Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

@Jaxz Je TV pakket stopt per 27-01-2020!

@emptyal Ik heb voor jou Bellen en TV ook stopgezet per 27-01-2010. Je maandbedrag voor internet heb ik aangepast naar € 30,- per maand. Let op, hierdoor kan er een herberekening van je maandbedrag plaats vinden waardoor je komende factuur hoger uitvalt. Maar geen zorgen, dit is gewoon een correctie omdat je een maand in het voren betaalt en wordt de volgende maand weer recht getrokken. :wink:

@Siskooo Dat kan zeker! Ik heb alleen jouw klantgegevens niet. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer? Dan pas ik het voor je aan! En jij uiteraard ook fijne feestdagen! :slight_smile:

@dummymcdummdumm Voor jou heb ik het ook aangepast per 27-01-2020.

 


Hallo, 

 

Ik wil graag vast bellen en tv uit mijn abonnement halen, ik wil alleen nog gebruik maken van het internet. Zouden jullie dit voor mij kunnen doen?

 

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,


Goedemiddag,

 

Wij willen graag het TV gedeelte van ons abonnement stopzetten, en alleen nog gebruik maken van internet. Zouden jullie dit voor ons willen doen?

 

Dank jullie wel.

 

gr,


Hi mods,

 

Even voor de zekerheid (en ik het anders zelf ook ga vergeten); maar hebben jullie mijn berichtje van vorige week gezien? Ik wil graag vast bellen uit mijn abonnement halen.

Alvast bedankt!


Hallo, 

Graag wil ik vast bellen uit mijn abonnement stopzetten. Hopelijk kan dit zo geregeld worden. 


@redouan_thebest1 Wat goed dat je al zo proactief gehandeld hebt en het via de klantenservice geregeld hebt! Als ik hiernaast nog iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar op de Community! :smile:

 

@m.kost Het is geregeld! Vanaf 27 januari (maand opzegtermijn) zul je enkel nog Internet ontvangen. Mocht je het later weer willen toevoegen, dan kun je dit via My T-Mobile Thuis weer toevoegen: thuismy/t-mobile.nl. Mag ik je verzoeken om de TV Box aan ons te retourneren? Hoe je dit doet, staat beschreven in de e-mail die net verstuurd is. :wink:

 

@Wouzzie.w Het is gelukt! Vanaf 21 januari aanstaande (maand opzegtermijn teruggerekend naar de datum waarop je het eerst doorgaf) zal vast Bellen niet langer onderdeel uitmaken van jouw abonnement. Geef onze klantenservice (0800-0092) een belletje indien je dit later toch weer wilt gebruiken. :smile:

 

@Imke86 Ook bij jou is het gelukt: vanaf 29 januari aanstaande zal vast Bellen stopgezet zijn. Geef onze klantenservice (0800-0092) een belletje indien je dit later toch weer wilt gebruiken. :smile:

 

Een fijne jaarwisseling en een prachtig, voorspoedig 2020 toegewenst allemaal! Namens ons hele Community team. :grin:


Goedemiddag,

Ik wil graag gebruik maken van de t mobile uit en thuis korting, maar ik kan alleen kiezen tussen 50 of 100 Mb/s, terwijl wij nu 500 Mb/s hebben.
Is het mogelijk om de uit en thuis korting te krijgen zonder in snelheid achteruit te gaan?

Alvast bedankt!


allereerst de beste wensen.

 

Ik wil bij deze graag verzoek indienen om ’vast bellen’ op te zeggen van mijn thuis abonnement.

 

Alvast bedankt.


Goedemiddag! Zouden jullie vast bellen willen stopzetten bij mijn abonnement? Alvast bedankt!


Hey @Wouterkuhl,

Momenteel bieden we geen snelheden aan van 500 Mbps en 200 Mbps. Het is daarom jammer genoeg ook niet mogelijk om gebruik te maken van het Uit & Thuis voordeel bij die snelheden. Belangrijk om te weten is dat wanneer je overgaat naar 100 Mbps, je dus (voorlopig) niet meer terug kunt keren naar een 500 Mbps pakket.

Hoi ​​​​@ezow123 & @stevb,

Ik heb zojuist het vast Bellen pakket uit jullie abonnement gehaald. Jullie ontvangen zo meteen een e-mail met de bevestiging. :relaxed:


Beste,

 

Kan bij mij het vast bellen worden stopgezet?

Bvd,
Wouter


Ik wil graag Vast Bellen Start toevoegen aan mijn abonnement.


