Skip to main content

Hoi! Ik ben op reis en kom binnenkort terug en wil mijn Nederlandse simkaart weer gebruiken. Het is een prepaid simkaart, maar ben mijn pincode en pukcode kwijt. De optie om een livechat met een adviseur te starten op de Odido site werkt niet dus hoop dat jullie me via deze weg kunnen helpen! 
Mijn pin- of puk code opvragen via de gebruikelijke link die je krijgt via de chatbot werkt niet omdat ik geen abonnement heb… 

Hallo @Ninavdakker, wat leuk dat je terugkomt van je reis! Van harte welkom op onze Community! Normaal gesproken kun je de pin- en pukcode opvragen via onze website, maar bij een PrePaid is dit anders en lukt het niet. Geen zorgen, ik kan deze per mail naar je versturen. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***7065. Ik heb gelijk de pin- en pukcode via mail naar je verstuurd. 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik verneem het graag! 😄


Hoi Pharwin, kun je voor mij hetzelfde betekenen? Ik heb ook een prepaid nr en wil graag mijn puk code opvragen. Ik weet alleen niet of ik ooit een e-mailadres heb gekoppeld aan mijn nr. Maar misschien kan je het ook per sms toesturen? Ik kan gelukkig nog wel in mijn telefoon.


Hoi @MondoMarketing1, ik heb direct gezocht, maar ik kan je niet vinden op je e-mailadres en het 06-nummer dat je in je profiel hebt gezet bestaat ook niet bij ons. Wil je deze controleren en de juiste invullen? Dan kijk ik graag met je mee! 


hoi @MondoMarketing1 ,

Heb je met de prepaid simkaart de afgelopen 6 maanden nog wel een uitgaand gesprek gevoerd, een SMS verzonden of mobiele data verbruikt? Dat is nodig om het nummer actief te houden. Na die 6 maanden komt de aansluiting te vervallen.


Hoi, ik heb het 06 nr net aangepast naar het juiste nr waar het om gaat. Er is voor zover ik weet geen e-mailadres gekoppeld aan dit nummer.

De prepaid simkaart wordt actief/recent gebruikt.


Hoi @MondoMarketing1, bedankt voor het invullen van het juiste 06-nummer! Er staan een adres, geboortedatum en e-mailadres aan gekoppeld. Ik mag de pukcode alleen per mail sturen naar het e-mailadres dat gekoppeld staat. Om dit te doen moet ik eerst een ID-check doen. Stuur je mij een privébericht met de juiste postcode, huisnummer, e-mailadres en geboortedatum? Als je al deze correcte gegevens naar me stuurt, mag ik de pukcode naar je mailen. Ik zie je berichtje graag tegemoet!


Reageer