Hallo, ik heb zonder na te denken mijn eSim verwijderd omdat ik een andere simkaart heb laten installeren. Ik zou dan ook graag een nieuwe eSIM willen aanvragen. Kunnen jullie een nieuwe eSIM klaarzetten in mijn account of mail? Thanks!
Goeiemorgen Rtheys, gaat het om het nummer met 43 op het eind? Zo ja, stuur me dan even een privébericht met je geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik voor je aan de slag! Ik kan hem alleen voor je klaarzetten in Mijn Odido. Heb je daar wel toegang toe?
Goeiemorgen Rtheys, gaat het om het nummer met 43 op het eind? Zo ja, stuur me dan even een privébericht met je geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik voor je aan de slag! Ik kan hem alleen voor je klaarzetten in Mijn Odido. Heb je daar wel toegang toe?
Opgelost! Netjes een nieuwe eSIM gekregen via mijn Odido. Kon het niet zelf activeren ben omdat ik niet bij mijn nummer kan komen. Maar door een medewerker laten activeren door een simpele identificatie e-mail. Top!
Hoi Rtheys, bedankt voor de terugkoppeling in je topic en mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. Voor nu wens ik je een hele fijne dag!
Ik heb het zelfde probleem, zit nu in de US hoe kan ik zo snel mogelijk een esim ontvangen? Kan niet bellen naar klanten service, help
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.