Skip to main content

Ik probeer al een paar dagen telefonisch contact te krijgen met jullie klantenservice, maar na 25+ minuten in de wachtrij wordt er zonder opgaaf van reden opgehangen. Is dit jullie service, want ik vind het nogal asociaal.

Anyway, ik mijn abonnement wijzigen, of  eigenlijk overstappen, daarover wil ik graag gebeld worden. Jullie weten me te vinden obv dit account!

Hi @kvdb2024, goed dat je via deze weg contact opneemt. Mijn excuses dat we telefonisch niet goed bereikbaar zijn. Geen zorgen, ik ben er voor je! Ik kan je echter niet bellen. Daarom wil ik je vragen wat ik qua abonnement voor je kan doen, wat je verzoek is én om de verificatie in jouw Community profiel compleet te maken. Ik mis namelijk de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dankjewel!

Hi @kvdb2024, goed dat je via deze weg contact opneemt. Mijn excuses dat we telefonisch niet goed bereikbaar zijn. Geen zorgen, ik ben er voor je! Ik kan je echter niet bellen. Daarom wil ik je vragen wat ik qua abonnement voor je kan doen, wat je verzoek is én om de verificatie in jouw Community profiel compleet te maken. Ik mis namelijk de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dankjewel!

Profiel is inmiddels compleet. 

Ik heb een mooie deal gezien voor een internet only abo bij een andere provider en overweeg om over te stappen. Ik was benieuwd of jullie nog een aanbieding willen doen voor een nieuw jaarcontract of anders een loyaliteitskorting kunnen bieden (ben al lang klant). Hierover wil ik graag telefonisch contact.

Hi @kvdb2024, wij willen je erg graag nog bij ons houden en kunnen daarom ook zeker een mooi verlengaanbod doen! Onze verkoopafdeling is echter niet bereikbaar via de community. Mocht je het liefst telefonisch contact willen, dan kan je altijd bellen naar het nummer 0800 0092. Onze verkoopafdeling is verder ook bereikbaar via de chat, hier kunnen zij gelijk met je meekijken en jou een mooi aanbod doen! 

Beste Nora, dank voor je berichtje, maar dat is nu het hele probleem, als ik jullie 0800 nummer bel wordt er na 25+ minuten opgehangen. En als ik de chat probeer krijg ik alleen een bot met geautomatiseerde antwoorden. Help.

Kunnen jullie mij bellen?

Ik sluit me hier graag bij aan, ik kan ook niemand aan de lijn krijgen en er word continue opgehangen als je eindelijk iemand aan de lijn hebt. 

Je kan dus niet verlengen, je kan niets aanpassen, je kan niet opzeggen... Je kan niks...

Reageer