Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

@SkyesAngel 

Een tweede tv box zal je 5 euro per maand kosten of je moet hem terug sturen zoals Jason al aangaf.

Als je unlimited mobiel hebt dan betaal je 25 euro voor het snelst mogelijke internet dat T-Mobile aanbiedt op jouw adres en 25 of 26 euro voor unlimited mobiel (2 of 1 jaar.). €15 Voor televisie en €2,50 Voor vast bellen.

5 euro korting op internet als je een niet unlimited mobiel abonnement hebt met €2,50 korting en 2GB

Als je telefonisch verlengd dan kunnen ze je meestal nog een pakketkorting aanbieden, dit zal wel iets lager zijn dan als een nieuwe klant. Hiervoor kun je bellen naar 0800 0419. Mobiel kan je ook makkelijk online verlengen of via 0800 8104.


Hallo, ik wil graag mijn tv abonnement opzeggen. Dus alleen Internet behouden. Jammer dat je wel kan toevoegen maar niet zelfstandig kan opzeggen via mijn account.

 

met vriendelijke groeten


Hallo,

zouden jullie op mijn abbo vast bellen kunnen uitzetten

 

mvg


@Berjan1986 Het is gelukt, vanaf 6 april zal TV geen onderdeel meer zijn van jouw abonnement. Mag ik je nog wel verzoeken de TV Box aan ons te retourneren alsjeblieft? Hoe je dit doet, kun je in dit topic zien: Hoe stuur ik de box terug? Alvast bedankt! :smile:

 

@jarsiv Dat heb ik gelijk voor je geregeld. Per 9 april aanstaande zal Vast Bellen geen onderdeel meer zijn van je abonnement. Mocht je dit weer willen wijzigen in de toekomst, geef een seintje of check jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account! :wink:


Momenteel heb ik een Entone harddiskrecorder voor (€10,- minus €5,- korting 🙂 € 5,- per maand.
Wanneer ik zou overstappen naar een standaard tv box, kan ik dan cloud opnemen? Zo ja, welke tv box krijg ik dan en wat kost me dat?

En is dit dan onderdeel van het nieuwe tv platform van T-Mobile? Of is dat nog niet actief.

Ik vraag dit vooral omdat ik niet wil overstappen net voordat er iets nieuws gelanceerd wordt en ik mooie nieuwe functionaliteit misloop. Bij voorbaat dank!


Hoi @rvdgeer! Cloud Opnemen komt er zo snel mogelijk aan, een officiële release datum hebben we nog niet. Je zou wanneer je nu een box zonder recorder bestelt, de Amino Aria 610 ontvangen. Het wordt straks inderdaad onderdeel van ons nieuwe TV-platform. ik begrijp volkomen waarom je het vraagt en kan je beloven dat zowel de testers, als onze specialisten alles op alles zetten om het zo goed en snel mogelijk te implementeren. Het komt er dus echt aan, maar we willen nu zeker weten dat alles 100% werkt voordat we het loslaten! :blush:


Hoi @rvdgeer! Cloud Opnemen komt er zo snel mogelijk aan, een officiële release datum hebben we nog niet. Je zou wanneer je nu een box zonder recorder bestelt, de Amino Aria 610 ontvangen. Het wordt straks inderdaad onderdeel van ons nieuwe TV-platform. ik begrijp volkomen waarom je het vraagt en kan je beloven dat zowel de testers, als onze specialisten alles op alles zetten om het zo goed en snel mogelijk te implementeren. Het komt er dus echt aan, maar we willen nu zeker weten dat alles 100% werkt voordat we het loslaten! :blush:

Bedankt @Jason voor de informatie. Als Functioneel Applicatiemanager heb ik veel te maken met het testen en implementeren van nieuwe functionaliteit. Ik snap jouw antwoord daarom ook helemaal!

Het ziet er naar uit dat ik het beste nog even kan afwachten.

(Klopt het dat de ‘Cloud Opnemen’ melding die ik zie wanneer ik mijn TV-Box(en) wil wijzigen dus eigenlijk nog wat voorbarig is? de link leidt me namelijk terug naar het scherm waarin ik kan kiezen uit ‘TV-pakketten’ en ‘TV Box(en)’, maar ‘Cloud Opnemen’ ontbreekt daar nog.)
 


