke zender weer.


Hoi Jason,

 

Ik had deze ‘reset’ al gevonden op het forum, en ook al geprobeerd. Ik heb het uiteraard na jouw bovenstaande bericht nog een keer helemaal zo uitgevoerd, maar het werkt niet. Ik kan nog altijd alleen Nederland 1, 2 en 3 zien, en de rest alleen zwart beeld. Kan dit te maken hebben met dat er nog altijd ‘Interactieve TV’ bij mijn account staat, en geen ‘T-Mobile TV’? Wanneer wordt dat geactiveerd? Verder zou het ook nog kunnen te maken hebben met het feit dat ik het Zyxel modem niet gebruik (ik gebruik een unifi managed switch die het VLAN 640 direct doorstuurt naar de TV). Ik heb ook al geprobeerd om alleen VLAN 300 door te sturen (zoals bij T-Mobile TV over glasvezel zou moeten, maar dat werkt ook (nog) niet). Dan werkt het namelijk helemaal niet, en kan de Aria de server niet bereiken volgens mij…

Dank,

Arnaud

P.S. Ik heb het Zyxel modem wel aangesloten voor telefonie, dus als het echt nodig is, kan ik het wel proberen met een kabel via het modem (dat is wat werk, en heb ik daarom nog niet geprobeerd), maar ik begreep dat het ook echt zonder moet kunnen...


Hoi @Arnaud.Gouder, bedankt voor je bevestiging! Ik vermoed dat de nieuwe box nog niet goed geregistreerd is, dat zou die bug verklaren. Ik weet gelukkig wat de oplossing is, dus we gaan het samen herstellen!

Zou je de Aria en het modem beide willen herstarten via de volgende methode, alsjeblieft?

Voer een reset uit zonder internetkabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Als het goed is, werkt daarna elke zender weer.


Hoi Jason,

 

Ik had deze ‘reset’ al gevonden op het forum, en ook al geprobeerd. Ik heb het uiteraard na jouw bovenstaande bericht nog een keer helemaal zo uitgevoerd, maar het werkt niet. Ik kan nog altijd alleen Nederland 1, 2 en 3 zien, en de rest alleen zwart beeld. Kan dit te maken hebben met dat er nog altijd ‘Interactieve TV’ bij mijn account staat, en geen ‘T-Mobile TV’? Wanneer wordt dat geactiveerd? Verder zou het ook nog kunnen te maken hebben met het feit dat ik het Zyxel modem niet gebruik (ik gebruik een unifi managed switch die het VLAN 640 direct doorstuurt naar de TV). Ik heb ook al geprobeerd om alleen VLAN 300 door te sturen (zoals bij T-Mobile TV over glasvezel zou moeten, maar dat werkt ook (nog) niet). Dan werkt het namelijk helemaal niet, en kan de Aria de server niet bereiken volgens mij…

Dank,

Arnaud

P.S. Ik heb het Zyxel modem wel aangesloten voor telefonie, dus als het echt nodig is, kan ik het wel proberen met een kabel via het modem (dat is wat werk, en heb ik daarom nog niet geprobeerd), maar ik begreep dat het ook echt zonder moet kunnen...

Hoi Jason,

 

Update op dit vorige bericht: Ik heb inmiddels ook getest zonder unifi hardware, en met alleen het Zyxel modem (dus nu de Aria aangesloten op 1 van de gele lan poorten van het modem): Dan gebeurt precies hetzelfde. Alleen NPO 1,2,3. Alle andere zenders zwart beeld.

 

Groeten,

Arnaud


Hoi @Arnaud.Gouder, bedankt voor alles wat je al geprobeerd hebt! Ik heb een aanpassing gedaan waardoor TV opnieuw naar het modem verstuurd wordt. Het ontbreken van alle zenders behoudens de NPO-zenders is niet ontstaan doordat je nog geen T-Mobile TV hebt, dat staat er los van. Dit kan ik ook pas aanvragen op het moment dat alles werkt, anders gaan we een platformmigratie aanvragen terwijl de boel niet in orde is en dat wil ik je besparen! 

Kun je straks controleren of het nu wel correct werkt? Misschien nog een gekke vraag, maar wil je dit ook voor alle zekerheid checken?

