Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

@Sobolev Het is geregeld: vanaf 6 juni aanstaande zal TV geen onderdeel meer zijn van jouw abonnement. Mag ik je nog verzoeken de TV Box aan ons te retourneren? Hoe je dit doet, kun je in dit topic zien: Hoe stuur ik de box terug?. Als het goed is, heb je hier ook een e-mail over gehad met instructies. Veel plezier met jouw abonnement! Mocht je nog iets willen wijzigen, of toch weer TV willen kijken, schroom dan niet. Check jouw eigen My T-Mobile Thuis account: https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen of laat het weten in dit topic. De Community zit altijd voor je klaar!

@joy635 Wat gaaf dat je wilt gaan opnemen met de TV Box! Ik zou het dolgraag voor je in orde willen maken, maar wegens een tekort aan boxen met harddisk recorder kunnen we deze momenteel niet bestellen. Zodra ons nieuwe TV-platform live gaat, zul je echter de optie krijgen om met Cloud Opnemen te gaan werken. Dan heb je straks niet langer een specifieke box met recorder nodig, maar kun je voor een vast bedrag per maand alles opnemen in de Cloud. Handig toch?! Nog heel eventjes geduld en dan zul je volop kunnen genieten van alle opgenomen films, series en TV programma’s. Deze optie komt beschikbaar te staan in jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account


Jason is het normaal dat ik 4x per dag mijn klantnummer en pincode moet invoeren op tv en dan lees is mislukt word hier heel moe van gr

 


@joy635 We hebben momenteel problemen met het opnieuw registreren van de TV Box bij een aantal klanten. Vanmorgen is een mogelijke oorzaak gevonden. Ons netwerkteam doet verder onderzoek met het TV team. Als het goed is kun je door de box 20 seconden van de stroom te halen en daarna weer aan te sluiten, het euvel verhelpen.

Dit is niet in alle gevallen de definitieve oplossing: deze wordt nog gezocht. Zodra deze er wel is, krijg je hier een melding van in het reeds bestaande TV topic: Problemen registreren TV Box.

Sorry voor het ongemak, ik beloof je dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen!


@joy635 We hebben momenteel problemen met het opnieuw registreren van de TV Box bij een aantal klanten. Vanmorgen is een mogelijke oorzaak gevonden. Ons netwerkteam doet verder onderzoek met het TV team. Als het goed is kun je door de box 20 seconden van de stroom te halen en daarna weer aan te sluiten, het euvel verhelpen.

Dit is niet in alle gevallen de definitieve oplossing: deze wordt nog gezocht. Zodra deze er wel is, krijg je hier een melding van in het reeds bestaande TV topic: Problemen registreren TV Box.

Sorry voor het ongemak, ik beloof je dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen!

Ik word er een beetje simpel van net overgestapt en nu al zoveel gezeur al bijna 6x geen tv in 2dagen tijd en het van de stroom halen werkt voor geen meter en ik hoop dat het vanavond is opgelost gr Joy

 


Hi!

Mijn abonnement voor tv/internet loopt op 23-05 af en ik zou graag willen kijken wat er mogelijk is aan verlenging met een mooie aanbieding. 
Ik hoor het graag.

Groet Jade


@joy635 We hebben momenteel problemen met het opnieuw registreren van de TV Box bij een aantal klanten. Vanmorgen is een mogelijke oorzaak gevonden. Ons netwerkteam doet verder onderzoek met het TV team. Als het goed is kun je door de box 20 seconden van de stroom te halen en daarna weer aan te sluiten, het euvel verhelpen.

Dit is niet in alle gevallen de definitieve oplossing: deze wordt nog gezocht. Zodra deze er wel is, krijg je hier een melding van in het reeds bestaande TV topic: Problemen registreren TV Box.

Sorry voor het ongemak, ik beloof je dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen!

