Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

Hoi @ACERES, ik kan TV voor je toevoegen! Dit kost € 15,- per maand. Je ontvangt dan binnen een week een TV Box in de post, inclusief 15 meter internetkabel. Je kunt dan direct TV kijken. Wil je een TV Box met opnamefunctie, dan betaal je € 5,- per maand meer. Voor die prijs kun je ook gebruikmaken van TV Anywhere. Er zijn geen verdere kortingen van toepassing. Tenzij je ook een mobiel abonnement hebt, dan heb je recht op Klantvoordeel. Laat je weten wat je wil en per wanneer?



Hoi @BeMu, leuk je hier te zien! Ik heb je Bellen abonnement aangepast. De bevestiging is onderweg.



Hi @Redley,en @Chiel84 dat pas ik graag voor jullie aan! Wil je hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij sturen? Dan maak ik het in orde voor jullie!
Ik heb een alles in 1 pakket, maar gebruik nooit meer de vaste telefoonlijn i.v.m mobiel.

Kan dit stop gezet worden?
Beste,



Ik wil het vastbellen van T-Mobile opzeggen. We maken er geen gebruik van. Het lukt niet via my t-mobile thuis.



Met vriendelijke groet,

Robert
Hallo,



graag interactieve TV en vast bellen uitzetten, wij gebruiken alleen internet.



Groeten, Marleen



Klantnummer: DTM22423
Hoi hoi,



Ik zou graag vast bellen uit het pakket willen verwijderen omdat we al een tijdje geen gebruik hiervan maken. Ik kan het zelf niet regelen op de een of andere manier.

Kunnen jullie dit voor me doen?



Alvast bedankt!

Groet,

Marlie
Hallo, ik wil graag Interactieve TV toevoegen aan mijn abonnement, willen jullie dat in orde maken voor me?



Alvast bedankt!
Goedenavond,

Graag zou ik mijn vast bellen verwijderen uit mijn abonnement daar ik hier toch geen gebruik van maak.

Kan dit online? Want via my t mobile thuis lukt dit niet.

Mvg

A. Sanchez
Bij ons mag het vast bellen er ook uit.

Geven hier toestemming voor.

Gebruiken alleen maar de 06 voor bellen.

Er zijn maar enkele mensen die met ons contact zoeken via de vast me lijn.



Gr. Rob
Hoi @Wimh125, ik heb per 1 mei je vaste telefoonlijn uit je pakket gehaald. Bevestiging zit in je mailbox!



Hi @Robort, voor jou geldt hetzelfde, behalve dat de lijn er op 4 mei uitgaat.



Hoi @msteenbergen, per 4 mei heb ik TV en vast Bellen stopgezet. De bevestiging zit in je inbox. Voor het retourneren ontvang je nog uitleg, maar ik geef je alvast de informatie: retourpakket.



Hoi @marlielynn78, per 6-5 heb ik vast Bellen uit je pakket gehaald. Bevestiging zit in je inbox!



Hoi @El Woutador, wat leuk dat je een TV abonnement wilt toevoegen! Dat heb ik direct voor je in orde gemaakt. Je ontvangt binnen 5 werkdagen de interactieve TV Box die je dan direct kunt installeren. Deze TV Box is interactief, maar heeft geen opslagcapaciteit. Je maandkosten gaan met slechts € 15,- omhoog. Zie hier voor uitleg rondom de installatie van de TV Box: installatievideo.



Hi @Fonzi010, per 9 mei heb ik vast Bellen uit je pakket gehaald. De bevesting zit in je inbox.
@R. Koster Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic vandaar dat mijn collega Sander je niet mee heeft genomen in het bericht hierboven 🙂 Ik heb je Vast Bellen stopgezet met de standaard maand opzegtermijn, hij stopt per 10-05!
Omdat ik de laatste maanden geen gebruik meer van maak van vast bellen, wil ik deze uit het pakket halen. Wanneer kan dit? Tevens loopt mijn T-Mobilethuis abonnement af op 30 april, omdat het zo goed bevalt, wil ik dit laten verlengen met nog een jaar. Dit dus zonder vast bellen.



Mvg. Angelien
Hi @a.sekewael, goed om te horen dat je abonnement zo goed bevalt! In dit geval kunnen we je dan het beste direct verlengen zonder Vast bellen, zodra je verlenging in gaat stopt dan het Bellen pakket automatisch. Hiervoor kan je het beste even telefonisch contact met ons opnemen via het gratis nummer 0800 0092, bereikbaar van ma tm vrij van 08:00 uur tot 21:00 uur. Hier zit één van mijn collega's voor je klaar om het direct voor je aan te passen!
Hoi,



Net als vele anderen hier willen wij graag het vast bellen uit ons abbonement halen. Wij maken hier namelijk geen gebruik van.



