Beantwoord

PrePaid simkaart heeft plots geen mobiel netwerk meer

  • 19 April 2024
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Mijn van abonnement naar prepaid omgezet sim-kaart heeft plots geen Mobiel-Netwerk meer beschikbaar.

Simkaartnummer: 8931 1632 0000 0062 494 (zoals vermeld bij beëindigd abonnement wat gekoppeld was aan +31 6 14*5 **39 account)

Abonnement liep tot:         t/m 07.01.'24
Omzetting Abonnement → Prepaid: 10.01.'24

Simkaart is geen Odido type simkaart maar nog een T-mobile type simkaart, kan het daarmee te maken hebben?

Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat bovengenoemd prepaid simkaart weer connectie heeft met het Odido Mobiel-Netwerk?

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 22 April 2024, 10:45

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Prepaid14, van harte welkom op de Community! Wat apart dat je opeens geen verbinding meer had met ons netwerk. Was dit plots sinds vrijdagavond? En werkte je PrePaid daarvoor wel gewoon? Ik zie geen dekkingsproblemen op je adres. Wat staat er precies in beeld bij netwerk? En helpt het als je je toestel helemaal uit en opnieuw aanzet? Probeer ook eens om automatische verbinding uit te zetten en handmatig verbinding te maken met het Odido netwerk.

Een screenshot van wat er precies in beeld staat bovenin bij het netwerk zou ook fijn zijn. Dan heb ik direct een beter beeld van wat er aan de hand is. Ik zie je reactie graag tegemoet! 😄

Reageer