Skip to main content

mijn bewindvoerder heeft op 30-09 een email gestuurd naar schuldhulp@odido.nl en ik heb tot op heden nog geen reactie ontvangen. is er ergens wat mis gegaan.

Hoi Wessel, van harte welkom op de Community! De verwerkingstijd voor schuldhulp is 14 dagen, dus ik gok dat het bericht niet helemaal goed is aangekomen. In dit geval moet ik je vragen om je bewindvoerder opnieuw contact te laten opnemen. Jij en ik mogen namelijk volgens de procedure geen contact met ze opnemen. Ik hoop dat het nieuwe bericht van je bewindvoerder snel wordt opgepakt! 😊

oh ja, dus dan gaat ze nu weer contact opnemen en dan wacht ik weer een paar weekjes en dan ben ik weer op dezelfde plek als nu? wat is er precies misgegaan? ik heb de mail zelf ook binnen gekregen en ik kan zien dat ze hem ook doorgestuurd heeft naar jullie mail? hoe kunnen we dit voor de volgende keer voorkomen dan? anders blijven we aan de  gang.

groet wessel

Hoi Wessel ,

Deze afdeling is afgeschermd voor moderators en klantenservice.  Hier op het forum kunnen ze dus niets zien of doen. Nogmaals een mail vanuit je bewindvoerder is dus het enigste wat hij/zij kan doen.

Reageer