Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

Hi @Sansol88, welcome to the Community!

If you were to change the internet speed, that wouldn't extend the contract term per say. Unless you were to renew the contract as a whole, but that's up to you, of course. You're free to change the subscription each month; this entails down- and upgrading the speed, adding or deleting products (TV, landline etc.) and adding or deleting TV channel packages (Ziggo Sport for instance). 

Merely changing the internet speed doesn't affect the € 5.00 discount. Changing the subscription as a whole (renewal of the yearly term) does however affect certain discounts and should always be cautiously dealt with by reading the new terms and conditions on your personal My T-Mobile Thuis account. 

Hope this answers your questions. If there's anything else I can help clear up or help you with in general, feel free to ask. Stay safe and enjoy your subcription!


Momenteel is het nog niet mogelijk om van netwerk te switchen, maar ik weet wel dat er binnen niet al te lange tijd een mogelijkheid komt om soepel van netwerk te wisselen. Hoe dit er exact uit gaat zien, en wanneer de precieze lanceerdatum is, durf ik niet precies te zeggen. Mocht je hier naar uitkijken, dan stuur ik je graag een berichtje wanneer het moment daar is. :relaxed:

Dear @Cal. Can you also keep me updated on the possibility to switch. I just discussed with Customer Service and they told me that in order to switch to 1000 Mbps I need to terminate my old contract, ask for new contract (and pay new installation costs) and I will have no internet for approximately 3 weeks. A bit customer unfriendly attitude. Is it really that complicated to switch?

 


Hi @Mpiotrek, that's exactly why our developers are currently investigating the matter and are trying to create a standalone tool that will make the transfer much, much easier. Sorry for the inconvenience! 

Once the tool has been developed, we'll make sure to let you know as quickly as possible. 


@Jason 

Hallo ik heb een Internet 1000 abo. (Segbroek wijk Den Haag) maar zie in mijn account gegevens dat voor de klantvoordeel ik moet overstappen naar nieuw prijsplan abo. Internet premium.

Wat is het verschil tussen beide?

 


Hoi @Kbyte, wanneer je het prijsplan aanpast en overgaat op Internet Premium, zal je in plaats van € 41,73 per maand voor 1000 Mbit/s, € 35,00 per maand betalen. Je gaat daarmee (inclusief de Klantvoordeelkorting) omlaag qua maandprijs. Voor de rest verandert er niets, behoudens het feit dat je die extra korting op het maandbedrag voor Internet krijgt. Het wijzigen van het prijsplan zal in dit geval geen invloed hebben op jouw jaarcontract.

Je kunt het prijsplan wijzigen door in te loggen op My T-Mobile Thuis: Wijzigen abonnement.

Indien ik je met meer vragen kan helpen, let me know. Ik zit altijd voor je klaar! 😄


@Jason

bedankt voor de info.:thumbsup:

 

 


Hallo,

 

ik heb vorige week zondag t-mobile tv besteld en vandaag kunnen aansluiten. Maar op myt-mobile.nl staat nog steeds dat het in behandeling is waardoor ik geen " cloud opnemen" kan kiezen.

Zouden jullie dit nog kunnen regelen?

 

Groeten

Berjan

 

 


Hoi @Berjan1986, wat leuk dat je overgegaan bent op T-Mobile TV, zo kun je straks gelijk plezier hebben van extra's als Cloud Opnemen.

Ik heb met je meegekeken en zie op My T-Mobile Thuis dat de aanvraag volledig doorgelopen is, je kunt vanaf nu Cloud Opnemen toevoegen voor € 5,00 per maand - ongeacht het aantal TV Boxen thuis: Cloud Opnemen toevoegen.

Veel kijkplezier en als ik nog iets voor je kan doen, laat het dan zeker weten! 😉


Hallo,

Ik zou graag mijn TV willen uitschakelen in het Thuis Abonnement.

Dit wordt er namelijk gezegd als ik het zelf probeert te wijzigen.