Bvd,

Merel
Goedemiddag,



Graag wil ik na afloop van de kortingsperiode, volgens mij per 30-5, Bellen en TV stopzetten op mijn thuis abonnement



kunnen jullie dit regelen



dank



David Visser




Vorige maand was het voor jullie nog niet mogelijk om Bellen en TV per 30-5 stop te zetten, kunnen jullie het nu al wel doorvoeren per 30-5. Als het nu nog niet kan per 30-5, mag het wat mij betreft ook per 18-5 stopgezet worden
Problem Solved.
@mereldj Ik heb Vast bellen voor je stopgezet per 17-05-2019! :)



@davidvisser Voor jou heb ik het Vast bellen pakket per 30-05-2019 stopgezet omdat je anders een deel van de korting die je de eerste 6 maanden ontvangt misloopt.
@mereldj Ik heb Vast bellen voor je stopgezet per 17-05-2019! :)



@davidvisser Voor jou heb ik het Vast bellen pakket per 30-05-2019 stopgezet omdat je anders een deel van de korting die je de eerste 6 maanden ontvangt misloopt.




Kun je ook TV stopzetten per 30-5
Beste T-Mobile



Ik wil graag het vast bellen uit mijn abonnement halen.



Daarnaast blijk ik lange tijd het langverwachte combinatievoordeel mis te zijn gelopen op thuis+mobiel omdat ik na 27-01-2017 (verhuisdatum) vergeten ben mijn adres te veranderen bij mijn mobiele contract, ik zou dit als langdurig klant graag alsnog willen ontvangen.



Bij voorbaat dank.

Gijs
Hallo,

Als ik interactive TV uit mijn abonnement wil, wat worden dan mijn maandelijkse kosten?

Zodat ik alleen nog maar T-mobile thuis internet heb.

En blijft klantvoordeel meer snelheid wel actief?
@davidvisser Oeps, ik was zo te zien niet helemaal wakker. Ik zie dat mijn collega inmiddels ook het TV pakket stop heeft gezet per 30-05!



@Gijs L Ik heb Vast bellen voor je stopgezet per 22-05-2019! Ik kan het Klantvoordeel jammer genoeg niet met terugwerkende kracht voor je toepassen. Na het activeren van Klantvoordeel sturen we je ook nog een extra e-mail om je er aan te helpen herinneren dat je het adres ook voor je mobiele abonnement aan moet passen :)



@Stickeric Als je jouw TV pakket stop zou zetten dan wordt je nieuwe maandbedrag € 36,61 (je huidige maandbedrag is € 56,86). Verder verandert er dan niets en blijft je Klantvoordeel inderdaad gewoon actief. Mocht je TV inderdaad stop willen zetten laat het mij dan even weten, dan pas ik het graag voor je aan.
Hallo,



3 maart ben ik geholpen door jullie en is vast bellen en interactieve tv uit mijn abonnement gehaald. De kosten hiervoor staan echter nog wel op mijn april factuur (interactie tv box is op 1 april bij jullie afgeleverd door PostNL, deze moest voor 4 april binnen zijn). Kunnen jullie dit corrigeren? Alvast bedankt,



Vriendelijke groeten Eline
@Stickeric Als je jouw TV pakket stop zou zetten dan wordt je nieuwe maandbedrag € 36,61 (je huidige maandbedrag is € 56,86). Verder verandert er dan niets en blijft je Klantvoordeel inderdaad gewoon actief. Mocht je TV inderdaad stop willen zetten laat het mij dan even weten, dan pas ik het graag voor je aan.



Bedankt voor u snelle antwoord, bij deze wil ik mijn TV pakket stopzetten.
Beste,



Ik wil het vastbellen van T-Mobile thuis opzeggen. We maken er geen gebruik van.



Met vriendelijke groet,

Tinie
Bij deze wil ik mijn TV en Telefoon pakket stopzetten, en alleen gebruik blijven maken van de Internet verbinding. Dit mag per direct, ik heb de eerste 6 maanden van het abonnement er op zitten.



Alvast bedankt!
@Eline01 Geen zorgen, het eventueel in rekening gebrachte wordt automatisch verrekend op je volgende factuur! Ik heb meteen even met je meegekeken maar ik zie dat wij de TV Box nooit ontvangen hebben. Heb je toevallgi het verzendbewijs nog? Hiermee kan ik de eventuele boete meteen voor je vergoeden.



@Stickeric Ik heb het TV pakket voor je stopgezet per 28-05-2019!



@Kersten58 Voor jou heb ik het Vast bellen pakket stopgezet op dezelfde datum.



@H45N Voor jou heb ik beide pakketten stopgezet op 28-05-2019 🙂

Reageer