Skip to main content

[Update 15 februari 2022]

Vanaf 15 februari gaat de dagbundel omhoog van 8 GB naar 10 GB om de dag mee te starten! 

Deze verhoging gebeurt automatisch, je hoeft er verder niets voor te doen. De GB-aanvullers blijven 2 GB, daar verandert niets aan.

Voor wie?

Deze verhoging geldt voor bijna alle vormen van Unlimited:

Alle nieuwe en bestaande Go/@Work abonnementen;
Ook wanneer je de bundel van X GB bijstelt naar Unlimited data;
Dit geldt ook voor Tablet abonnementen;
Unlimited Data for a Day.

Dit geldt alleen niet voor:

Klanten met Go 17.1 en Go 17.2
Klanten met 4G voor Thuis
PrePaid Unlimited data vandaag / weekend

Niet iedereen tegelijk

Het verhogen van het dagtegoed is technisch best ingewikkeld. Daarom duurt het ongeveer een week (tussen 15 en 23 februari) voordat alle klanten met unlimited data voortaan 10 GB dagtegoed hebben.

 

oOorspronkelijk bericht 17 maart 2021]

Hi allemaal,

De titel verklapt het nieuws eigenlijk al: We gaan per 17 maart 2021 de dagbundel van de (meeste) Unlimited abonnementen verhogen van 5 naar 8 GB én de aanvullers worden verhoogd van 1 naar 2 GB. Met deze wijziging kun je langer met je dagbundel doen én meer data aanvullen wanneer dit nodig blijkt te zijn! 

In dit topic vind je antwoorden op de meeste vragen, dus neem dit even rustig door. Mocht je na het lezen van de antwoorden toch nog vragen hebben dan kun je dat in dit topic laten weten!

 

De verhoogde dagbundel van 8GB is nu ook zichtbaar en bruikbaar in de My T-Mobile App en online.

Er is nog één klein probleem met het abonnement GO Unlimited 17.2, daarbij is de 2GB-aanvuller op dit moment niet zichtbaar in de My T-Mobile App. Via de online versie kun je deze wel gewoon inzien. Dit probleem lossen we natuurlijk ook nog zo spoedig mogelijk op!

 

FAQ

Voor welke Unlimited-abonnementen geldt deze wijziging van de dagbundel en aanvullers?

Deze wijziging geldt voor: 

  • Unlimited GB + bellen 17.2
  • Tablet Unlimited GB 17.2
  • Unlimited GB + bellen versie USA 17.2
  • Unlimited GB + bellen '18
  • Unlimited GB + 120 min. bellen 19.1
  • Unlimited GB + bellen 19.1
  • Unlimited GB + 120 min. bellen
  • Unlimited data & bellen
  • Unlimited data & bellen - Plus
  • Tablet Unlimited GB '18
  • Tablet Unlimited GB 19.1
  • Tablet Unlimited GB
  • Unlimited GB + bellen versie USA '18
  • Unlimited GB + bellen versie USA '18
  • Unlimited GB + 120 min. bellen USA versie 19.1
  • Unlimited GB + 120 min. bellen USA versie 19.1
  • Unlimited GB + bellen USA versie 19.1
  • Unlimited GB + bellen USA versie 19.1
  • Unlimited Data for a Day NL
  • @Work Unlimited

 

Deze wijziging geldt niet voor: 

  • Unlimited NL + EU 17.1
  • Tablet Unlimited NL + EU 17.1
  • Unlimited NL + EU + USA 17.1
  • Oneindig Online Smartphone
  • 4G voor Thuis FUP 150
  • 4G voor Thuis FUP 500
  • 4G voor Thuis Extra Snel
  • Unlimited 4G voor Thuis '18

 

Waar kan ik controleren welk Unlimited-abonnement ik heb?

Op jouw My T-Mobile kun je checken van welk abonnement jij gebruik maakt en of jouw abonnement dus ook in aanmerking komt voor deze verhoging.

