Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

@Brian zou je het voor ons willen aanpassen en de TV stopzetten?

Dank je wel!



@Loisal Ik heb jullie Vast Bellen abonnement stopgezet met de maand standaard opzegtermijn (per 04-03-2019)!



@MrsJennings Ik heb het meteen voor je uitgezocht, op dit moment is je maandbedrag € 60,93. Wanneer je het TV pakket stop zou zetten kom je uit op een bedrag van € 35,68. Laat nog even weten of je dit aan wil passen, dan voer ik het graag voor je door.



@Milado Dat kan zeker! Je kan bij ons op elk moment je pakket aanpassen, je hebt dan alleen een maand opzegtermijn. Dus zeker de moeite waard om te proberen! ;)



@Gizmozo30 Je maakt op dit moment al gebruik van het laagste Bellen pakket, Bellen Start, voor € 2,50 per maand. Met dit pakket kan je niet onbeperkt bellen, hiervoor heb je minimaal Unlimited Vast Bellen nodig. Als je het helemaal niet gebruikt kan je Vast Bellen uiteraard ook gewoon uitzetten. Laat maar weten wat je voorkeur heeft!

Hallo, ik Wil mijn vast bellen uit zetten. Ik maak er totaal geen gebruik van. Dus vind ik het het zonde van me geld. Dus graag het Abbo stoppen. Mvg
Beste T-Mobile moderators (@Brian, @Sander, @Piotr e.a.),



Om de kosten van m'n abonnementen omlaag te brengen en ik eigenlijk nooit meer (lineair) TV kijk, wil ik de TV dienst en de twee TV Boxen opzeggen. De diensten Internet en Bellen wil ik ongewijzigd door laten lopen.



Zouden jullie dit voor mij willen regelen en aangeven wat de maandelijkse vaste kosten zullen zijn?



Bij voorbaat dank,



@Mick_
Ik wil graag tv abbonement aanzetten.
Vanaf nu (05-02-2019) is het, naast het zelf aanpassen van je TV abonnement en TV Boxen, ook mogelijk om je vast Bellen pakket aan te passen! In dit topic kan je natuurlijk nog steeds terecht voor het uit- en aanzetten van Bellen en/of TV. Andere aanpassingen aan je abonnement kan je gemakkelijk zelf regelen via My T-Mobile Thuis! 🙂
Hi,



Currently, I have in my Abonnementen the Internet only. I would like to change my Abonnementen to include the interactive TV as well. I would like to start with the basic packet (basispakket).



I tried online in the My T-Mobile Thuis but I was informed that I could request this change only through this Forum or a call.



Best Regards,

Cezar R.
@Milado

Ik zie dat je 8 februari wordt aangesloten, hoezee! Vanaf die datum kunnen we pas wijzigingen in je abonnement doen. Nog even een paar nachtjes slapen.



@erb123

Ik heb dit gelijk voor je in orde gemaakt, per 2 maart stopt je TV-pakket. Je ontvangt tegen die tijd nog een retourdoos van mij voor je TV Box.



@Aylin50

Ik zie dat mijn collega je telefonisch al heeft geholpen en mij te snel af is geweest. 😉



@RobertG

De portering staat zo te zien al klaar. De beëindiging van je Bellen Start abonnement gaat daarmee automatisch gepaard.



@sjoe55

Wanneer je contract is verlopen. Kun je weer verlengen en gebruik maken van korting! Je kunt verlengen via Twitter, Facebook of ons gratis nummer 0800-0092. Daar kunnen we een aanbod doen dat specifiek bij jouw abonnement en wensen past.



@MrsJennings

Ik heb jouw TV-Pakket, TV Boxen en het Entertainment Pakket uitgezet per 4 maart. Je ontvangt nog netjes een bevestiging van mij en de retour dozen. Als toevoeging vermeld ik je dat mijn collega een klein rekenfoutje heeft gemaakt, excuses! Want je nieuwe prijs wordt: € 40,68.



@Joyce 1975

Ik raad je aan om dit pas na een half jaar te doen! Wanneer ik het nu voor je opzeg, dan verdwijnt ook je kortingscode (20 euro korting) als sneeuw voor de zon. Ik hoor het graag of je dit alsnog wenst door te zetten.



@Mick_

Per 4 maart wordt je TV abonnement stopgezet per 4 maart. Je nieuwe maandprijs (internet & bellen) wordt dan € 33,01.



@YentlKeys

Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan regel ik dit gelijk voor je!



@reinbrecht

That's correct. I can make that wish come true!😉Could you please let me know if you want to receive a TV Box with or without recording function? Then i'll arrange this for you.
Hi @Piotr



I would like to receive a TV Box without recording function.



Best,


@MrsJennings



Ik heb jouw TV-Pakket, TV Boxen en het Entertainment Pakket uitgezet per 4 maart. Je ontvangt nog netjes een bevestiging van mij en de retour dozen. Als toevoeging vermeld ik je dat mijn collega een klein rekenfoutje heeft gemaakt, excuses! Want je nieuwe prijs wordt: € 40,68.





