Skip to main content

Hallo,

Ik heb gisteren mijn simkaart geactiveerd via DIN. nieuwe sim, zelfde nummer (oude verloren) maar nog geen netwerk etc.

Kunnen jullie helpen aub?

Hi ​@Animeric, wel zo fijn als je simkaart geactiveerd kan worden, laten we samen naar een oplossing kijken! Had je na de activatie je toestel al opnieuw opgestart? Vaak wil dat wel helpen. Kun je je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer invullen in je profiel? Dan kan ik met je meekijken! 

had ik al gedaan, meerdere keren. ik ga profiel nu  updaten.

Hi ​@Animeric, dank voor het invullen van je profiel! Ik heb gelijk gekeken en ik zie dat de simkaart nog niet is geactiveerd. Probeerde je dit in de app? Kun je het proberen via een browser/laptop om te kijken of het dan wel lukt? Zo niet, dan kan ik je helpen met de activatie! 

Ik heb het al via 3 van mijn banken geprobeerd. Abn. Ing en rabobank. Abn liep zelfs zo vast dat ik de opnieuw moest installeren.

Dus graag activeren

Ben al paar dagen bezig. 

Goedemorgen ​@Animeric, ik heb zojuist de nieuwe simkaart voor je geactiveerd. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou het moeten werken! 

Laat je me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

nee nog steeds niet. Ik heb alle 2 simkaartslots geprobeerd. 

Wat is er gaande?

ik heb beide simkaarten erin gezet voor zekerheid.

ook dit geprobeerd:

Settings > Connections > Mobile Networks > Access Point Names > click the 3 dot column in the top, right-hand corner > Reset to default. I turned off wifi at that point and have kept it off since doing so and it has worked on cell signal ever since. 

blijft namelijk error geven om netwerk handmatig te zoeken met beide simkaarten

Overigens nu de 2 simkaarten ontvangen in verschillende telefoons zitten

1 is S22 ultra

1 is S21

Hoi Animeric, wat apart dat het nog niet is gelukt! Ik kijk direct met je mee. Ik zie dat Pharwin vrijdag inderdaad de simkaart heeft geactiveerd en er staat geen nieuwe aan je abonnement gekoppeld. Nu lees ik dat je 2 simkaarten hebt ontvangen. Wil je voor mij het volgende controleren:

• Welke ICC-nummers staan er op de simkaarten die je van ons hebt? Deze bestaan uit 19 cijfers, dus type ze nauwkeurig over.
  • De simkaart die mijn collega geactiveerd heeft, heeft het ICC-nummer 893116***93410

Ik hoor graag van je of deze simkaart in je toestel zit en wat je precies in beeld te zien krijgt. Mocht je een Odido Shop in de buurt hebben, loop dan zeker binnen. Mijn collega's kunnen dan nog gemakkelijker met je meekijken en ervoor zorgen dat je met een (nieuwe) geactiveerde simkaart de deur uitloopt!

2 x simkaart zelfde.

​​​​Kunnen jullie niet zien of ze signaal geven? Ik heb ze nu allebe in mijn S22 ultra zitten………...

dit is voor mijn nummer [aangepast door moderator, plaats aub geen privégegevens openbaar], waarvoor ik dus een nieuwe simkaart had aangevraagd?

nummers lijken niet overeen te komen.

Hi ​@Animeric, ik vermoed dat je nog in het bezit bent van oude simkaarten, ik zie dat deze ook nergens aan gekoppeld zijn, vandaar dat ze ook niet werken. Ben je niet in het bezit van een nieuwe simkaart? Het simkaartnummer wat nu gekoppeld en geactiveerd staat bij je abonnement eindigt op ***93410. Als je deze niet hebt, zal er wel een nieuwe moeten worden besteld. Deze kan ik voor je bestellen, maar het duurt dan wel maximaal 3 werkdagen voordat je deze thuis kunt verwachten. Of loop even langs in één van onze winkels. Mijn collega's kunnen je daar direct helpen met het koppelen en activeren van een nieuwe simkaart! 

graag nieuwe bestellen per direct. zit echt verlegen om het nummer te gebruiknen.

Wat zijn de simkaarten die ik nu gebruik voor dan? welk nummer? Ik snap het niet...

Beste,

ik vind nu overigens net ook 2 nieuwe simkaarten met volgende ICC nummers:

8931…...4382

waarvoor zijn deze dan?

gr. eric

Hi ​@Animeric, dat durf ik niet te zeggen. Kun je van de nieuwe simkaarten de volledige ICC-nummers in een privébericht naar mij sturen? Dan kan ik het voor je checken of desnoods deze koppelen aan het nummer uit je profiel! 

Reageer