Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

@adcd Mijn excuses, ik stuur je naar ditzelfde topic.



Je kan hier aangeven wat je wil.t, dan wordt er vanzelf gereageerd.


oh HAHA ik had het zelf ook niet eens door, thanks anyway!
Hey @Sorepri,



Ik heb je verzoek dit weekend voor je in orde gemaakt! Veel bel plezier!😄



Hoi @acdl,



Dat kan zeker! Zodra ik je TV pakket uitzet, kun je inderdaad zoals @Glassertje al aangaf geen gebruik maken van de NPO zenders. De TV Box kun je vervolgens kosteloos naar ons retourneren. Wil je dat ik de wijziging voor je in orde maak?
Hi,

I would like to cancel my TV and telephone service.

And only keep the internet service before Aug. 19.

Can you help me with that?

Thanks a lot!
Hey @Sorepri,



Ik heb je verzoek dit weekend voor in orde gemaakt! Veel bel plezier!😄





Hoi @acdl,



Dat kan zeker! Zodra ik je TV pakket uitzet, kun je inderdaad zoals @Glassertje al aangaf geen gebruik maken van de NPO zenders. De TV Box kun je vervolgens kosteloos naar ons retourneren. Wil je dat ik de wijziging voor je in orde maak?


Ahh jammer, maar ok. Yes, ik wil graag dat je het in orde maakt. Alvast bedankt!
In augustus loopt mijn 100 mb internet abbo af. Ik wil eigenlijk over naar internet en tv 50 mb is daar voor het eerste jaar een mooie aanbieding voor te maken?



Alvast bedankt



Jan
@fuqinyi0525 I can stop Call and TV for you on the 19th of August but I see your subscription started on the 1st of February so you could also stop it per the 1st of August if you're worried about the discount. Let me know which date you prefer! :)



@acdl Helemaal goed, ik heb beide pakketten stopgezet en ze lopen af per 03-08-2019.



@Onceatukker Daar kunnen we zeker wat mee! Hiervoor kan je het beste even telefonisch contact met ons opnemen, dan neemt één van mijn colelga's meteen de mogelijkheden met je door! Je kan ons bereiken via het gratis nummer 0800 0092. Laat zeker nog even weten hoe het is gegaan!
@fuqinyi0525 I can stop Call and TV for you on the 19th of August but I see your subscription started on the 1st of February so you could also stop it per the 1st of August if you're worried about the discount. Let me know which date you prefer! :)



@acdl Helemaal goed, ik heb beide pakketten stopgezet en ze lopen af per 03-08-2019.



@Onceatukker Daar kunnen we zeker wat mee! Hiervoor kan je het beste even telefonisch contact met ons opnemen, dan neemt één van mijn colelga's meteen de mogelijkheden met je door! Je kan ons bereiken via het gratis nummer 0800 0092. Laat zeker nog even weten hoe het is gegaan!






Aug. 1st would be nice. I thought I started since Feb. 19th but I might be wrong.

Thank you!



Regards,

Qinyi
Hi @fuqinyi0525, I double checked and your subscription definitely started per 01-02-2019 🙂 I stopped the Call and TV subscriptions per 01-08-2019 so that you're still making use of the full first 6 months discount!
Hallo,

Begin van het jaar heb ik een T-Mobile Thuis abonnement afgesloten (Glasvezel, TV + bellen). Vanwege de kortingen heb ik TV en bellen toegevoegd. Maar ik maak te weinig gebruik van TV en vast bellen, daarnaast verloopt de kortingsperiode ook binnenkort, kunnen jullie voor mij TV en vast bellen stopzetten?

Bvd!

Groet
Heb gelukkig al ontvangen maar hoe is ik nu de standaard ontvanger terug sturen?

Graag even hoe dit geregeld moet worden



Alvast bedankt
Hallo,



ik wilde graag interactieve tv aan mijn pakket toevoegen. Dus internet + interactieve tv. Moet ik hiervoor bellen, of kan dit ook hier geregeld worden?



En ontvang ik dan gratis zo'n tv box?
Goedemiddag,



Ik heb een T-mobile thuis abonnement afgesloten. Deze gaat in per begin augustus en hierin heb ik aangegeven twee interactieve tv boxen te willen. Na iets meer nadenken hebben we toch besloten om voor één Tv box te gaan met de mogelijkheid om op te nemen.



