Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

Beste medewerker,

 

Gelieve mijn tv pakket op te zeggen aangezien ik hier geen gebruik meer van maak.

 

Met vriendelijke groet,

 

David Dam


Hoi @DirkV07 en @daviddam, vanaf 24 april aanstaande zal TV geen onderdeel meer zijn van jullie abonnement. Mag ik jullie nog verzoeken de TV Boxen en afstandsbedieningen te retourneren, alsjeblieft? Hoe je dit doet, zie je in dit topic: Hoe stuur ik de box terug?. Veel plezier met het abonnement en als je straks toch weer TV wilt gebruiken, geen een seintje of check jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account:smile:


Hallo, we willen graag opgeven

TV abonnement 15,00

Interactieve TV Box 5,00

Vast Bellen Start 2.50

De promotieprijs voor de bovenste "producten" is voorbij. Aangezien ik niet geit van bovenaf u mijn abonnement te wijzigen.

Gr

 


Beste,

Ik wil graag mijn tv abbo opzeggen. Ik wil mijn internet behouden. Kunnen jullie dit regelen voor mij? 
 

mvg 

 

Henri 


Hoi @Lukasz2038 en @Henri Lipman, het is in orde gemaakt. Vanaf 25 april aanstaande zal TV geen onderdeel meer uitmaken van jullie abonnement. Mag ik jullie nog wel verzoeken de TV Box en afstandsbedieningen aan ons te retourneren, alsjeblieft? :smile:Hoe je dit doet, lees je hier: Hoe stuur ik de box terug?. Thanks! 


Hi!
Ik zou graag vast bellen aan mijn abonnement willen toevoegen.
Met vriendelijke groet,

Joëlle 


Hoi @JoelleGG, wat leuk dat je gebruik wilt maken van Vast Bellen! Dat ga ik meteen in orde maken voor je. Welke van de onderstaande 3 opties sluiten het beste aan bij jouw gebruik?

 

  Start Unlimited Unlimited Plus 
Bellen naar:       
Mobiel:  13/ct minuut 13/ct minuut Onbeperkt
Vast:  13/ct minuut Onbeperkt Onbeperkt
Prijs: € 2,50 p. mnd. € 10,- p. mnd. € 15 p. mnd.

 

Laat me weten welk Vast Bellen pakket jij neemt, dan zorg ik ervoor dat het geregeld wordt! :smile:

 


Hoi @Jason!

Ik wil graag het Vast Bellen Unlimited pakket!
Super dat het geregeld wordt, hoelang duurt het voordat ik er gebruik van kan maken?

 

Groetjes Joelle


Super, thanks voor het doorgeven! Normaal gesproken kun je binnen maximaal een uur gebruik maken van Vast Bellen Unlimited. Zo kun je ook via de vaste lijn in contact blijven met familie, vrienden en kennissen! :smile:


Hallo.

Ik wil graag mijn tv pakket uitschakelen en alleen nog maar internet afnemen bij jullie.

 


Hoi @Penning, welkom op de Community! :smile: Het is gelukt: vanaf 29 april aanstaande zal TV geen onderdeel meer uitmaken van jouw abonnement. Mag ik je nog verzoeken de TV Box aan ons te retourneren? Hoe je dit doet, kun je in dit topic zien: Hoe stuur ik de box terug?. Je hebt hier ook een e-mail over gehad met instructies, voor de zekerheid. Veel plezier met jouw abonnement! Mocht je nog iets willen wijzigen, of toch weer TV willen kijken, schroom dan niet. Check jouw eigen My T-Mobile Thuis account of laat het weten in dit topic. De Community zit altijd voor je klaar! :muscle_tone2:

 


Hallo,

Ik heb nu pas een paar maanden het tv pakket. Het bevalt echter helemaal niet. Is het al mogelijk dit pakket te stoppen? In “My-t-mobile thuis” kan ik alleen maar extra zaken aanvragen; ik kan het pakket niet stopzetten.

 


Hallo,

Ik wil graag Vast Bellen Start toevoegen aan mijn abonnement. Uiteraard wil ik ook nummerbehoud aanvragen.

 

Alvast bedankt!


Hi @Florisssss Wat jammer om te horen dat het niet bevalt! Is er misschien nog iets dat ik voor je kan betekenen hierin? Als je het zeker weet dan kan ik het TV pakket voor je stopzetten, laat het maar weten!
 

@twotwo Dat doe ik graag voor je! Stuur mij hiervoor even een privébericht met de volgende informatie:

  • Je volledige adres 
  • Geboortedatum 
  • De laatste vier cijfers van het rekeninnummer
  • Het volledige telefoonnummer dat je mee wil nemen
  • De te naamstelling op het contract bij de huidige provider
  • Eventueel het adres mocht deze afwijken je woonadres
  • De datum waarop het nummer over moet (houdt rekening met minimaal 4 dagen verwerkignstijd)

Ik denk stuur even een bericht want kom er niet uit. 

