Beantwoord

Onbeperkt bellen in NL en EU

  • 26 March 2024
  • 8 reacties
  • 80 Bekeken

Als ik dt lees trek ik de conclusie dat er ook geen kosten zijn bij het bellen van nl naar buitenlandse nummers. Ik kreeg te horen dat dit alleen gold voor nl nummers die in het buitenland verbliven maar dat was dan toch altijd al het normale tarief daar je van te voren niet weet waar deze(mobiele) nl telefoon zich bevindt anders is de toevoeging eu totaal zinloos

Graag een reactie

icon

Beste antwoord door eric 26 March 2024, 16:23

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Bij elk abonnement op de website kun je zien wat wel en niet is inbegrepen. Klik voor buitenland informarie op het linkje “buitenland".

Bij de limited abonnementen is bellen IN nederland en de EU inbegrepen.

Vanaf unlimted Basis zie je dat naast bellen in nederland en de EU ook een bundel in opgenomen voor bellen VAN nederland NAAR de EU. Deze catagorie valt namelijk niet onder de roam like home wetgeving.

 

Alleen jammer dat ik dit advies in de winkel gekregen heb  voor mij is het nog steeds vreemd dat onbeperkt bellen in nl EN eu niet geld en er verwezen wordt naar de website terwijl er al een abonnement is afgesloten

Reputatie 7
Badge +14

Tja, wat er allemaal in de winkel is besproken en of daar spraakverwarring is ontstaan, dat weet ik natuurlijk niet. Op de website is de informatie aanwezig, en bellen van NL naar EU is voor iedereen met unlimted basis, plus of premium ook (deels) inbegrepen. Abonnementen zijn per maand aan te passen via je my-odido.

@meetsysteem Hiervoor wil je KPN, ze omvatten onbeperkt bellen naar EU nummers vanuit NL. Geen limiet van 120 minuten zoals bij Odido.

Reputatie 7
Badge +14

Dat unlimited bellen van NL naar EU, maar dan tevens Zwitserland, Turkye en de USA heeft Odido ook hoor. Dan schakel je naar het unlimited premium abonnement.

 

wonderlijk dat odido blijjkbaar een nieuwe definitie gevonden heeft voor het woord onberperkt (unlimited)

jammer

Dat unlimited bellen van NL naar EU, maar dan tevens Zwitserland, Turkye en de USA heeft Odido ook hoor. Dan schakel je naar het unlimited premium abonnement.

 

Dat kan. Maar waarom? Voor €17 minder per maand kun je dit krijgen van KPN (Unlimited 300). 

Reputatie 7
Badge +14

Zo is er een propositie voor iedereen. Bij andere providers is er een aanbod voor alleen in de EU, hier is het weer inclusief de USA etc.. Daar is gelukkig marktwerking en wordt het geen eenheids worst waar alleen de prijs nog het verschil is.

Reageer