Je hebt op dit moment een lopende bestelling. Zodra deze bestelling is afgerond kun je hier je TV-abonnement uitzetten. (Idk wat voor bestelling maar laat me weten, ik heb alles binnen)

Alvast bedankt voor je antwoord.

 

Met vriendelijke groet,

Damian


Goedemorgen @ItsDamian626, ik heb het TV-abonnement voor je uitgezet per 26 maart - dit is met in achtneming van de één maand opzegtermijn én de datum waarop je dit verzocht. Indien je in de toekomst toch weer gebruik wilt maken van TV, kun je dit makkelijk toevoegen via My T-Mobile Thuis: Abonnement wijzigen

Mocht ik je nog met iets anders kunnen helpen, weet dan dat ik altijd voor je klaar zit. Stay safe!


Goedemiddag,

 

Net als Damian ontvang ik ook dezelfde melding wanneer ik mijn Televisie abonnement probeer op te zeggen (kan niet opzeggen vanwege lopende bestelling). Komt waarschijnlijk omdat ik ESPN ook heb uitgezet, maar zou liever niet nog een hele maand willen wachten voordat ik het TV abonnement kan opzeggen. Is het mogelijk om deze beide tegelijkertijd te beëindigen?

 

Alvast bedankt!


Hoi @Akiranon, dat maak ik graag meteen in orde voor je! Kan ik er van uitgaan dat jij dan zo snel mogelijk het TV-abonnement wilt laten stopzetten - met inachtneming van één maand opzegtermijn? Dat zou betekenen dat je per 2 april aanstaande geen TV meer kunt kijken, is dat goed? Dan zorg ik ervoor dat het geregeld wordt. Thanks voor je antwoord alvast!


Hoi @Akiranon, dat maak ik graag meteen in orde voor je! Kan ik er van uitgaan dat jij dan zo snel mogelijk het TV-abonnement wilt laten stopzetten - met inachtneming van één maand opzegtermijn? Dat zou betekenen dat je per 2 april aanstaande geen TV meer kunt kijken, is dat goed? Dan zorg ik ervoor dat het geregeld wordt. Thanks voor je antwoord alvast!

Yes, klopt helemaal. 2 april is prima wat mij betreft. Bij voorbaat dank!


Ik heb recentelijk (paar dagen geleden) mijn internet thuis pakket van basic naar fast verhoogd (100 mbps download). Ik was in de veronderstelling dat de wijziging direct zou plaatsvinden?

Mijn internetsnelheid is namelijk nog steeds maar max 50 mbps download, is er iets fout gegaan? 

 


Hoi @Akiranon, bedankt voor je antwoord! Het is geregeld: vanaf 2 april aanstaande maakt TV geen onderdeel meer uit van jouw abonnement. Mocht je het later toch weer willen toevoegen, dan is dat geen probleem natuurlijk. Log in op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account en voeg producten naar eigen keuze toe: Abonnement wijzigen

Mag ik je nog verzoeken om de TV Box en afstandsbediening aan ons te retourneren, alsjeblieft? Je kunt dit vanaf 2 april doen door de stappen te volgen die je in de mail ontvangt die ik je zojuist gestuurd heb. Ook kun je een kijkje nemen in ons speciale retourtopic zodat je precies op de hoogte bent van de terugstuurmogelijkheden: Hoe stuur je de apparatuur terug?

Thanks alvast en veel plezier met jouw abonnement! 😄


Hi @Mpiotrek, that's exactly why our developers are currently investigating the matter and are trying to create a standalone tool that will make the transfer much, much easier. Sorry for the inconvenience! 

Once the tool has been developed, we'll make sure to let you know as quickly as possible. 

HI Jason. Any news on this matter? Any time indication? Is it true that otherwise you need to be 2 weeks without internet to switch to new technology?


Hi @Mpiotrek, unfortunately I can't give you a solid answer yet, because I don't know. Development is currently advancing on the tool, but just how far along they are, I have no insights on - sorry!