Ik word er een beetje simpel van net overgestapt en nu al zoveel gezeur al bijna 6x geen tv in 2dagen tijd en het van de stroom halen werkt voor geen meter en ik hoop dat het vanavond is opgelost gr Joy

 

Goedemiddag @joy635, ik begrijp de frustratie volledig, het is ook niet fijn om vlak na je overstap tegen wat TV problemen aan te lopen. Gelukkig hebben we dit zoals beloofd gisteravond volledig opgelost. Werkt alles ook bij jou weer naar behoren? 😊

@JadevanLaar Wat gaaf dat je naar een nieuw aanbod op zoek bent! Ik zou je dolgraag willen helpen, maar we doen onze vaste klanten graag een persoonlijk aanbod. Mag ik je daarom verzoeken te bellen met 0800-0419? Ik weet zeker dat mijn enthousiaste collega's je met alle liefde voorzien van het best passende abonnement! 😉 Als we iets anders voor je kunnen doen, laat je me het dan weten? We staan altijd voor je klaar. Veel succes en alvast veel plezier met je nieuwe abonnement straks!


Hello,

 

I would like to cancel my TV subscription and keep the internet subscription, can you help with this, please?

 

Thanks.


Hallo,

Ik zou graag een abonnements wijziging willen maken, alleen Internet en dat televisie wordt uitgeschakeld. Dus alleen Thuis Internet en zonder tv.

Wanneer de wijziging is gemaakt kunnen jullie dat laten weten via email die staat geregistreerd op T-Mobile Thuis en hier op de forum, thank you!

 

Met vriendelijke groet,

Damian


@leocalm I see my colleague from customer service already made sure it’s been done! I’m sure he explained everything to you and you’ve received your e-mail. 

 

@ItsDamian626 Ik heb dit meteen voor je geregeld! Vanaf 12 juni is het TV pakket uit jouw abonnement verwijderd. Ik wil je graag vragen om de TV Box retour te sturen. Hoe je dit doet, kun je in dit topic zien: Hoe stuur ik de box terug?. Je zal deze instructie ook per e-mail ontvangen, samen met een nieuw overzicht van jouw abonnement. Deze kan je ook altijd checken in My T-Mobile Thuis.


Hello,

 

I would like to cancel the TV and land line service I have; do I need to return something?. Would this be possible? I would also like to increase the internet speed to 50MB (is the new modem better, or I would be fine with the one I have?).

 

Thanks in advance for the help!

JM

PS: sorry I can’t write Dutch.


Hey @josemanuel 

The internet speed can be changed by yourself. In your T-mobile thuis account go to abonnement & instellingen and click wijzigen next to internet.

Tv and landline can be done by a moderator.

You will need to return the tx box(es) and remote control after tv is cancelled but that will be a month after tomorrow because of the 1 month cancellation period.

If your current modem is working fine it doesn't need a swap.


Hoi @josemanuel, welcome to the Community! I'll cancel your TV and landline subscriptions right away. Please take into account the fact that we have a one month term of notice. So like @Waqqas said, your subscriptions will be canceled on June 17th 2020. 

If you'd be so kind as to send the equipment (modem) back to our return address, that would be awesome! 😄 You'll receive an e-mail shortly after this message with further instructions.

If there's anything else I can do for you, don't hesitate to ask. I'd be more than happy to help! 😁👍


Goedenavond, wie kan mij helpen. Ik heb op dit moment DSL internet thuis en ik wil nu glasvezel. Bij het bestel proces wordt ik verwezen naar my T-mobile thuis zodat ik in minder stappen glasvezel kan aanvragen. Maar als ik daar wil upgraden kan ik alleen naar een ander DSL abonnement en zie ik geen glasvezel abonnementen. Bij de postcode check staat dat ik wel glasvezel kan aanvragen, want dat wordt in het dorp aangelegd. Dus waar gaat er iets fout?

 


Hallo @jf.otten 

Je dient naast je DSL abonnement ook een glasvezel abonnement af te sluiten. Zodra glasvezel is aangesloten in je huis kun je achteraf hier via de community het DSL abonnement laten beëindigen.

Je betaalt bij het plaatsen van de bestelling wel de eenmalige activatie kosten en installatie kosten, de activatiekosten krijg je achteraf terug.

Het glasvezel wordt nog aangelegd geef je aan dus het zou nog even kunnen duren, zelf kan je dan zodra je een installatiedatum voor glasvezel hebt je DSL abonnement laten beëindigen.


