Skip to main content

Ik ben al jaren klant van T-Mobile/Odido en wil mijn contract verlengen.
Tot mijn grote verbazing wordt dit geweigerd omdat ik onder bewindvoering sta volgens jullie.
Ik heb nog nooit onder bewindvoering gestaan, ik heb geen negatieve BKR registratie en sta ook zeker nu niet onder bewindvoering!

Ik heb een mail gestuurd naar het mail adres dat ik van de klanten service heb gekregen maar tot op heden heb ik nog geen reactie gekregen.

Het zou fijn zijn als dit zsm opgelost wordt!

Hoi Ramon, van harte welkom op de Community! Leuk om te lezen dat je al jaren bij ons bent en dat je je contract wil verlengen. Niet fijn dat je een onterechte bewindvoeringscode hebt ontvangen. Daar gaat iets niet goed. Geen zorgen, ik help je meteen verder dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik zie je mail inderdaad in de juiste bak voor mijn collega's staan. Op dit moment hebben ze een verwerkingstijd van 14 dagen, maar laatst hadden ze een onterechte bewindvoeringscode veel sneller opgeheven. Ik hoop dat dit ook bij jou gebeurd. Mocht je maandagavond nog niets gehoord hebben, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag voor je of ik dit voor je kan versnellen. Voor nu excuses voor het ongemak en ik hoop na het weekend goed nieuws van je te ontvangen of het je snel te kunnen geven!

Goedenavond,

Ik heb nog niets vernomen over mijn gemelde  probleem. Hierbij stel ik jullie aansprakelijk voor de gemaakt extra kosten die nu ontstaan omdat ik mijn contract niet kan verlengen zonder dat ik hierbij enig schuld aan heb.

Ramon

Hoi Ramon, bedankt voor je bericht en bedankt voor je geduld! Ik heb meteen in de case gekeken en ik zie dat mijn collega's verwachten jouw case morgen (13 november) op te pakken. Ik hoop dat ze de code per direct kunnen verwijderen en dan controleer ik morgenavond nogmaals de case. 

Goedemiddag , 

Ik heb exact hetzelfde probleem .

Heb nu contact opgenomen via het contact formulier en hoop dat het snel geregeld kan worden want die status staat er bij mij nu al een jaar onterecht op . 
moet nu ook weer dagen wachten op reactie terwijl dit gewoon vrij snel geregeld kan worden lijkt mij . Zeker omdat het totaal onterecht is . 

Hoi @nickerjan, we helpen je graag! Echter, is het niet de bedoeling om in meerdere topics te '’spammen'’ over hetzelfde onderwerp. 1 reactie of een eigen topic is meer dan voldoende, anders wordt het onoverzichtelijk voor ons. Dit staat ook in onze huisregels vermeld. Ik zie dat je al een eigen topic hebt aangemaakt. Daar zal een collega of ik zo snel mogelijk bij je terugkomen!

Hoi Ramon, bedankt voor je bericht en bedankt voor je geduld! Ik heb meteen in de case gekeken en ik zie dat mijn collega's verwachten jouw case morgen (13 november) op te pakken. Ik hoop dat ze de code per direct kunnen verwijderen en dan controleer ik morgenavond nogmaals de case. 

Beste Marciano, 

Wederom heb ik niets vernomen. Ik hoor graag spoedig de stand van zaken. Heel vervelend dat ik niet gewoon telefonische contact kan opnemen met deze afdeling. Ontzettend klantonvriendelijk!!! Jij als medewerker krijgt dan ook in de 1e lijn alle ellende over je heen.

Een fout maken als Odido is 1 (maar kan gebeuren), beloftes niet nakomen (geeft mij als klant het gevoel niet serieus te worden genomen na 25 jaar lidmaatschap) door Odido.

Wat nog veel erger is dat er bewust een keuze is gemaakt door Odido de afdeling Schuldhulp zodanig af te schermen dat je geen telefonisch contact kan opnemen. Schandelijk!! 

Goedemiddag Ramon, ik zie inderdaad dat ze i.v.m. de drukte nog niet aan jouw case zijn toegekomen. Ik heb zojuist de vraag uitgezet wanneer jouw case opgepakt gaat worden en of ze mij direct op de hoogte willen stellen zodra de bewindvoeringscode verwijderd is. Voor nu wil ik je bedanken voor je geduld en ik hoop heel spoedig goed nieuws te ontvangen!

Case 74176637

Beste Marciano,

Ik ben nu bijna 2 weken verder en nog altijd niks gehoord over de onterechte bewindvoering.

13 november zou het opgepakt worden!

ik vind het zeer en zeer teleurstellend hoe jullie met mij als vaste klant omgaan en mijn geduld begint nu echt op te raken. 

Hoi Ramon, ik zie nog steeds de follow up date van 13 november staan, dus daar gaat iets niet helemaal goed. Mijn excuses voor dit ongemak. Ik heb mijn collega's van Incasso zojuist gemaild met de vraag jouw codering zo snel mogelijk te verwijderen. Zodra ik een reactie van ze heb ontvangen, laat ik het je weten!

Reageer