Hallo,
Ik heb 2 weken telefonisch contact gehad met jullie, ik ben in het buitenland en wil mijn abonnement omzetten naar prepaid, waarom is dit niet doorgevoerd 2 weken geleden?
Hallo,
Ik heb 2 weken telefonisch contact gehad met jullie, ik ben in het buitenland en wil mijn abonnement omzetten naar prepaid, waarom is dit niet doorgevoerd 2 weken geleden?
Bij een abonnement heb je te maken met een opzegtermijn van 30 dagen. Dus als je een bevestiging hebt gehad dat je abonnement wordt beeindigt zal dat nu nog 2 weken duren.
Bij een abonnement heb je te maken met een opzegtermijn van 30 dagen. Dus als je een bevestiging hebt gehad dat je abonnement wordt beeindigt zal dat nu nog 2 weken duren.
Ik heb geen bevestiging gehad
Hallo
Gedaan
Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. Anders wens ik je alvast een hele fijne jaarwisseling toe!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.