Skip to main content

Het lukt mij niet om mijn telefoonnummer te koppelen aan een nieuw e-mailadres. Ik heb namelijk geen toegang tot het e-mailadres op dit account (en dus ook niet het account zelf), waardoor het mij niet lukt om het telefoonnummer los te koppelen en te herkoppelen aan mijn nieuwe account, hoe los ik dit op?

 

mvg, Jasper

Hoi Jasper, van harte welkom op de Community! Gaat het om het nummer **61? Ik zie namelijk je andere abonnement met nummer **99 op hetzelfde e-mailadres staan als dat je hier op de Community gebruikt, dus volgens mij is deze helemaal in orde. Wat betreft het nummer **61. Ik gok dat deze op naam staat van één van je ouders. De voorletters, geboortedatum, postcode en huisnummer komen namelijk niet overeen met je andere (ingevulde) gegevens. Is dit nummer ook van jou? Dan kan je het beste contractovername aanvragen om deze op jouw naam te zetten. Wil je alleen het e-mailadres wijzigen? Vul dan de correcte geboortedatum, postcode + huisnummer in je profiel in en geef me de verificatiecode die ik je zojuist per SMS heb gestuurd door. Dan kan ik het e-mailadres ook in het systeem wijzigen. Wil je deze wijzigen naar j***l@gmail.com? Ik hoor het graag van je! 


Reageer