Beantwoord

Nieuw abonnement

  • 8 May 2024
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

Ik heb vandaag mijn sim binnen gekregen voor mijn nieuwe abonnement bij odido en het lukt mij niet om hem te activeren. Ik krijg geen sms berichten met code binnen op mijn originele en tijdelijke telefoon nummer wanneer ik het activerings process aanga. Who can help?

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 May 2024, 23:34

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Thomas3p 

Ben je overgestapt met nummerbehoud? Je krijgt alvast een simkaart met een tijdelijke nummer maar je kan gewoon je huidige simkaart blijven gebruiken tot aan de dag van nummerbehoud en als je dan geen signaal meer hebt, plaats dan pas de Odido simkaart in je telefoon.

Ja ik ben overgestapt met nummerbehoud! Ok top! Hoelang duurt dat ongeveer?

Reputatie 7
Badge +9

Hey Thomas, welkom op de Community en bij Odido! Ik heb direct met je meegekeken en je abonnement bij ons start op 5 juni 2024! Tot die tijd maak je inderdaad nog gebruik van je huidige provider en simkaart! Nummerbehoud vindt meestal plaats in de ochtend, maar je zal via SMS op de hoogte worden gehouden! 😄

Reageer