Skip to main content

Beste Odido,

Ik wil graag mijn abonnement (tv + internet) opzeggen als mijn jaarcontract is afgelopen, maar het lukt me niet om in contact met jullie te komen. Op mijn contactformulier is (nog) niet gereageerd. En op dit moment hang ik al bijna 50 minuten via de telefoon in de wacht. Kan een een moderator hier iets voor mij betekenen? De opzegging verwerken of zorgen dat er iemand contact met mij opneemt.

Dank alvast!

Misschien kunnen ​@Anouk van Odido of ​@Nora van Odido of ​@Ishana van Odido iets betekenen :-)

Beste ​@Jasper81 Vul al je gegevens. in (zie mijn onderschrift) Hou er ook rekening mee dat je een maand opzegtermijn hebt. Ga je naar een andere provider kijk dan of ze overstapservice bieden dan regelt de nieuwe provider alles voor je.

@Cristien , dank voor je reactie. Alle gegevens (klantnummer, IBAN, enz) had ik al ingevuld.

Ik wilde eigenlijk gewoon opzeggen, maar ga het dan nu toch maar via overstappen naar een andere partij regelen. Dat is de snelste oplossing. Dus dit topic kan gesloten worden.

Blijft wel vervelend dat Odido zo moeilijk te bereiken is via telefoon. Ik vermoed dat het niet helpt dat je moet inspreken waarvoor je belt. Ze zullen opzeggers niet echt een hoge prioriteit meegeven. 

@Jasper81 Ik vind het oprecht niet leuk om je te zien gaan! 

Ik wil sowieso mijn excuses aanbieden voor het feit dat je ons telefonisch niet te pakken kreeg. Mocht ik nog ergens bij kunnen helpen, laat je het mij dan weten? Ik sta voor je klaar! 

Reageer