Interactieve  TV

  1. Menu-knop
  2. Ga naar Instellingen > Favorieten 
  • Zie je de knop: "Activeer alle zenders"? Dan staat de favorieten functie aan. Je kunt deze hier dus ook meteen uitschakelen zodat je weer alle zenders hebt.
  • Zie je de knop: "Activeer favorieten"? Dan staat de functie uit

Het kan weleens voorkomen dat de favorieten per ongeluk ingeschakeld zijn en dat je hierdoor een beperkt aanbod aan zenders hebt. Het zou natuurlijk wel heel toevallig zijn als dat precies NPO 1, 2 en 3 zijn, maar om echt alles uit te sluiten, kun je die controle ook nog uitvoeren, alsjeblieft. Dankjewel!


Hoi @Arnaud.Gouder, bedankt voor alles wat je al geprobeerd hebt! Ik heb een aanpassing gedaan waardoor TV opnieuw naar het modem verstuurd wordt. Het ontbreken van alle zenders behoudens de NPO-zenders is niet ontstaan doordat je nog geen T-Mobile TV hebt, dat staat er los van. Dit kan ik ook pas aanvragen op het moment dat alles werkt, anders gaan we een platformmigratie aanvragen terwijl de boel niet in orde is en dat wil ik je besparen! 

Kun je straks controleren of het nu wel correct werkt? Misschien nog een gekke vraag, maar wil je dit ook voor alle zekerheid checken?

Interactieve  TV

  1. Menu-knop
  2. Ga naar Instellingen > Favorieten 
  • Zie je de knop: "Activeer alle zenders"? Dan staat de favorieten functie aan. Je kunt deze hier dus ook meteen uitschakelen zodat je weer alle zenders hebt.
  • Zie je de knop: "Activeer favorieten"? Dan staat de functie uit

Het kan weleens voorkomen dat de favorieten per ongeluk ingeschakeld zijn en dat je hierdoor een beperkt aanbod aan zenders hebt. Het zou natuurlijk wel heel toevallig zijn als dat precies NPO 1, 2 en 3 zijn, maar om echt alles uit te sluiten, kun je die controle ook nog uitvoeren, alsjeblieft. Dankjewel!


Beste @Jason ,

Helaas werkt het nog altijd niet. Ik heb nog een aantal keer jullie reset procedure geprobeerd. Met echt *alleen* het modem aan de media converter, en daaraan dan weer de Aria. Het ligt ook niet aan de favorieten (is inderdaad goed om alles uit te sluiten). Ik zie echt alle zenders (en er staat ‘activeer favorieten’), inclusief de programmagids en de omschrijving van het huidige programma als ik RTL 4 ofzo kies. Ik heb nog wat uitgebreider getest, en veel van de zenders boven 500 (regionale zenders) werken ook gewoon. Ook NPO 1, 2 en 3 op 101,102 en 103 doen het. De rest echter niet. Ik kan de zenders dus perfect kiezen, en zie dus wel de titel van het programma dat nu op die zender uitgezonden wordt. Als ik op de blauwe knop druk lijkt het er ook echt op dat de Aria denkt dat hij iets vanaf het begin aan het afspelen is (ik moet echt kiezen om daarmee te stoppen voor ik weer naar de volgende zender kan zappen), maar het blijft alleen maar zwart beeld. Ik vermoed zelf dat het met de encryptie te maken heeft ;-)

Voor het geval dat nuttig is, hierbij het serienummer en mac adres van de Aria:

SN: 68-3968428

MAC: 00:03:E6:79:1B:58

Groeten,

Arnaud

 


Goedemorgen @Arnaud.Gouder, volgens mij hebben we nu wel alles gehad. Ik zet het allemaal door naar de technische dienst zodat er binnen enkele dagen een oplossing kan worden aangeboden!

Bedankt voor het meesturen van het MAC-adres en serienummer! 👍

Mocht ik tussentijdse updates hebben, dan hoor je het meteen en als ik nog iets anders kan doen, laat het alsjeblieft weten.


Wij hebben t-mobilethuis (alles in1) + meerdere mobile abonnementen waarvan 1 unlimited.

nu denken we erover om vast bellen (van t-mobilethuis) stop te zetten.

heeft dit ook gevolgen voor de kortingen als we dit doen?


