Beantwoord

Verlengen abbonement niet mogelijk

  • 29 March 2024
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

Ik mag mijn abbonement verlengen.

dit heb ik zo snel mogelijk gedaan of althans willen doen.

want er is nu een aanbieding tot zondag 31-3-2023 met de Samsung Galaxy s24 plus met een Samsung watch.

hier wil ik dus logischerwijs gebruik van maken

nu ben ik hier al sinds Zaterdag 23-3-2023 mee bezig

en ik met 2 bezoeken aan de shop en 10 telefoontjes aan de servicedesk en meerdere appjes via messenger

maar het zou nu bij ict liggen

nu heb ik te horen gekregen dat dit wel 14 dagen kan duren

nu voel ik de bui al hangen

actie voorbij en odido zegt ja meneer dat is pech

terwijl de fout in jullie systeem ligt 

 

​​​​Wat nu?

​​

icon

Beste antwoord door nfranken1988 29 March 2024, 17:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi N, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 Plus gaat! Ik snap volkomen dat je gebruik wil maken van de huidige actie met de Galaxy Watch. Allereerst geen zorgen. Ik was al op de hoogte van jouw situatie. Ik had Anouk vanmiddag al gesproken en ook net bleef ik met haar in contact net voordat ze bij je terug kwam. Ik hoop dat ze je zorgen al heeft kunnen wegnemen. Ik zie dat de nieuwe bestelling met nummerbehoud inmiddels goed is doorgekomen en dat alles goed is gegaan - fijn! 

Weet dat we je nooit zo'n actie zouden wegnemen als je er recht op hebt met je originele bestelling. Mocht het met de nieuwe bestelling niet zijn gelukt, dan hadden we er alsnog alles aan gedaan om die Watch bij je te krijgen! Is alles voor nu in orde? Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! 😄

Hoi N, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 Plus gaat! Ik snap volkomen dat je gebruik wil maken van de huidige actie met de Galaxy Watch. Allereerst geen zorgen. Ik was al op de hoogte van jouw situatie. Ik had Anouk vanmiddag al gesproken en ook net bleef ik met haar in contact net voordat ze bij je terug kwam. Ik hoop dat ze je zorgen al heeft kunnen wegnemen. Ik zie dat de nieuwe bestelling met nummerbehoud inmiddels goed is doorgekomen en dat alles goed is gegaan - fijn! 

Weet dat we je nooit zo'n actie zouden wegnemen als je er recht op hebt met je originele bestelling. Mocht het met de nieuwe bestelling niet zijn gelukt, dan hadden we er alsnog alles aan gedaan om die Watch bij je te krijgen! Is alles voor nu in orde? Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! 😄

 

Helemaal top

Anouk verdient een bloemetje

Erg blij dat het alsnog zo is opgelost

De reden dat we al jaren bij t-mobile/odido  zitten dat de service goed is

Tot nu toe leek het tegen te vallen maar jullie bewijzen het tegendeel heel netjes

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen N, superfijn dat het zo is opgelost! Ik heb je berichtje ook naar Anouk doorgestuurd. Was ze ook heel blij mee. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden. Start dan gerust een nieuw topic. Via Facebook of X ben je ook altijd welkom. Voor nu wens ik je nog een hele fijne 2e Paasdag! 😄

Reageer