Hallo,
Ik heb gisteren mijn simkaart geactiveerd via DIN. nieuwe sim, zelfde nummer (oude verloren) maar nog geen netwerk etc.
Kunnen jullie helpen aub?
Hallo,
Ik heb gisteren mijn simkaart geactiveerd via DIN. nieuwe sim, zelfde nummer (oude verloren) maar nog geen netwerk etc.
Kunnen jullie helpen aub?
Hi
had ik al gedaan, meerdere keren. ik ga profiel nu updaten.
Hi
Ik heb het al via 3 van mijn banken geprobeerd. Abn. Ing en rabobank. Abn liep zelfs zo vast dat ik de opnieuw moest installeren.
Dus graag activeren
Ben al paar dagen bezig.
Goedemorgen
Laat je me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!
nee nog steeds niet. Ik heb alle 2 simkaartslots geprobeerd.
Wat is er gaande?
ik heb beide simkaarten erin gezet voor zekerheid.
ook dit geprobeerd:
Settings > Connections > Mobile Networks > Access Point Names > click the 3 dot column in the top, right-hand corner > Reset to default. I turned off wifi at that point and have kept it off since doing so and it has worked on cell signal ever since.
blijft namelijk error geven om netwerk handmatig te zoeken met beide simkaarten
Overigens nu de 2 simkaarten ontvangen in verschillende telefoons zitten
1 is S22 ultra
1 is S21
Hoi Animeric, wat apart dat het nog niet is gelukt! Ik kijk direct met je mee. Ik zie dat Pharwin vrijdag inderdaad de simkaart heeft geactiveerd en er staat geen nieuwe aan je abonnement gekoppeld. Nu lees ik dat je 2 simkaarten hebt ontvangen. Wil je voor mij het volgende controleren:
Ik hoor graag van je of deze simkaart in je toestel zit en wat je precies in beeld te zien krijgt. Mocht je een Odido Shop in de buurt hebben, loop dan zeker binnen. Mijn collega's kunnen dan nog gemakkelijker met je meekijken en ervoor zorgen dat je met een (nieuwe) geactiveerde simkaart de deur uitloopt!
dit is voor mijn nummer [aangepast door moderator, plaats aub geen privégegevens openbaar], waarvoor ik dus een nieuwe simkaart had aangevraagd?
nummers lijken niet overeen te komen.
Hi
graag nieuwe bestellen per direct. zit echt verlegen om het nummer te gebruiknen.
Wat zijn de simkaarten die ik nu gebruik voor dan? welk nummer? Ik snap het niet...
Beste,
ik vind nu overigens net ook 2 nieuwe simkaarten met volgende ICC nummers:
8931…...4382
waarvoor zijn deze dan?
gr. eric
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.