Skip to main content

Ik ben al jaren klant en wilde mijn abbo verlengen, maar dit kon niet omdat er een aantekening bewind staat, onterecht. Nu lees ik meer problemen hiermee en geen reactie op mijn mail. Kan dit bewind er zsm afgehaald worden? 

Goedenavond ​@ilvacopini  Dat is niet fijn. Lees mijn onderschrift ,vul alles zoveel mogelijk in zodat de moderators gelijk zien met wie ze te doen hebben en je sneller kunnen helpen. 
Ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten.

Succes en fijne avond

Ik heb inderdaad alles ingevuld dus het zal vast goed moeten komen dan! 

Hoi Ilvacopini, van harte welkom op de Community! Super leuk om te lezen dat je bij ons blijft met je verlenging. Maar dan moet dit natuurljik wel kunnen. Mijn excuses dat er een onterechte bewindvoeringscode op je naam staat. Ik heb mijn collega meteen gevraagd ernaar te kijken en de code te verwijderen. Dit heeft hij ook direct gedaan. Laat je het me weten of het nu lukt met verlengen? Ik hoor het graag van je! 😄

Hoi Ilvacopini, van harte welkom op de Community! Super leuk om te lezen dat je bij ons blijft met je verlenging. Maar dan moet dit natuurljik wel kunnen. Mijn excuses dat er een onterechte bewindvoeringscode op je naam staat. Ik heb mijn collega meteen gevraagd ernaar te kijken en de code te verwijderen. Dit heeft hij ook direct gedaan. Laat je het me weten of het nu lukt met verlengen? Ik hoor het graag van je! 😄

Het is gelukt. Bedankt! 

Hi ​@ilvacopini Fijn dat het is gelukt! Namens mijn collega Marciano: geen dank en graag gedaan! Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne zondag gewenst! 

Reageer