Goedemorgen,

Graag het vast bellen in mijn pakket stopzetten

Alvast bedankt,


Hey @Bust3R,

Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik je verzoek spoedig verwerken! 
 

Hoi @VSS,

Your wish is my command. Zojuist heb ik vast Bellen Start toegevoegd aan je pakket. Je ontvangt een e-mail met de exacte gegevens. :relaxed:

Hi ​​​@RolandV,

Ik heb zojuist je vast Bellen pakket uit je abonnement gehaald met één maand opzegtermijn. E-mail met de bevestiging volgt!


Hoi,

Graag het vast bellen in mijn pakket stopzetten, ik maak daar geen gebruik van.

Ik snap overigens niet waarom ik dit op deze manier moet aanvragen via een forum post, en ik dit niet gewoon zelf in mijn omgevening kan aanpassen.

met vriendelijke groet en alvast dank!

 

Update; heb gebeld met klantenserive. is meteen aangepast, dus opgelost. ging snel.


Goedenavond, 

Graag wil ik telefoon en tv stopzetten. Tegenwoordig wordt alles gestreamed. Kunnen jullie dit regelen, want het lukt mij niet in my tmobile. 

Alvast bedankt. 


Beste,

Kunnen jullie het vast bellen stopzetten bij mijn abonnement? 

Alvast bedankt.


Hallo,

Willen jullie tmobile thuis telefonie voor mij aanzetten. Graag met enige spoed. Ik heb nu alleen internet abb. En wil ook thuis telefonie aanzetten.


Goedemiddag!

Wij hebben gemerkt dat we eigenlijk zo goed als geen tv meer kijken en willen dit dus uit ons (Internet+TV) abonnement halen. Zouden jullie dit voor ons eruit willen halen?

Uiteraard gebruiken we nog wel internet en we hebben een mobiel abonnement bij jullie, dat willen we zo houden.

Overigens zag ik dat de abonnementskosten voor internet 50 (Basic) €30,00 p.mnd. bedraagt (nu een tijdelijke actie zelfs €25,00). Wij betalen elke maand € 33,94 voor dit abonnement!? Kan dit ook veranderd worden?

Alvast bedankt voor alle moeite!

 

PS: Heb jullie trouwens ook via FB messenger benaderd, maar daar kwam ik niet veel verder met de chat robot. Dus dat mag je als niet verzonden beschouwen. Hopelijk heb ik hier meer geluk met reactie ;-)


@MrMaa Goed dat het gelukt is! Je kan al veel dingen zelf regelen via My T-Mobile Thuis maar het aan kunnen passen van je gehele pakket kan op dit moment nog niet. Wordt aan gewerkt. :wink:

@Arsto Ik heb Bellen en TV stopgezet met de maand opzegtermijn per 05-02-2020.

@A.Hoekstra Voor jou heb ik Bellen stopgezet :slight_smile:.

@Cahide Ik zie dat mijn collega vanmiddag Bellen al voor je aan heeft gezet, top! Als je echt een spoedvraag hebt dan kan je inderdaad beter telefonisch contact opnemen, op de Community houden we ongeveer 1 a 2 dagen reactietijd aan zodat mensen de gelegenheid krijgen om te antwoorden. Je krijgt altijd reactie maar vanwege de aard van de Community is dit niet het snelste kanaal.

@rensx.ox Ik zie dat he toch gelukt is via Facebook, helemaal goed. :smiley: Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

 

 


Hallo,

Kunnen jullie voor mij Vast Bellen aanzetten?

Alvast bedankt!


Hi @seender058, dat kan zeker! Als je mij een privébericht stuurt met je volledige adres, geboortedatum, laatste vier cijfers van het rekeningnummer en per wanneer je van Bellen gebruik wil maken dan pas ik het voor je aan!


Beste,

Ik wil graag mijn vast bellen opzeggen aangezien ik er geen gebruik van maak. 
 

mvg

 


Hi @Henri Lipman, ik heb je Bellen pakket stopgezet  met de maand opzegtermijn per 08-02-2020. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust! :wink:  


Beste,

graag willen ook wij Bellen uit ons Thuis pakket halen i.v.m. (bijna) einde van het halfjaar.

Tevens vraag ik mij af of het slim is om de 100 Mbit om te zetten naar het nieuwe prijsplan. Volgens het nieuwe prijsplan zou dat namelijk ± 3 euro per maand schelen. Behoud ik dan nog wel mijn Sim only voordeel (+2 GB extra data)?

Alvast bedankt.