@rvdgeer Graag gedaan en wat gaaf dat je applicatiemanager bent, dan snap je de werkwijze en het plan erachter inderdaad! :smile: De melding is inderdaad wat voorbarig, heb het bij een klein aantal klanten voorbij zien komen en duidt erop dat er aan de achterkant een hoop gebeurt om gestalte te krijgen binnen de My T-Mobile Thuis omgeving. Sorry voor het ongemak en bedankt voor je geduld! 


Beste T-Mobile,

Ik zou graag mijn TV abonnement willen opzeggen. 

Helaas lukt het niet via mijn "mijn tmobile" 

Al vast bedankt

Met vriendenlijke groet,

Robort


Hoi @Robort, geen zorgen! Ik heb het direct voor je in orde gemaakt. Vanaf 11 april aanstaande zal TV geen onderdeel meer zijn van jouw abonnement. Wanneer je het in de toekomst weer wilt activeren en van TV wilt genieten, geef een seintje of check jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Mag ik je nog verzoeken de TV Box aan ons te retourneren? Hoe je dit doet, lees je hier: Hoe stuur ik de box terug?. Thanks! :grin:


Hello,

 

i want to switch my subscription from internet, tv and telephone 3x1to internet only.

 

best,


Hi @soufianez318, because you still have the 6 month discount period active, which ends on April 16th, I’ll make sure your subscription will only consist of Internet from April 17th onward! :wink: Can I please ask that you send the modem and TV Box back to our return address? You’ll receive an e-mail on how to actually do that shortly. Enjoy your subscription and have an amazing week!


Betreft snelheidsupgrade vanaf oud abonnement.

Wil voor het internetgedeelte van mijn glasvezelabonnement van 50 naar 100 Mbps (het maximum op dit adres, blijkbaar, hoewel ik waneer niet ingelogd wél voor een sneller nieuw abo kan kiezen), maar kan niet terugvinden of ik dan mijn 5 Euro korting (gratis Entone) kwijtraak.

Kan iemand van T-Mobile me informeren?

Op dit moment maak je gebruik van een verouderd prijsplan. Bij het wijzigen van je internetsnelheid ga je automatisch over naar ons nieuwe prijsplan. Dat kan betekenen dat je voor dezelfde internetsnelheid een andere prijs gaat betalen.


Actie: Gratis Interactieve TV Box € -5,00

(Ik had elders zelf een topic aangemaakt, dat kan wat mij betreft weg, later zag ik dit topic)


Hoi @sjokotof, top dat je aan de bel trekt en erg verstandig om het eerst te vragen! Wanneer je overgaat op een nieuw prijsplan/nieuw contract, dan vervallen de kortingen op je vorige abonnementsprijs. Je gaat zogezegd een volledig nieuw jaarcontract aan met andere voorwaarden. Met ons nieuwe Klantvoordeel kan het echter zo zijn dat je nog voordeliger uit bent. Dan combineer je namelijk Mobiel + Thuis van T-Mobile en daalt de maandprijs aanzienlijk. Gaaf toch! :smile:

Wat betreft de hogere snelheid wanneer je uitgelogd bent: op basis van jouw adres, doet onze postcodecheck een controle om uit te vinden wat de maximale snelheid is op jouw adres. Als je uitgelogd bent, zie je dus de standaard maximale snelheid en dat is 1 Gbit/s met Internet Premium. Als ik je ergens anders bij kan helpen, dan hoor ik het graag. De Community zit altijd voor je klaar! Stay safe and strong.


 

Dank je, Jason. Nee, ik zit niet echt te wachten op een aanbieding met mobiel inbegrepen, dat heb ik nog elders lopen. Maar ook in dat geval komt er eerst die 5 Euro van de weggevallen korting bij...

Ja, ik weet hoe het werkt mbt die 1Gbps. Erg jammer dat jullie niet voor bestaande klanten (in mijn geval sinds 2014 meen ik) de overzetting uitvoeren naar jullie eigen infra ipv die van kpn, alleen voor nieuwe.

Voor mij lijkt dus niks anders over te blijven dan weg bij T-Mobile of eeuwig op die 50Mbps hangen.

Bij Ziggo ziet de klant overigens bij wijziging een totaalbedrag voordat de wijziging ingaat, dan kun je beter zien wat de gevolgen zijn en hoef je niet een vraag op een forum te stellen. Dat zou bij jullie ook kunnen, toch?


