Hoi! Ik ben op reis en kom binnenkort terug en wil mijn Nederlandse simkaart weer gebruiken. Het is een prepaid simkaart, maar ben mijn pincode en pukcode kwijt. De optie om een livechat met een adviseur te starten op de Odido site werkt niet dus hoop dat jullie me via deze weg kunnen helpen!
Mijn pin- of puk code opvragen via de gebruikelijke link die je krijgt via de chatbot werkt niet omdat ik geen abonnement heb…
Hallo
Laat je me even weten of het is gelukt? Ik verneem het graag!
Hoi Pharwin, kun je voor mij hetzelfde betekenen? Ik heb ook een prepaid nr en wil graag mijn puk code opvragen. Ik weet alleen niet of ik ooit een e-mailadres heb gekoppeld aan mijn nr. Maar misschien kan je het ook per sms toesturen? Ik kan gelukkig nog wel in mijn telefoon.
Hoi
hoi
Heb je met de prepaid simkaart de afgelopen 6 maanden nog wel een uitgaand gesprek gevoerd, een SMS verzonden of mobiele data verbruikt? Dat is nodig om het nummer actief te houden. Na die 6 maanden komt de aansluiting te vervallen.
Hoi, ik heb het 06 nr net aangepast naar het juiste nr waar het om gaat. Er is voor zover ik weet geen e-mailadres gekoppeld aan dit nummer.
De prepaid simkaart wordt actief/recent gebruikt.
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.