Skip to main content

Ik kan niet inloggen op mijn Odido-account omdat een code wordt gevraagd via de authenticator. Ik heb die echter nooit aangemaakt. Kan dit worden omgezet naar verificatie via sms? Dan kan ik het daarna zelf weer omzetten naar verificatie via een authenticator-app.

Hi @Grinckes, welkom op onze Community!

Daar kan ik je zeker bij helpen. Ik heb het overgezet naar SMS op het 06 nummer wat bij ons bekend is. Dit nummer eindigt op 410. Als het goed is moet het nu lukken en ontvang je een SMS met de verificatiecode!

Hi @Grinckes, welkom op onze Community!

Daar kan ik je zeker bij helpen. Ik heb het overgezet naar SMS op het 06 nummer wat bij ons bekend is. Dit nummer eindigt op 410. Als het goed is moet het nu lukken en ontvang je een SMS met de verificatiecode!

Beste Tommie, zeer bedankt. Het werkt nu,

vriendelijke groeten

Gerard

Geen dank, fijne middag nog @Grinckes

Ik heb hetzelfde probleem. Nooit een 2F code ontvangen. Kan niet inloggen omdat ik een code moet invoeren.

Hi ​@ygene, welkom op onze Community!

Dat is natuurlijk niet handig, geen zorgen daar kan ik je mee helpen. Ik kan hem voor je omzetten naar SMS. Zou je jouw telefoonnummer,  postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in je profiel willen zetten? Dan zet ik hem voor je om!

Dag Tommie, ik heb mijn profiel geüpdatet met de gevraagde gegevens. Hopelijk kan het nu omgezet worden naar SMS!

Hey ​@ygene, ik heb hem omgezet naar SMS, dit kan 15 minuten duren. Kan je controleren of het werkt? 

Reageer