Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

Hi @MCargoet I removed TV and vast Bellen from your account. I used a one month notice, so on December 22nd both services will end. You'll receive confirmation by e-mail in a minute! You'll also receive a retourdoos in about three weeks so you can return the TV Box along with adapter and remote. If there's anything else, let me know!



Hoi @ekur1981, ik heb jouw TV abonnement met één maand opzegtermijn stopgezet. Een week voor 22 december zal je een retourdoos ontvangen op de TV Box terug te sturen. Een e-mail ter bevestiging is onderweg!



@JWSchouten en @MalouB Tof dat jullie willen verlengen! Daar zijn wij natuurlik ook erg blij mee en kunnen hier vast iets moois tegenover zetten. Dit kan echter niet via de Community, maar wél via Facebook, Twitter of telefoon. Heb je liever dat je gebeld wordt, stuur dan je telefoonnummer, postcode en huisnummer in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij. Dan zorg ik dat je gebeld wordt.



Hoi @GudeGroot, Ik heb TV en Bellen, met een maand opzegtermijn, stopgezet per 22-12. Je ontvangt nog een retourdoos (voor de TV Box, adapter en afstandsbediening) en een e-mail ter bevestiging!



Hoi @elturco, voor jou heb ik TV en vast Bellen stopgezet per 27-12. Op die datum liep de kortingsperiode af, vandaar! Je ontvangt nog een retourdoos en een e-mail ter bevestiging.



Hoi @donnap, voor jou heb ik TV en Bellen stopgezet per 22-12! :)



Hoi @PaulienBakker, ik kon het stopzetten niet meer annuleren. Daarom heb ik zojuist vast Bellen opnieuw aangezet bij jou. Hier ontvang je binnenkort een e-mail van (met een nieuw telefoonnummer). Ook heb ik de korting hersteld naar het oorspronkelijke niveau. Wel zo voordelig! Vragen? Laat mij weten!



Hoi @gerardslot, ik zie dat het al in gang is gezet: prima!
Hi,

welke internet paketten hebben jullie voor welke prijs? Alleen internet
Goedenavond,



Graag wil ik Interactieve TV (basis, 15 euro) toevoegen aan mijn abonnement. Ik vroeg mij af of korting (actiekorting van 10 euro eerste 6 maanden) nog mogelijk is, ik ben sinds een maand lid, met standaard 50 mbit internet.



Groet Jeffrey
Goedemorgen,



Ik heb nu nog 2 tv-kastjes en wil er graag 1 terug sturen aangezien ik deze niet meer gebruik.

Alvast bedankt voor jullie reactie



Groet Alex
Hoi,

ik wil graag van mijn abonnement het bellen opzeggen. Ik las dat dit via dit forum moet.

Dus bij deze.
Hallo, bij deze wil ik graag het vast bellen uitzetten. Waarom kan dat niet eenvoudig via MyTmobile thuis?

Graag ontvang ik zsm bevestiging dat het is uitgezet.
Beste, graag zou ik een extra interactieve tv box met opnamefunctie willen bestellen. Bvd!
Hoi, wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen echter niets met het vaste bellen. Met Tv ook. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen en Tv dan uitgezet worden?

Sowieso zit het eerste jaar er bijna op, kunnen we dan een nieuwe aanbieding krijgen om te verlengen? T-Mobile Thuis bevalt prima namelijk.
Hi,



I need to switch of my TV and phone subscription and only use the internet. Can you help me with this?



Regards, Brian
@ekur1981 Bij T-Mobile Thuis kun je inderdaad alleen internet afnemen. In jouw geval zal de prijs dan uitkomen op € 27.50 per maand, als je de 50 Mbit/s aan wil houden. Op jouw adres is ook 20 Mbit/s en 100 Mbit/s beschikbaar. De prijzen hiervoor zijn anders. Laat je mij weten wat ik voor je kan betekenen hierin? Dan ga ik graag voor je aan de slag!