Zouden jullie dit willen aanpassen in mijn bestelling?



Bedankt!

Groet, Tim
Hey @rfc,



Dit heb ik voor je geregeld! Op 5 augustus stopt je vast Bellen abonnement en je TV Pakket. Je ontvangt van mij netjes een bevestiging van de wijziging en het retourproces.



Hey @H.kuijper,



Je kunt je TV Box kosteloos naar ons retour sturen! Hierr zie je welk adres je daarvoor kunt gebruiken.



Hey @Berjan1986,



Ik zie dat mijn collega mij te snel af is geweest! En dat je inmiddels je TV pakket hebt aangevraagd. Veel kijkplezier!😁



Hoi @TimB92,



Dit wil ik voor je aanpassen! Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan maak ik het gelijk voor je in orde.
Eigenlijk vind ik het nogal tegenvallen, dat hele interactieve tv. En ik heb nog digitale tv van een andere provider, dus daar heb ik een smart card voor aangevraagd vandaag. Kan ik nu mijn interactieve tv weer opzeggen, het was toch maandelijks opzegbaar? Of zit ik er een jaar aan vast?



Groeten



Berjan
Good afternoon,

I would like to modify my contract from "internet 50" to DSL 100mb,

today the technician from Guidion arrived to install the internet but he explained that the optical fibre cable was missing (and plenty excuses).

since it seems that is not an easy to solve the issue i would like to modify the order from "internet 50" to DSL 100mb, since we do have a DSL connection which was used by the previous owner.

i called the customer service this evening to request the modification, but didnt received any help.

Could you please help me out with this?
Hi @Berjan1986 Jammer om te horen dat je het tegen vindt vallen 😞 Het is inderdaad op elk moment opzegbaar met een maand opzegtermijn. Als je het zeker weet dan kan ik het TV pakket weer voor je uitzetten. Tip: Blijf ons nieuws in de gaten houden, na de zomer komen er interessante dingen aan wat betreft TV :)



Hi @eponis Sorry to hear that the installation didn't go as planned. It appears that the connection point (FTU) was damaged and the internal fibre cable was missing. The FTU is property of the grid operator and our mechanic isn't authorised to work on this. If fibre is available at a location then we do not offer a DSL connection but don't worry, we will contact the grid operator to restore the FTU so that we can connect you as soon as possible!
Hallo,



ik zou graag mijn abonnement willen aanpassen; TV en Bellen uitschakelen aub. Aan internet alleen heb ik genoeg.



Bij voorbaat dank,

Randy
Hey @randyio,



Zojuist heb ik je verzoek verwerkt. Je ontvangt zo dadelijk een bevestiging van de wijziging. Daarin staat precies uitgelegd hoe je de TV Box retour kunt sturen. Fijn weekend gewenst! ☺️
In februari heb ik een 3 in 1 pakket afgesloten met een mooie korting voor 6 maanden. De korting zit er bijna op en omdat ik weinig of geen gebruikt maak van vaste telefonie of TV wil ik graag mijn abonnement omzetten naar alleen thuisinternet.



Alvast bedankt!
Hi @Lumines,



Ik heb TV en vast Bellen uit je pakket gehaald. De bevestiging zit in je inbox!
Hallo, ik wil graag het vast bellen aanzetten en ik begreep dat ik dat hier kan doen?
Hallo Team!



Ik zou graag het vast bellen uitzetten/verwijderen uit mijn abonnement!



Kunnen jullie dit voor mij regelen?



Groetjes
Hallo, wij zijn sinds juli 2018 lid van T-mobile thuis met een alles in 1 pakket. We gebruiken het bellen echter nooit en willen dat dus opzeggen. Daarnaast is er inmiddels een jaar voorbij dus zouden we kunnen verlengen. Welk aanbod kunnen jullie ons doen?

Mvg, steffi
Hallo, ik wil graag vast bellen uit zetten omdat we het nooit gebruiken. Hoe regel ik dit? Alvast bedankt!
Goede avond.



Ik wil het vast bellen stopzetten. Ik kan zelf mijn abonnement zelf wijzigen, zeggen ze bij T-Mobile? Maar dit is niet zo. Je kunt niet zelf het vast bellen uitzetten.



Daarom is mijn vraag, ik had graag mijn abonnement stop gezet?

Reageer