@Waqqas dank je wel voor de duidelijkheid. Ik snap dit. Alleen moeten ze dan op de pagina waar ik glasvezel aanvraag geen link zetten naar my T-mobile thuis, want dat maakt het nu verwarrend. :-)

 


@jf.otten 

Je vraagt gewoon een nieuwe aansluiting aan waar kom je dan die link tegen?


@Waqqas die kom ik tegen op het moment dat ik een nieuwe aansluiting aanvraag. Bij stap 2 staat er letterlijk de tekst omdat ik al bij T-mobile bekend ben door mijn huidige aansluiting ga naar my T-mobile thuis. Maar maakt niet uit, ik weet dat ik gewoon verder alles handmatig moet invullen. 


@jf.otten 

Je zult een nieuwe aansluiting moeten aanvragen en in T-mobile thuis is dat niet te regelen. Je kunt het gewoon negeren volgens mij.


Hoi @jf.otten, wat tof dat je over wilt gaan op ons Glasvezel netwerk! 😁 We kunnen niet wachten om ook jou van nog sneller en krachtiger internet te voorzien. 

Goede tip van jou om dit aan te passen op de website. Nu lijkt het inderdaad in eerste instantie of je dan direct via My T-Mobile Thuis een Glasvezelabonnement kunt aanvragen, ook als is dit nog in ontwikkeling.

Ik zet het door naar mijn collega's. Thanks voor je feedback! Kunnen we nog iets anders voor je doen? Geef een gil, dan komen we tevoorschijn om je zo goed mogelijk te helpen! 💪😎


Hi, right now I have Internet 100 on the “old pricing plan” of €31.83 p. mth.
I see Internet Fast being offered at €25 p. mth for the same speeds.
This seems like an obvious change to pay less.

What downside is there for switching? What am I missing? 
Will I have a new contract term if I switch to the new pricing plan?

Thanks.


Hi @BMontgom, that's a great question! Basically, the most important change is the one affecting your Klantvoordeel (customer benefit) and the pricing plan. Honestly, there is no downside really, since you only have an Internet subscription, we don't have to take the ‘old’ TV vouchers into account. If I'm not mistaken, you currently have a Go Unlimited mobile subscription, right? If so, that would mean you'll be paying € 25,- per month for Thuis and €25,- per month for Mobiel. That's a considerable amount less than your current fees. 

Regarding a new contract: not necessarily. You can choose to switch to the new pricing plan by logging into your My T-Mobile Thuis account and then selecting the new plan. This is what we refer to as “upgrading and/or downgrading” (depending on the option, of course). That doesn't affect your contract term, but simply changes the plan.

Just keep in mind - even though it wouldn't be recommendable to - that you won't be able to downgrade back to the old pricing plan once you've upgraded. 

Hope this helps! If I can help you with anything else, please don't hesitate to ask. I'd be more than happy to help! 😁👍

 


It does help, thank you!
I only wish you had notified me that new cheaper pricing was available. I have been paying extra for no reason...


@BMontgom No problem, you're very welcome! 😁

Since the introduction of our new pricing plans, we've also introduced Uit & Thuis Klantvoordeel. The new customer benefits are beneficial 90% of the time (approximately). However, due to the old benefits being more beneficial in some situations, we don't instruct everyone to change it immediately. 

That's why we do offer the option in My T-Mobile Thuis, but don't proactively engage customers regarding the new plans and benefits. In spite of this, we do offer the switch when customer contact us, or when our colleagues from Sales do sales-calls. Enjoy your new plan and stay safe! 💪


Hi,

Ik wil graag mijn TV-abonnement opzeggen omdat ik hier geen gebruik van maak. Kunnen jullie dit voor mij regelen? Ik hoor het graag!

 

Groet Wen

 

 


Hey @wenschwillens,

U vraagt, wij draaien! Zojuist heb ik je TV pakket stopgezet met één maand opzegtermijn. Je ontvangt binnen enkele ogenblikken netjes een bevestiging van de wijziging en de retour procedure. :relaxed:


Reageer