Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

Hi @haroldmaasen, hmm dat is vreemd. Je zou mogelijk kunnen proberen om de apparaten een vast IP te geven als het uitgeven van IP-adressen de boosdoener lijkt. Dit is alleen wel een heleboel werk haha. In dit topic vind je daarnaast een soortgelijke situatie, probeer ook zeker de tips die je hier vindt (het verkorten van de lease time), mogelijk is dit voor jou ook een oplossing!
Hi @olaf76, ik heb het Bellen pakekt met één maand opzegtermijn stopgezet per 19-06-2019!
Hello,



Currently I have a 3-in-1 promotion at home(TV+fixed call+internet). it has been almost 6 month for the discount period.



I would like to cancel the TV and fixed call. And keep the service or internet only. Could you help me to change my subscription please?



Regards,



Yu
Hallo,



Ik wil graag bellen bestellen bij mijn abonnement.

Ik wil 2 telefoonnummers.

Verder geen extra's.





Groetjes
Hoi. Kan bellen en tv uitgezet worden in mijn pakket? Bij voorbaat dank!



Gr
Beste T-Mobile,



Graag zou ik vaste telefonie en TV uit mijn abbonement willen halen ivm met het aflopen van de actie periode en het geringe gebruik.



Alvast bedankt!



Met vriendelijke groet,

Robbert
@dcayy I stopped your Call and TV packages at the date at which your discount will expire (12-06-2019)



@pieters202020 Dat gaan we voor je in orde maken! Omdat je nog aangesloten moet worden kan ik je abonnement op dit moment niet aanpassen. Stuur mij even een bericht zodra je online bent, dan vraag ik de nieuwe telefoonnummers voor je aan!



@Lorimer Voor jou heb ik Bellen en TV ook uitgezet op de datum dat je korting verloopt (01-07-2019).



@RobbertPr In jouw geval is de korting al verlopen, ik heb Bellen TV daarom met de standaard maand opzegtermijn uitgezet (21-06-2019).
Hoi,



Ik wil ook graag TV uit mijn abonnement halen, aangezien er geen korting meer van toepassing is.



Bedankt.



Groet, Wietse.
Hallo,

Kunnen jullie mijn vaste telefonie en tv ook uitzetten aangezien de kortingsperiode voorbij is?

Beide maken we geen gebruik van.

Alvast bedankt.
Goedemiddag,



Ik heb een TV box, maar zou deze graag per eerstvolgende mogelijkheid willen opzeggen. Ik kan via My T-Mobile Thuis niet vinden hoe ik dat moet regelen. Kunnen jullie me hier mee helpen? Met vriendelijke groet, Snezana
@wvdb @Jeffrey88Gro @snezana Ik heb de door jullie gevraagde pakketten stopgezet met de standaard maand opzegtermijn!
Hoi ik heb een interactieve media box met opname mogelijkheid,

en wil graag het laten vervangen naar een interactieve media box zonder opname mogelijkheid,

ik gebruik het namelijk niet en het is zonde dat ik er extra voor betaal terwijl ik het niet gebruik dus vandaag
Graag vast bellen uitzetten, wil er niks voor terug.
Hallo, na 6 maanden zou ik mijn vaste telefonie die ik nooit zal gebruiken stop kunnen zetten.

Wat moet ik daar voor doen?



Gegroet, AcCeSsGoA
@01Dejan Als je wil kan ik de TV Box uiteraard voor je omwisselen maar ik heb het meteen even voor je nagekeken en jij maakt op dit moment nog gebruik van een korting voor je TV Box waardoor je niets extra's betaalt voor de opnamefunctie! De TV Box omwisselen zou ik in dit geval dus niet doen omdat je maandbedrag hierbij hetzelfde blijft. Je kan dus gewoon lekker gebruik blijven maken van de huidige TV Box ;)



@bvandep212 Voor jou heb ik het Bellen pakket uitgezet met de maand opzegtermijn per 03-07-2019!



@AcCeSsGoA Dat kan ik voor je aanpassen! Laat mij nog even weten per welke datum je het Bellen pakket stop wil zetten, met de standaard maand opzegtermijn of op een andere datum, dan pas ik het graag voor je aan!
Hallo,



De decoder vertoond mankementen!

Ik was naar een video opname aan het kijken, na afloop video opname drukte ik op stop, er verscheen geen beeld meer en ook geen geluid.

Heb van alles geprobeerd, niks lukte.

Pas toen ik de adapter eruit gehaald had en na paar seconden erin deed, deed het malle ding het weer.

Op 17 juli 2019 beëindigd mijn abonnement.

Ik wil dus de t.v. signaal doorgifte van jullie met onmiddelijke ingang beëindigen en decodekastje alvast naar jullie terugsturen.
Hoi,



Zouden jullie mijn tv en vast bellen uit willen zetten, aangezien de kortingsperiode bijna voorbij is en ik deze producten weinig gebruik?



Alvast bedankt!
Hoi,



zouden jullie per 7-8-2019 het vast bellen uit willen zetten ?

Dan is de kortingsperiode voorbij en ik maak verder geen gebruik van het vast bellen.



Alvast bedankt.
Goedenavond,



wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en televisie. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen door jullie uitgezet worden?
Hoi @klantnummer XBC81697, ik help je graag hiermee! Stuur je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij. Geef je ook aan per wanneer je TV wilt beëindigen? Houd rekening met een maand opzegtermijn.



Hi @roosje2943, per 8 juli stopt TV en vast Bellen. De bevestiging zit in je inbox. Voor het terugsturen, zie de uitleg hier: retourpakket.



Hi @ralu79, mag ik ter verificatie je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht? Dan maak ik het gelijk in orde voor je!



Hi @egonnanninga, per 10 juli stopt vast Bellen. De bevestiging is onderweg! 🙂
Goede avond,



Ik wil graag mijn Vast Bellen abonnement direct / zo snel mogelijk stopzetten.



Alvast bedankt.
@Sander privé bericht gestuurd. Krijg ik een bevestiging wanneer het in orde is gemaakt ?
Hoi @Paula1234, ik heb vast Bellen per 12-7 uit je abonnement gehaald. Zie inbox!



Hoi @ralu79, dank je wel voor de gegevens! Ik heb de wijziging doorgevoerd. De bevestiging zit in je inbox!
Hi!



Ik zou graag mijn Vast Bellen abonnement, per direct willen opzeggen. Graag verneem ik als dit is uitgevoerd.



Alvast bedankt!
Graag willen wij onderdeel vast bellen opzeggen.

Reageer