Hoi @staub3232, je kunt vast Bellen stopzetten zonder dat de maandelijkse kortingen vervallen. Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat producten stopgezet worden met inachtneming van één maand opzegtermijn. Indien je vandaag vast Bellen stopzet, loopt deze tot en met 10 juni aanstaande door. 

Je kunt alles aan jouw abonnement wijzigen via My T-Mobile Thuis (is klikbaar), maar indien dit niet lukt of wanneer je het liever door één van ons laat doen, kan ik het ook voor je stopzetten. Geef maar aan wat voor jou het fijnste is! 


@Jason , dan verander ik dit via t-mobile thuis account. Bedankt voor het meedenken


@staub3232 Geen enkel probleem, graag gedaan! Indien ik toch iets voor je kan doen, weet je me te vinden! 😉


Ik wil gebruik maken van T-Mobile TV, ik heb nu nog Interactieve TV? Wanneer wordt dit gemigreerd? Postcode gebied 7491.

 

Bedankt.


@Jason en @Demi of wie er het eerst beschikbaar is,

 

Guidion is zojuist geweest en helaas pindakaas geen TV, want mijn TV kastje (Entone zoals hierboven ergens aangegeven) werkt niet met de nieuwe glasvezel (ODF / PON). De monteur gaf aan dat dit bekend is bij jullie dus waarom toch zo uitvoeren? Blijft over een klant met internet, maar zonder TV!! Niet cool, zeker niet als dit gewoon bekend is bij jullie. Wat ook niet cool is, geen internet grootste deel van de dag want al overgezet naar het nieuwe systeem terwijl de monteur pas om iets voor zes uur voor de deur stond. Heb uiteindelijk zelf maar alles aangesloten incl. glasvezel zodat ik 's middags in elk geval internet had. En dat terwijl ik voor mijn bedrijf afhankelijk ben van een werkende internet verbinding, zoals hierboven aangegeven(!!!) (GRRRRR). Al met al geen schoonheidsprijs dit. Dus:

  1. Verzoek zo snel mogelijk migratie en kastje voor het nieuwe TV netwerk
  2. Lees Jason's input hierboven even wat er allemaal is toegezegd! 
  3. Ik ga uiteraard niet betalen voor de dagen zonder TV, ik neem aan dat jullie zelf even nadenken hoe dit ongemak gecompenseerd gaat worden.

Ondanks dit alles, met vriendelijke groet,

Sander


@vvhillo Ik zie dat we inmiddels een opzegverzoek hebben ontvangen. Jammer maar hopelijk mogen we je in de toekomst nog eens verwelkomen!

@Sander2m6 De monteur haalt hier ben ik bang twee zaken door elkaar. Het klopt dat de TV Box die jij gebruikt niet werkt op het nieuwe TV platform maar hier maak jij (nog) geen gebruik van. Of het op een ODF of WBA netwerk is maakt niet uit. In dit geval werkt TV niet omdat de wensdatum voor de overstap 28-05 is maar je bent al op 18-05 aangesloten, het omzetten van het TV signaal gaat dan niet automatisch mee. 

Ik heb het zojuist handmatig om laten zetten en als je de juiste VLAN settings hebt ingesteld in de Ubiquiti dan zou het nu moeten werken (mogelijk moet je de TV Box even een keer herstarten). :slight_smile:


@Brian

Als klant kan ik hier helemaal niets mee. Verplaats je even in mij:

Ik heb nu 3 verschillende verhalen gehoord. Allemaal anders, allemaal niet klantgericht. Resultaat, geen TV, groot deel van de dag zonder internet. En niemand die meer terug komt op wat eerder is toegezegd.

Je hebt het over een wensdatum??? Van wie, van jullie? Niet van mij, lees de berichten hierboven even terug ik heb geen datum afgesproken of van jullie gehoord. Ik heb de klantenservice eergisteren gebeld en daar is toegezegd dat ik nu asap een nieuw tv kastje krijg voor het nieuwe TV systeem. Of is dit nu geannuleerd?

