Skip to main content

Goedenavond,

 

Ik kan al een tijdje verlengen echter door een betalingsregeling, die ik vandaag voldaan heb, heb ik nog niet verlengd. Nu wil ik dat nu doen echter blijft mijn aanvraag afgewezen worden. Ondanks dat alles betaald is en ik verder geen bkr registratie oid heb.

 

Kan iemand mij helpen? Kan het zijn dat de betaling nog niet is verwerkt of is er iets anders aan de hand? 

Als je vandaag alles betaald hebt, probeer het dan eerst eens morgen. Het kan natuurlijk ook dat je niet aan andere (bkr / preventel) voorwaarden voldoet. Dus mocht je blijvend geen verlenging kunnen doen, dan kun je een brief sturen voor de exacte afwijzing details. Die mogen moderators en klantenservice medewerkers niet inzien.


Dank voor je bericht, wat zijn de andere voorwaarden waaraan ik misschien niet zou kunnen voldoen? Preventel en BKR sta ik niet geregistreerd.

 

Ik hoor het graag. Alvast bedankt.


Hangt ervan af, als je verlengt met een toestel wordt naast je verleden ook gekeken naar de lasten/inkomen opgave omdat je dan weer een geldlening aangaat.

Probeer het morgen gewoon nog eens en anders gebruik je dit formulier. 


Beste Odido, ik ondervind hetzelfde probleem.

Ik ben al heel lang klant met hetzelfde telefoonnumer (Dutchtone|Orange|T-Mobile|Odido).

2 jaar geleden nog probleemloos mijn abonnement bij T-Mobile kunnen verlengen, net zoals alle keren daarvoor. Nu opeens niet meer, nu het Odido is geworden.

Het verlengen van mijn huidige SIM-only abonnement naar een nieuw SIM-only abonnement wordt nu telkens afgewezen. Ik wil graag de reden weten. Ik heb alleen een rood staan krediet bij de ING, maar dat heb ik al heel lang. 

Ik heb vandaag met jullie klantenservice gebeld, werd behoorlijk kortaf behandeld, en zou dit formulier toegezonden krijgen. Dat is niet gebeurd. Dus heb ik het zelf maar opgezocht op jullie website. Maar dan moet ik het invullen, een kopie van een ID maken, het versturen, en dat een tijd wachten op jullie antwoord. 

Dat moet toch sneller kunnen? Het is een kwestie van het juiste bericht opzoeken in de logging, en je weet het antwoord. Waarom moet het zo omslachtig?


Hoi @eindgebruiker,

Ivm privacy mogen de moderators je niet via het forum aan deze informatie helpen. Je zult dit helaas toch via de post moeten doen door het forumulier in te vullen en kopie ID etc. Ik begrijp dat dit wellicht niet het antwoord is waar je op hoopte. Ook ik vind het veel fijner om alles lekker snel online te regelen, maar dat kan in dit geval helaas niet.

 

-Gilbert


Hoi @eindgebruiker,

Ivm privacy mogen de moderators je niet via het forum aan deze informatie helpen. Je zult dit helaas toch via de post moeten doen door het forumulier in te vullen en kopie ID etc. Ik begrijp dat dit wellicht niet het antwoord is waar je op hoopte. Ook ik vind het veel fijner om alles lekker snel online te regelen, maar dat kan in dit geval helaas niet.

 

-Gilbert

Ik ben er ondertussen achter wat de reden was. Er stond blijkbaar nog een factuur open van een ander abonnement.
Degene die ik vanmorgen aan de lijn had voordat ik werd doorgestuurd naar de klantenservice heeft later verder gekeken en zag wat er aan de hand was. Hij heeft me daarover teruggebeld, waarvoor chapeau!

Ik snap dat moderators in deze community dat niet kunnen zien.
Wat ik wel vreemd vind, is dat de persoon die ik daarna aan de lijn kreeg, het niet kon zien. Als medewerker klantenservice kun je juist wel meer zien in de systemen. 
Deze 2e persoon deed iig geen enkele moeite om in het systeem te kijken, bleef alleen maar hameren dat ik een formulier moest invullen.
 


Fijn dat je er met de telefonische klantenservice alsnog uit bent gekomen! Minder fijn dat de eerste keer bellen minder prettig was verlopen! Ik moet zeggen dat ik zelf geen ervaring heb met bellen naar de klantenservice haha

Mocht je ooit nog meer vragen hebben, stel ze gerust op het forum! Mede-klanten zoals ik, of moderators zullen dan met je meekijken of we een oplossing/antwoord kunnen vinden!

 

-Gilbert


Reageer