@JeffreyH89 Leuk, Jeffrey! Ik regel dit graag voor je, zodat jij lekker TV kunt kijken. Welke TV Box wil je hierbij? Eentje mét, of zonder opnamefunctie? Zodra ik dit van je weet, kan ik het TV-abonnement voor je toevoegen. Of de korting nog mogelijk is moet ik voor je navragen, maar ik ga mijn stinkende best doen om je deze nog te kunnen geven!



@lex333 Duidelijke vraag! Ik heb zojuist één TV Box uit jouw abonnement verwijderd. Kun je deze naar ons terugsturen? Je houdt dus nu nog één TV Box over. Veel kijkplezier daarmee!



@BiancaVogel Dat klopt helemaal! Dit kan ik voor jou regelen via deze manier. Ik heb dan ook meteen jouw vast Bellen uitgezet, dit zal zo snel mogelijk verwijderd worden uit jouw abonnement. Let wel op: Het stopzetten van Vast Bellen heeft als gevolg het verlies van de telefoonnummer na 60 dagen. Binnen de 60 dagen kan het nummer nog teruggezet worden, dus mocht je dat willen dan hoor ik dat graag van je.



@Marlies.Online Via jouw My T-Mobile Thuis account kun je jouw abonnement inzien, jouw internetsnelheid aanpassen en TV-pakketten aan- en uitzetten. Met het uitzetten van jouw vast Bellen help ik je via deze weg graag! Ik heb zojuist het vast Bellen uitgezet, dit wordt zo snel mogelijk verwijderd uit jouw abonnement. Hier heb je ook via e-mail een bevestiging van gekregen. Let wel op: Het stopzetten van Vast Bellen heeft als gevolg het verlies van de telefoonnummer na 60 dagen. Binnen de 60 dagen kan het nummer nog teruggezet worden, dus mocht je dat willen dan hoor ik dat graag van je.



@stefan_devries Daar help ik je graag aan! Ik heb zojuist een extra TV Box mét opnamefunctie voor je besteld. Deze komt binnen 5 dagen bij jou thuis aan. De kosten voor deze extra TV Box bedragen €10.- per maand. Veel extra kijkplezier alvast!



@josche.h Tof om te lezen dat T-Mobile Thuis jou net zo bevalt, als jij ons als klant bevalt. We zijn blij met je! Ik help je graag met de wijziging in jouw abonnement. Aangezien je aangeeft bijna te kunnen verlengen, raad ik je aan eerst ons speciale verleningsaanbod voor jou te ontdekken. Die vertellen we jou graag via Facebook , Twitter of via de telefoon op telefoonnummer 0800-0092. Ikzelf kan hier jammergenoeg niets over zeggen. Mocht ik je toch kunnen helpen met een wijziging, laat het me gerust weten!



@briansusilo I sure can, Brian, and I'm happy to help you! I've deleted your TV and vast Bellen. Your TV subscription has a month cancellation period, vast Bellen will be out of service as soon as possible. So until the 26th of December, you can enjoy watching TV! Don't forget to send the TV Box back to us. Thanks in advance.




@JeffreyH89 Leuk, Jeffrey! Ik regel dit graag voor je, zodat jij lekker TV kunt kijken. Welke TV Box wil je hierbij? Eentje mét, of zonder opnamefunctie? Zodra ik dit van je weet, kan ik het TV-abonnement voor je toevoegen. Of de korting nog mogelijk is moet ik voor je navragen, maar ik ga mijn stinkende best doen om je deze nog te kunnen geven!