Voor de goede orde, graag zsm overzetten naar het nieuwe TV systeem met een nieuw TV kastje want mijn oorspronkelijke Entone HDD is op sterven na dood.

gr,Sander


Hey @Sander2m6,

Ik geef je graag wat meer duidelijkheid:

Wat betreft het installeren: Op de dag zelf kan het inderdaad zijn dat je even tijdelijk zonder verbinding zit omdat er twee verschillende monteurs aan de slag gaan, één in de centrale voor het omzetten en één bij jou thuis. Excuses als dit van te voren niet duidelijk was.

Wat betreft geen TV: Op het moment dat we een aanvraag doen voor de overzetting dan komt er een eerst mogelijke datum naar voren, dit is de “wensdatum”, in jouw geval 28 mei. Dit is de datum waarop alles van start gaat. In dit geval bleek Guidion echter eerder te kunnen en ben je al op 18 mei overgezet. Je bent dus eigenlijk eerder aangesloten dan gepland waardoor TV niet werkte. Wat de monteur aangeeft klopt in dit geval dus niet, die heeft zich vergist.

Wat betreft de TV Box: Er is geen nieuwe/andere TV Box nodig voor de ODF aansluiting dus dit staat los van een eventuele omzetting naar het nieuwe TV platform. Maar als je graag overgezet wil worden naar het nieuwe TV platform dan kan dat zeker, hier is dan wel een nieuwe TV Box voor nodig. Voor de volledigheid, we wisselen dan de TV Box eerst om en zodra je de nieuwe binnen hebt kunnen we je om zetten naar het nieuwe platform. Dit duurt max 2 weken, in die periode zit je dan even tijdelijk zonder opname mogelijkheid. Maar zodra je omgezet bent kan je Cloud Opnemen activeren.

Laat nog even weten of je hier mee akkoord bent dan zet ik de omzetting voor je in gang!


@Brian

Allereerst een vraag: heb je mijn eerdere berichtenwisseling met Jason en Demi gelezen?

Op zich dank voor je antwoord. Voor de duidelijkheid; ik heb geen datum gekozen voor installatie dit hebben jullie gedaan. Als Guidion te snel was, is dit buiten mijn invloed als klant om gegaan en hadden jullie dit veel beter moeten en kunnen stroomlijnen in plaats van naar elkaar gaan zitten wijzen.

Wat ik dan niet begrijp is dat je aangeeft dat het glasvezel systeem niet uitmaakt voor welke TV box je hebt. En dat klopt niet want mijn huidige TV box (Entone HDD) werkt niet meer sinds de migratie naar ODF. De monteur heeft dit gecontroleerd en kreeg het niet aan de praat. NB: Tot nu toe heeft iedere T-Mobile medewerker aangegeven, ook aan de telefoon, dat mijn huidige TV Box (Entone met HDD) NIET werkt met ODF / GPON. Je bent de eerste die zegt dat dit wel zo is. Wie moet ik als klant nou geloven? 

En ja… (zucht) ik wil inderdaad over naar het nieuwe TV platform. Als je je had ingelezen middels eerdere berichten had je kunnen zien dat dit de eerste insteek zelfs was. En dat ik vervolgens te horen kreeg dat ik eerst over moest stappen op een ander glasvezel systeem… etc etc etc etc….

 


@Brian 

Vanavond nadat ik uit mn werk kwam maar weer de Entone aangesloten en gekeken of het werkt nadat je een en ander handmatig hebt laten omzetten zoals je dat omschreef. Dit heeft gewerkt want er is weer beeld. Dank hiervoor in elk geval.

 

 


Goedemorgen,

Ik ben / was al vele jaren trouwe klant, echter de laatste tijd begint het allemaal een beetje te kraken. Internet is langzaam en vertoont veel uitval. Herstart & reset van Modem helpen niet veel helaas. 

Nu zie ik bij veel andere klanten het nieuwe t-mobile platform (heb zelf een ICT bedrijf), is het mogelijk dat wij daar ook naar over stappen? We hebben alleen nog een oud draytek modem waar het glasvezel kabel rechtstreeks in gaat. Hoor graag van jullie. (vooral tv gedeelte is een stuk verbeterd).


