Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

@01Dejan Als je wil kan ik de TV Box uiteraard voor je omwisselen maar ik heb het meteen even voor je nagekeken en jij maakt op dit moment nog gebruik van een korting voor je TV Box waardoor je niets extra's betaalt voor de opnamefunctie! De TV Box omwisselen zou ik in dit geval dus niet doen omdat je maandbedrag hierbij hetzelfde blijft. Je kan dus gewoon lekker gebruik blijven maken van de huidige TV Box ;)



@bvandep212 Voor jou heb ik het Bellen pakket uitgezet met de maand opzegtermijn per 03-07-2019!



@AcCeSsGoA Dat kan ik voor je aanpassen! Laat mij nog even weten per welke datum je het Bellen pakket stop wil zetten, met de standaard maand opzegtermijn of op een andere datum, dan pas ik het graag voor je aan!








Ik zou mijn vast bellen abonnement graag per direct willen opzeggen.

Vast bellen is aan sinds 02-11-2018.

Na 6 maanden kon ik het opzeggen.
Hallo,

ik wil graag per direct het vaste bellen opzeggen.

hoor graag of dit zo kan.

groetjes !
Goedemorgen,



Graag zou ik mijn vast bellen pakket (ad €2,50 p/m) op willen zeggen.



Is dat mogelijk via deze weg?
Hey @RyanK, @SjonnieMarielle, @AcCeSsGoA, @GSX1400 en @T.vandehoef,



Ik heb bij jullie allemaal het telefonie pakket uitgezet met 1 maand opzegtermijn. De bevestiging van de wijziging ontvangen jullie netjes per mail. 😄
@Piotr , je bent een baas! Bedankt voor het snelle verwerken!
Goede middag,



Onze eerste jaar zit er op, kunnen we een nieuwe aanbieding krijgen om eventueel te verlengen? T-Mobile Thuis bevalt ons prima namelijk.



Ook wil ik graag het vaste telefoon eruit hebben als dit kan? Wij bellen namelijk alleen met mobiel.



Alvast bedankt



Groet

Mark
Hallo,



Zou ik een aanbieding kunnen krijgen om mijn abonnement met een jaar te verlengen? Graag zou ik dan mijn TV Box omwisselen voor eentje met harddiskrecorder



Mvg, Bob
Hey @Markie1306 en @bobverschuren ,



Top dat jullie zitten te overwegen om een jaartje bij ons langer te blijven! Ik zeg: DOEN!😄Zie hier wat de mogelijkheden zijn om te verlengen. Mijn collega kan dan voor het nieuwe jaar jullie een nieuw aanbod doen en een pakket naar wens samenstellen.
ik wil mijn vaste telefonie opzeggen? waar kan dat?

in my t-mobile onder abbonoment wijzigen is hier geen optie voor.

en mijn mobiel abonnement moet gekoppeld worden
Hey @irmadierselhuis,



Ik heb zojuist je telefonie pakket met één maand opzegtermijn opgezegd. Op 19 juli stopt je vast bellen abonnement. Je kunt op ieder gewenst moment via ons je vast bellen abonnement activeren in de toekomst. Het aanzetten van je Klantvoordeel kun je hier doen.😄
Hello there, I would like to change my thuis subscription to not include TV and phone anymore, just the internet package. Could you help me with that please? Dank je wel!
Hallo,



Graag zou ik mijn vast bellen pakket (ad €2,50 p/m) op willen zeggen.
Hi there @romdim, I’d like to assist you! Can you send me a private message (click on my name) with the following details:



- Zip code + house number

- Date of birth

- The last four digits of your IBAN



Once I receive the details, I’ll be able to look into your account and adjust your subscription!



Voor jou @JoeriLieuw, heb ik het meteen voor je gecheckt! Ik zie dat je nog tot 4 augustus mag genieten van de Alles-in-1 korting. Omdat je nu eigenlijk een week te vroeg bij bent, heb ik ervoor gezorgd dat je tot die tijd vol op van de korting nog kunt genieten. Je krijgt per e-mail een bevestiging van de wijzing. Ook kun je de wijzig terugvinden door in te loggen op My T-Mobile Thuis > Abonnementen. 😄
Hoi, ik heb ongeveer een half jaar geleden een abonnement afgesloten met internet, tv en vast bellen. Dit vanwege de korting de eerste zes maanden. Ik wil nu graag tv en vast bellen stopzetten omdat de kortingsperiode bijna is verlopen. Kunnen jullie me daar bij helpen? Groet Eline
Hey Eline, ik zie dat je alles-in-1-korting loopt tot 15 augustus. Is dat ook de datum dat je je vast bellen en TV abonnement wenst stop te zetten? Ik hoor het graag!
Hoi Piotr, ja, ik wil graag zolang mogelijk van de korting gebruikmaken!
Hey @Eline002, ik heb je verzoek zojuist in orde gemaakt! Binnen enkele ogenblikken ontvang je van mij de bevestiging van de wijziging. Per 15 augustus stopt je TV en vast bellen abonnement. Zo haal je het maximale uit je kortingsperiode.😄
Goedemorgen!

Wij zouden graag vast bellen willen aanvragen. Hartelijk dank!
Hey @Sorepri,



Dat regel ik maar al te graag voor je! Welk bellen abonnement spreekt je het meest aan? Dan zet ik het zo snel mogelijk voor je aan. 😄
Hi @Piotr!

Heel fijn. Wij willen graag het abonnement van €2,50 per maand 🙂
Hi,



Ik heb een Internet - interactieve tv - vast bellen abonnement, maar ik heb nog nooit gebruik gemaakt van het bellen en ik kijk de afgelopen maanden ook nooit meer tv dus ik wil die twee opties uitzetten en alleen internet behouden. Hoe kan ik dit regelen?



Alvast bedankt
@acdl Welkom op het forum.



Voor het aanpassen van je abonnement, moet je hier zijn.
@acdl Welkom op het forum.



Voor het aanpassen van je abonnement, moet je hier zijn.


Dank je wel!
Hi,



Ik heb een Internet - interactieve tv - vast bellen abonnement, maar ik heb nog nooit gebruik gemaakt van het bellen en ik kijk de afgelopen maanden ook nooit meer tv dus ik wil die twee opties uitzetten en alleen internet behouden. Kan dat via deze wijze geregeld worden?



2e vraagje: kan ik dan nog wel npo 1 2 3 blijven kijken op tv of dat ook niet meer?



Alvast bedankt.
@adcd Mijn excuses, ik stuur je naar ditzelfde topic.



Je kan hier aangeven wat je wilt, dan wordt er vanzelf gereageerd.



Als je tv opzegt, dan heb je ook de NPO niet meer.

Reageer