Skip to main content

Goede dag,

Is het thuis (tv÷internet)  abonnement gekoppeld aan het huis adres of aan een persoon? Want dacht als ik hem opzeg en mijn vrouw sluit hem weer af, dan profiteren we weer van de 30euro / 12 maanden korting. Anders weer naar ziggo, die heeft ook weer leuke acties.

Hoor graag,

Mvrg 

Pascal

Je kunt de sales afdeling van Odido bellen. Die kunnen vaak een speciale aanbieding doen. Opzeggen, alles terugsturen en dan weer opnieuw beginnen is toch vaak een gedoe.

Je kunt de sales afdeling van Odido bellen. Die kunnen vaak een speciale aanbieding doen. Opzeggen, alles terugsturen en dan weer opnieuw beginnen is toch vaak een gedoe.

Beste Eric,

Omdat ik dezelfde vraag had heb ik zojuist gebeld. De aanbieding die gedaan kon worden kwam niet eens in de buurt bij de aanbieding voor nieuwe klanten. Heb ik voor niks 30 minuten naar een wachtrij-bandje geluisterd.

Dus ik ga inderdaad ook een nieuw abonnement aanvragen, en mijn huidige opzeggen, of naar een andere provider. Wel zonde van al die spullen die dan weer voor niks opgestuurd moeten worden, maar anders is het zonde van mijn portemonnee.

Of kan dit toch op een normale manier geregeld worden? Voor mij zijn zowel de 1-jarige aanbieding als de 2-jarige prima.

Hartelijks,

Oebiedoebie

hoi ​@oebiedoebie ,

Je praat hier met andere klanten op het forum. Maar ook moderators verwijzen voor sales vragen naar de verkooplijn van Odido. Het is inderdaad een feit dat de aanbiedingen voor nieuwe klanten bij providers vaak verder gaan dan de verlengings aanbiedingen. De prijs voor de actieperiode is dusdanig laag dat ze pas na dat eerste jaar een beetje winst gaan maken. Maar de concurrentie is moordend, en daar kun jij dus gebruik van maken als je de moeite van een overstap wilt doen :)

Reageer