Hoi @BertBre, om de migratie naar TMTV in werking te brengen, dien je een Zyxel of Huawei modem te hebben én enkel Aria 610x TV Boxen. Omdat je nu geen van die apparaten thuis hebt staan, zullen we die inderdaad eerst vervangen voordat de overstap gerealiseerd kan worden. Uiteraard is dit geen enkel probleem, maar houd er dan wel rekening mee dat je ten tijde van het migratieproces - zo'n twee weken - geen gebruik kunt maken van de opnamefunctie.

Ook vervallen eventuele lopende kortingen op je huidige tweede TV Box: in sommige gevallen hebben gebruikers namelijk nog een oude kortingsactie lopen op de TV Box(en) waarbij ook de tweede box gratis aangeboden wordt. Deze actie hebben we al een tijdje niet meer en is ook niet nadien nog toe te passen. Houd hier alsjeblieft rekening mee wanneer je de overstap maakt. Om hier klanten in tegemoet te komen, vergoeden we in zo'n uitzonderlijk geval de tweede TV Box voor de abonnementsduur van één jaar, oftewel 12 keer € 5,00 = € 60,00. Dit bedrag zal in één keer vergoed worden en wordt verrekend op een volgende factuur! 😉

Ga je hiermee akkoord? Zo ja, dan ruil ik beide boxen, alsmede het modem om voor de vervangende apparatuur. Zodra de vervangende apparatuur aangesloten is, kan ik de migratie in gang zetten - en zal het dan nog maximaal twee weken duren eer je overgezet bent op T-Mobile TV. Stuur alsjeblieft de huidige apparaten terug naar ons retour adres - hier ontvang je nog een e-mail over met uitleg indien je akkoord gaat. 


Goedemiddag,

Hier ga ik mee akkoord, ik heb zelfs nog een gratis derde box die heb ik niet nodig, alleen een tweede box is nodig. Als u het in gang wilt zetten heel graag.

Gr.


Dag,

 

Ik wil graag mijn abonnement van thuis en mobiel omzetten naar unlimited. Nu had ik net al even gebeld en werd ik verwezen naar mijn account om het aan te passen. Ik zie alleen nergens de unlimited optie staan en ook niet dat ik tmobile thuis kan aanpassen naar 1000 MBits. Als ik zoek op mijn postcode geeft tmobile wel aan dat het al beschikbaar is. Wie kan ons verder helpen?

 

Groet

 

 


Helemaal perfect @BertBre! Ik heb de omruiling verzocht; je zult binnen maximaal twee dagen gemaild worden ten aanzien van de vervangingen zodat je ook het retournummer en -info ontvangt. De derde box zal ik verwijderen zodat je straks twee Aria 610s ontvangt! 😉 Laat een berichtje achter in dit topic zodra alles aangesloten is, dan zal ik de versnelde migratie naar T-Mobile TV in gang zetten.

Zodra de Zyxel + converter ontvangen zijn, kun je een afspraak maken met Guidion - hier ontvang je nog een afspraaktool voor per SMS en e-mail. Die apparatuur dient namelijk door een gediplomeerd monteur geïnstalleerd te worden.


Hoi @SuzanDouwma, welkom op de Community!

Je kunt sinds kort overstappen op het eigen glasvezelnetwerk van T-Mobile Thuis (ODF) met een maximale snelheid van 1000 Mbit/s. Dit kunnen wij voor je in orde maken, dat is denk ik ook meteen de reden dat je de optie er zelf nog niet bij ziet staan! 😊

Wanneer je er voor zou kiezen om over te gaan op de maximale snelheid en onze netwerktechnologie, stijgt de maandprijs wel een klein beetje naar € 50,00. Dit betekent dat je per maand ongeveer € 5,00 meer betaalt, maar dan wel voor een snelheid die tien keer zo hoog ligt natuurlijk.

Laat me weten of ik dit voor je in orde kan maken, dan doe ik dat zo snel mogelijk. De procedure neemt ongeveer twee tot vier weken in beslag - net als bij een verhuizing, maar met het grote verschil dat je het huidige jaarcontract behoudt. 

 


Zou mooi zijn. Zou je mij kunnen bellen om af te stemmen? Dit omdat ik het ook graag wil combineren met een van onze mobiele abonnementen.


Reageer