Goedenavond, graag ik wil 1 tv box zonder opnamefunctie. Alvast bedankt en hoop dat de korting nog geldig is



Groet Jeffrey
Hoi,

Ik heb op dit moment 2 tv boxen en ik zou graag 1 daarvan willen opzeggen. Ook is mijn thuis abonnement bijna verlopen. Is het mogelijk om een bepaalde korting te krijgen als ik die wil verlengen?



bij voorbaat dank.
Heb een abonnement sinds 2015, maar betaal voor actieve tv 15 euro en voor (1)actieve tv box 10 euro, hier krijg ik dan weer 5 euro korting bij. Maar huidige abonnementen betalen in totaal 15 euro. Dat wil ik ook. Daarnaast graag het bellen uit zetten. Scheelt weer 2,50

Groeten Cindy
Beste,

ik wil graag mijn vaste lijn opzeggen. Ik maak hier geen gebruik van.



groeten
Hoi,

ongeveer een half jaar geleden heb ik een T-Mobile Thuis abonnement afgesloten voor Internet, TV en Bellen, zodat er de eerste maanden korting kon worden gegeven. Nu maak ik geen gebruk van de telefoonlijn en loopt de korting de komende maand af. Zouden jullie mijn belbundel van 2,50 euro kunnen stopzetten?

Mvg



P.S. ik vind het maar wat belachelijk dat dit verzoek via een publiek forum gemeld dient te worden....
Hi T-Mobile,



Van mij mag Vast Bellen uitgezet worden. Ik kan dit niet zelf doen zie ik, dus dan maar even hier. Alvast bedankt!
Hoi T-Mobile,



Graag zouden wij ons TV en Bellen abonnement uit willen schakelen als de kortingsperiode afloopt. We gebruiken bellen en TV te weinig.



Met vriendelijke groet,

Martijn



P.S. ik vind het maar wat belachelijk dat dit verzoek via een publiek forum gemeld dient te worden....


idem
Hoi,



Mijn alles-in-een kortingsperiode van 6 maanden zit er de aankomende maand op. Destijds telefonie er bij genomen vanwege de hogere korting, maar ik gebruik telefonie in zijn geheel niet.



Graag wil ik dus bij deze telefonie uit mijn abonnement laten verwijderen.



Groet
Hallo,



Ook hier graag de vraag of jullie de Vaste Telefonie willen uitschakelen. Onzin om er €2,50 voor te betalen als de telefoon niet eens aangesloten is.



Ik snap sowieso niet dat dit nog standaard in het pakket zit (ik heb niet eens een vaste telefoon, als mensen in mijn omgeving). Lijkt mij handig om dit als keus te geven bij het afsluiten van je pakket (i.p.v. klakkeloos aanzetten en mensen op de kosten jagen).



MvG.
Hoi,



ik heb momenteel 2 tv boxen en één daar van wordt bijna nooit gebruikt. Ik zou de 2e box graag willen verwijderen uit mijn abonnement. Kunnen jullie dit regelen en waar kan ik de box naar toe sturen?



Thanks!
Goedemorgen,



Is er een mogelijkheid dat mijn tv abonnement wordt opgezegd en ik alleen verder ga met mijn huidige internet abonnement van 100mb?



Alvast bedankt.



Met vriendelijke groet,



Manuel G
Hoi,



Binnenkort loopt mijn 6 maanden kortingsperiode voor T-Mobile thuis af. Ik zou na de kortingsperiode de diensten vast bellen en TV willen stopzetten zodat alleen Internet overblijft. Graag verneem ik per wanneer de TV en bellen worden stopgezet.



Alvast bedankt.



Groet Dennis.
Goedemiddag,



Wil graag twee tv ontvangers retour sturen.

De ontvanger met opname functie wil ik graag houden.



Wat en hoe moet ik ze retourneren?

Gr,

Bram
Goedemiddag,



Binnenkort loopt mijn 6 maanden kortingsperiode voor T-Mobile thuis af. Ik zou na de kortingsperiode de diensten vast bellen en TV willen stopzetten zodat alleen Internet overblijft. Graag verneem ik per wanneer de TV en bellen worden stopgezet.



Met vriendelijke groet,



01Osman
Hallo,



Wij hebben op het moment een abbo tv/telefoon/internet en ik zou graag TV willen stopzetten, omdat we echt nooit tv kijken.



Alvast bedankt,

Charles & Rachelle

Reageer