Hi @Piotr , ik heb al contact gehad met je collega’s en ik neem aan dat ik nog gebeld ga worden. Rekenfout of niet... ik heb akkoord gegeven voor €35,68.

ik wacht jullie belletje af!
@Piotr, bedankt voor het aanpassen!



Groet,

@Mick_
@reinbrecht



That's correct. I can make that wish come true!😉Could you please let me know if you want to receive a TV Box with or without recording function? Then i'll arrange this for you.




Hi @Piotr



I would like to receive a TV Box without recording function.



Best,
Hallo,



Graag zou ik mijn TV abonnement stop willen zetten.

Alvast bedankt voor de moeite.



met vriendelijke groet,

Koen
Hoi,



Graag zou ik mijn T-MObile thuis abonnement willen aanpassen. Wij kijken namelijk helemaal geen TV en ik wil dus graag die onderdelen van het abonnement uitzetten. Wij gebruiken alleen het internet.



Kan dat via deze weg?



Groet, Soraya
Hallo, graag wil ik mijn TV en bellen stopzetten aangezien de 6 maanden actie volgende maand afloopt. Ik maak er geen gebruik van.



Alvast bedankt!



Groeten,

Michel
Hallo,



ik ben sinds kort helemaal overgestapt van Vodafone naar T-Mobile voor zowel vast als mobiel. Nu wil ik vast bellen stopzetten omdat ik dat niet gebruik.



Wie helpt mij?



groeten,

Bertusss
Hallo,



Ik wil graag mijn tv en bellen uitzetten, ga het voorlopig niet gebruiken. En de actie periode is voorbij.



Bedankt
.

Nvt
Ik wil graag een gewone box omruilen voor een opname box hoe regel ik dat
Ik wil graag interactieve tv met opnemen en pauzeren, plus ziggo sport totaal...
@reinbrecht, I just added a TV subscription to your order. You'll receive the TV Box within a week. Check this video if you need any help installing: installationvideo. Confirmation is in your inbox. :)



@MrsJennings, ik begrijp dat het inmiddels is besproken en een oplossing gevonden is. Excuus voor de verwarring!



@MrRedd, dat maak ik graag voor je in orde! Mag ik hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht? Klik hiervoor op mijn naam. Kun je ook aangeven per welke datum je TV uit je pakket wilt hebben? Houd hierbij rekening met een maand opzegtermijn.



@Soraya88, ik heb het direct voor je aangepast. Ik heb TV én bellen stopgezet per 7 maart. Is dat in orde? Zo nee, laat mij dit zo snel mogelijk weten. Zo ja, dan hoef je niets te doen en ontvang je over enkele weken de retourdoos.



@michelenclaudia, ik zie dat het al in gang is gezet. Voor de zekerheid nog deze informatieve video over het retoursturen van de hardware: retourdoos.



@Neorej79, ik heb TV en vast Bellen per 11-3 uit je abonnement gehaald. De bevestiging zit in je inbox en de retourdoos volgt over 3 weken.



@Lesleybrouwer, dat maak ik graag voor je in orde, mag ik hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht? Klik hiervoor op mijn naam!



@Milado, ik heb je pakket uitgebreid met TV en een TV Box met opnamefunctie! Deze ontvang je binnen enkele dagen. Het Ziggo Sport pakket kun je activeren via My T-Mobile Thuis. Voor extra uitleg rondom het inloggen kun je hier terecht: Inloghulp My T-Mobile Thuis.
Hallo, wij hebben een abonnement voor internet bellen en tv. Vaste telefoon en interactieve tv willen we graag stopzetten omdat we hier geen gebruik van maken.
Goedemiddag,



ik zou graag mijn vast bellen uit willen zetten. Mijn kortingsperiode is voorbij en ik doe niets met vast bellen.



Mvg Lotte Huijben
Hi, graag zou ik mijn vast bellen en televisie (incl. paketten) willen stop zetten, ik maar hier zo goed als geen gebruik van.



Gr. Remco Drost
Ik wil graag mijn "Vast Bellen Start" opzeggen, ik had dit abbonement alleen maar om korting te krijgen. Nu zijn mijn maandkosten helaas weer vrij hoog. Ik wil alleen glasvezel tegen een goeie prijs.
Beste,

Ik heb begin augustus een nieuw abonnement bij jullie genomen. Hierbij was ik goedkoper uit als ik bellen bij het abonnement met tv/internet in zou doen. Nu ben ik 6 maanden verder en is de korting verlopen. Ik zou nu graag het bellen uit mijn abonnement doen, dit was volgens jullie mogelijk. Kunnen jullie dit voor mij eruit halen? Of is er een nieuwe deal waar ik weer gebruik van kan maken?

Groet Jade

Reageer