Mag ik je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van jouw IBAN in een PM? Dan controleer ik via een diepere check wat mogelijk is op je adres (en wellicht toekomstig). De overzetting naar onze eigen infra (ODF) is niet per definitie gebonden aan nieuwe klanten. We proberen om heel Nederland op ons eigen netwerk aan te sluiten, maar dat gebeurt gefaseerd. We zijn nu op grote schaal in Den Haag bezig (Segbroek) om daar overal Glasvezel neer te leggen. Dat is in een afrondende fase. Daarna is op termijn een ander gedeelte van Nederland aan de beurt. We kiezen er niet bewust voor om sommige klanten wel de mogelijkheid te geven en andere niet. Sorry als we je dat idee gegeven hebben. Wat betreft het geven van een totaalbedrag voordat een wijziging ingaat: doel je op My T-Mobile Thuis?


Ik PM je zo de gegevens, dank.

Ja, bij Ziggo (beheer voor paar mensen hun account daar) krijg je eerst het te betalen totaal te zien voor je op bevestiging klikt als je een abonnement wijzigt. Bij MyT-MobileThuis zag ik dat niet, ik kan daar meteen bevestigen zonder dat ik bv die vervallen 5 Euro korting voorgerekend zie. Dat kan nmm beter.


Daar geef ik je volledig gelijk in @sjokotof! Ik leg jouw feedback neer bij de afdeling die erover gaat. Bedankt voor je PM, ik ga ermee aan de slag. Je hoort zo van me! :wink:


Hi. Ik heb internet en tv. Ik wil een verzoek indienen om het tv-pakket uit te schakelen.

En moet ik het tv-pakket retourneren?


Hoi @DawidW, dat is geen enkel probleem, maak ik graag voor je in orde! Wat me wel opvalt is dat je op 19 maart een gesprek hebt gevoerd met een collega van de klantenservice waarbij je aan zou hebben gegeven juist TV te willen behouden. Klopt dit?


Hoi @DawidW, dat is geen enkel probleem, maak ik graag voor je in orde! Wat me wel opvalt is dat je op 19 maart een gesprek hebt gevoerd met een collega van de klantenservice waarbij je aan zou hebben gegeven juist TV te willen behouden. Klopt dit?

Ik heb op 19 maart met je vriend gesproken. Het is mogelijk dat ik de vraag verkeerd heb begrepen. Ik wil me afmelden voor  het tv-pakket.


@DawidW Aah dat klaart een hoop op, ik vermoed dat mijn collega je verkeerd begrepen heeft. TV wordt nu uit je abonnement gehaald, vanaf 18 april aanstaande zuil je alleen nog internet ontvangen. Als ik iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag. Voor nu: Stay safe and strong! :muscle_tone2:


@DawidW Aah dat klaart een hoop op, ik vermoed dat mijn collega je verkeerd begrepen heeft. TV wordt nu uit je abonnement gehaald, vanaf 18 april aanstaande zuil je alleen nog internet ontvangen. Als ik iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag. Voor nu: Stay safe and strong! :muscle_tone2:

Ik begrijp ook dat ik nu het tv-pakket kan retourneren?En ik heb een vraag, hoe zit het met de te betalen factuur 107,02 euro ?Wordt het automatisch uit je account gehaald?Krijg ik restitutie omdat de tv niet is geactiveerd en het geld in rekening wordt gebracht.


Heel graag, dat zou top zijn @DawidW! Wat betreft de gemaakte kosten voor TV: omdat je de eerste 3 maanden korting krijgt op het TV gedeelte (het volledige Interactieve TV maandbedrag), betaal je die sowieso niet. Wat ik wel voor je ga doen is het Kids & Music pakket restitueren. Dat is voor de periode 4 maart tot en met 31 maart € 3,39. De overige bedragen komen samen uit op € 103,63. Dit bedrag is opgemaakt uit de volgende kosten: 

 

-€ 37,50 (helft van de installatiekosten Glasvezelinstallatie)

-€ 30,- (activatiekosten nieuwe klant)

-€ 36,13 (Internet Premium)

 

Hopelijk heb ik je zo goed geïnformeerd! :wink:


Goedenavond,

wil informeren of het mogelijk is om mijn TV-abonnement op te zeggen. Wil thuis alleen nog internet icm met een mobiel abonnement (welke ik al heb).

Groetjes Dirk