On average you'll be without Internet for about two to four weeks, but that really depends on when the Fiber-connection can be delivered at your address.


Hi T-Mobile,

ik heb sinds vandaag T-mobile thuis, en het viel me op dat mijn ziggo sport totaal pakket nog niet is geactiveerd. (deze blijft in behandeling staan) Kan deze geactiveerd worden?

 

Met vriendelijke groet,

Feike


Hoi @Fiekert123, op de één of andere manier bleef Ziggo Sport hangen op inactief - excuses voor dit ongemak!

Ik heb het meteen hersteld voor je: binnen maximaal twee uur kun je ook van dit zenderpakket genieten. Alvast veel kijkplezier toegewenst en mocht je nog eens hulp kunnen gebruiken, let me know! 😄


Wij hebben alleen los internet van T-mobile. We willen nu ook tv erbij nemen.
Maar dan wel uiteraard met een korting de eerste 6 maanden. Moet ik dan gewoon een nieuw abonnement afsluiten en vervangt dat dan ons huidige internet? Als ik gewoon tv toevoeg dan heb ik die 6 maanden korting niet. We gaan ook van 100mb naar 1000mb omdat ik per 22 april mijn telefoon abonnement verleng met unlimited.
 


Hallo @Pluto0 

De 6 maanden korting is een welkomstkorting voor nieuwe klanten dus een nieuw abonnement.

Opzeggen en een nieuwe abonnement aanvragen zou kunnen maar dan heb je zeker 2 weken geen internetverbinding.


Hallo @Pluto0 

De 6 maanden korting is een welkomstkorting voor nieuwe klanten dus een nieuw abonnement.

Opzeggen en een nieuwe abonnement aanvragen zou kunnen maar dan heb je zeker 2 weken geen internetverbinding.

Daar was ik al een beetje bang voor. Ivm werk kunnen we echt niet zonder internet zitten. Vind het zonde dat we geen gebruik kunnen maken van een korting terwijl we nooit van een bundel korting gebruik hebben gemaakt. Al las ik hierboven ergens dat zelfs iemand die verlengt weer opnieuw een goede korting kreeg, dus ik ga binnenkort wel even bellen en kijken wat er mogelijk is. Anders zijn er misschien ergens anders goedkopere opties. 
Opzeggen en een nieuw abonnement nemen is ook wel een beetje omslachtig.
​​​​​​​Ook dan ben je geen echt nieuwe klant natuurlijk ;-) 

Bedankt voor de antwoord.  


Ik heb de afgelopen jaren overal en nergens gewoond,  nu heb ik een eigen woning gekregen,  en ben ik mijn interactieve mediabox kwijt.

 

Ik wil er graag nog 1 bestellen maar dat kan niet omdat er niet meer dan 3 boxen op mijn adres kunnen staan. Hoe moet ik dat nu doen. Want wil graag wel gebruik maken van de interactieve tv.

 

 

Met vriendelijke groet, 

 

M van der velden 


Hoi @Manou42, welkom op de Community en supertof dat je een eigen woning hebt: van harte gefeliciteerd! 😄🏡

Je hebt op dit moment één actieve TV Box, maar ik zie inderdaad dat de andere twee (een harddiskrecorder en box zonder recorder) nog geretourneerd dienen te worden. 

Begrijp ik uit jouw bericht dat ook de derde box nu weg is, of snap ik het dan niet helemaal? Graag zet ik dit voor je recht, maar dan moet ik wel zeker weten of het plaatje klopt. 

We gaan dit samen oplossen, geen zorgen! 😉


Beste @Jason,

 

Ik wil heel graag overstappen naar T-Mobile TV. Ik heb nu een Entone box, en begrijp dat ik die dan moet omruilen voor een nieuwe Aria. Ik wil dit graag zo snel mogelijk. Wat moet ik hier (nog meer) voor doen?

 

Dank,

Arnaud


Reageer