Skip to main content

Hi Odido,

Ik ben al jaren klant en wil wederom mijn mobiele abonnement bij jullie verlengen met 1 jaar, zoals ik dat ieder jaar doe. Nu heb ik een aanbod ontvangen maar dat aanbod komt duurder uit dan wat ik nu heb. Het gaat letterlijk om 1 euro maar ik vraag mij af waarom ik mijn abonnement niet gewoon kan verlengen voor dezelfde prijs onder dezelfde omstandigheden. Ik ben tevreden met hoe de situatie nu is en wil dat graag behouden. Ik hoor graag of dit kan worden geregeld. Alvast bedankt!

Hallo ​@ritaam 

De prijsplannen bij Odido blijven veranderen om de zoveel tijd, neem eens een kijkje op de website en dan kan je daar ook kiezen voor verlengen met dat aanbod?

Indien je kiest voor 2 jaar dan scheelt dat ook weer 1 euro.

Hi ​@Waqqas 

Dat begrijp ik, alleen ik vroeg me af of het mogelijk is om voor hetzelfde bedrag te verlengen. Ik weet dat ik op hetzelfde bedrag uitkom als ik voor 2 jaar kies maar ik blijf altijd graag bij verlengen met een jaar (ook al ben ik al meer dan 10 jaar klant haha).

Los daarvan vind ik het niet echt een aanbod gezien nieuwe klanten precies hetzelfde betalen als ik het zo zie op de website. 

@ritaam 

Nee, je verlengt met de op dat moment geldende prijsplan.

@ritaam Je hoeft niet te verlengen, je mag je huidige contract ook gewoon door laten lopen.

Let er dan wel op dat er in Januari Inflatiecorrectie bij komt, klanten die na 1-10 verlengen krijgen die extra kosten niet in het eerste jaar. 
Hoe dan ook alles is duurder je ontkomt er niet aan.

Reageer