We hebben een thuis abo:
-Internet 20
-Interactieve tv met harddisk(5 euro korting)
-Bellen start

Ik heb ook een sim only genomen van tmobile voor de klantvoordeel. Maar om daar gebruik van te maken moet internet naar Basis(50mb) en dan vervalt de korting op de harddiskrecorder weer.

Kun jij voor mij navragen wat er mogelijk is als we verlengen?
-Internet Basis
-TV harddiskrecorder behouden(weten nu goed hoe het werkt)
-Bellen Start

En dan wel met de klantvoordeel en korting op de (oude) harddiskrecorder. Graag lees ik het dan even na ipv telefonisch als dat mogelijk is.

Alvast bedankt!


Hallo @klaasenjanny 

Hier een quote van moderator Brian

 ik snap de verwarring, in sommige gevallen is het wat lastig met alle verschillende opties. Op het moment dat je alleen je snelheid wijzigt via ‘Abonnement’ > ‘Wijzigen’  dan komt je vaste internet abonnement onder de nieuwe variant te vallen (Uit & Thuis) maar het abonnement zelf blijft nog onder de oude variant en dus met de kortingen die je nu hebt voor TV.

Als je jouw huidige Thuis abonnement in zijn geheel aanmeld voor Klantvoordeel onder ‘T-Mobile Klantvoordeel’, dan komt je gehele Thuis abonnement onder de nieuwe voorwaarden te vallen en ben je eventuele oude Klantvoordeel kortingen (zoals TV vouchers) kwijt. In sommige gevallen kan dit voordeliger zijn dan geven we klanten graag de keuze over wat ze wel en niet om willen zetten.! Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

Bovenstaande ging ook over een vraag van een klant die alleen zijn internet wou verhogen en of hij zijn gratis tv box mocht houden.

* Als je gaat verlengen dan ga je een nieuw contract aan onder nieuwe voorwaarden en verlies je de gratis tv box. Bekijk de bestel pagina voor alle prijzen.


Beste tmobile,

Ik ben sinds ruim 1 jaar klant bij u en heb een 50mbps glasvezel abonnement. Daar ben ik op zich best tevreden over. Kunt u mij een verlengingsaanbieding doen? Het gaat alleen om internet.

Mvg,

Martijn


Hallo @martijnder 

Voor internet only is er denk ik geen korting naast het klantvoordeel maar je kunt altijd vragen om een verlenging via Facebook, Twitter of via de klantenservice op telefoonnummer 0800 0092..

Misschien kunnen ze je een leuk aanbod doen. 👍


Hallo @martijnder 

Voor internet only is er denk ik geen korting naast het klantvoordeel maar je kunt altijd vragen om een verlenging via Facebook, Twitter of via de klantenservice op telefoonnummer 0800 0092..

Misschien kunnen ze je een leuk aanbod doen. 👍

Ah OK. Op zich vind ik een abonnement met tv ook niet erg, als we dan wel een goede aanbieding kunnen krijgen. Ik ga het proberen :-)


Hoi @martijnder, wat gaaf dat je nog een jaartje bij ons blijft! 😊 Ik zou je dolgraag willen helpen, maar we doen onze vaste klanten graag een persoonlijk aanbod. Mag ik je daarom verzoeken te bellen met 0800-0419? Ik weet zeker dat mijn enthousiaste collega's je met alle liefde voorzien van het best passende aanbod. Als we iets anders voor je kunnen doen, laat je me het dan weten? We staan altijd voor je klaar. Veel succes en alvast veel plezier met je nieuwe abonnement straks!


Hi, ik wil graag mijn tv abonnement opzeggen


Hoi @Whizler, het is geregeld: vanaf 23 mei aanstaande zal Interactieve TV geen onderdeel meer zijn van jouw abonnement (maand opzegtermijn).

Zou je alsjeblieft nog de TV Box aan ons willen retourneren? Hoe je dit doet, kun je in dit topic zien: Hoe stuur ik de box terug?. Je hebt hier ook een e-mail over gehad met instructies, voor de zekerheid. Veel plezier met jouw abonnement! Mocht je nog iets willen wijzigen, of toch weer TV willen kijken, schroom dan niet.

Check jouw eigen My T-Mobile Thuis account of laat het weten in dit topic. De Community zit altijd voor je klaar! :muscle_tone2:


Beste Sterre,

Ik will graag TV packet uit mijn abonnement wijzigen.

Dus gebruik ik alleen internet.

Hoe kan ik dit doen?

Alvast bedankt

Alexey


ik wil graag een interactieve box met opnemen capaciteit want dit is niets

zijn ze er al


Hallo vandaag alles opgeleverd tv internet alles doet het kan alleen geen progamma`s opnemen heb zo hele klein box wil graag opnemen box hoe doe ik dit? gr Arnolda