 

Mijn abonnement komt niet in aanmerking, maar ik wil hier wel graag van gebruik van maken. Kan dat?

Andere bundel dan Unlimited bij abonnement
 

Het kan zijn dat je nu een abonnement hebt wat wél in het lijstje abonnementen staat waarop dit wordt aangepast, maar je hebt misschien nog geen Unlimited-bundel bij jouw abonnement. Dit kun je eenvoudig en snel zelf via jouw My T-Mobile ophogen en dan krijg je ook dezelfde dagbundel en aanvullers bij jouw abonnement.  

 

Op jouw My T-Mobile zie je dan ook direct wat jouw nieuwe maandkosten worden.

 

Abonnement waar deze wijziging niet op wordt toegepast, maar verlengd kan worden.
 

Het kan echter ook zo zijn dat je een abonnement hebt wat in het lijstje staat wat niet in aanmerking komt voor deze wijziging, maar ondertussen wél kunt verlengen naar een abonnement wat in het eerste lijstje staat en waar de wijziging dus wel wordt toegepast.

 

In dat geval kun je via jouw My T-Mobile jouw abonnement direct verlengen (als Sim Only of met toestel) om zo ook in aanmerking te komen voor de hogere dagbundel en aanvuller.

 

Waarom worden de abonnementen van 4G voor Thuis niet gewijzigd?

Voor 4G voor Thuis is het abonnement in de zomer van 2020 al aangepast en toen zijn de GB-aanvullers al verhoogd. Op onze website vind je meer informatie over 4G voor Thuis.

 

Mochten er nog andere vragen zijn, let us know!

@staub3232  nee 8gb en aanvulling van 2gb aanvuller


Wat geweldig en net per december mijn abonnement daarvoor opgezegd. Zou graag weer terug gaan. Heb net een bericht gestuurd.


Recentelijk ben ik overgestapt naar T-Mobile Thuis + Mobile. Het mobiele abonnement had ik al, maar vandaag zou de monteur komen voor installatie. Vanochtend is mijn verbinding al stop gezet, dus ik verwachtte de monteur relatief snel. Echter had ik wel internet nodig voor mijn vaste computer om wat werk te kunnen verrichten.

 

Dan vliegen die MB's er alsnog snel door! Binnen 2 uur was mijn 8GB al op en had ik bewust al alle overbodige applicaties gesloten om de data binnen de perken te houden. Natuurlijk zal dit niet zo snel aangetikt worden bij casual mobiel gebruik, maar in dit geval dus wel. Dan is het wel mooi om te horen het nu 8 + 2 is geworden maar mijn inziens blijf je dan nog steeds snel door de bundel heen te gaan. In dat geval zou ik de minimale verlenging water meer gelijktrekken, naar b.v. 8+5. Of als T-mobile heel ruimhartig zou zijn 8+8.

 

Ik snap natuurlijk dat het ter bescherming van het netwerk is, maar we praten hier over enkele gigabytes en geen honderden.


Hallo @Robe90 

Voor storingen kun je unlimited vouchers krijgen waarmee je een week onbeperkt kunt internetten, zonder een limiet.

Deze kan een moderator je geven.


Hallo @Robe90 

Voor storingen kun je unlimited vouchers krijgen waarmee je een week onbeperkt kunt internetten, zonder een limiet.

Deze kan een moderator je geven.

Dat is mooi om te horen, maar dan hebben wij het over storingen. Nu betreft het geen storing, maar moest ik wel enkel wat werk kunnen blijven verrichten op mijn laptop. Dan is het niet zo fijn om de 2GB's een aanvraag te moeten doen. Door het op te plussen met 5GB scheelt je het al weer de helft aan aanvragen. ~5 mbps kan iedereen denk ik voldoende mee doen, maar als die 5mbps continue benut zijn dan verbruik je per uur al meer dan 2gb. Om nou elk uur op te waarderen is ook wat.

 

Begrijp mij niet verkeerd, dit is een stap in de goede richting, maar voor het opwaardeer gedeelte zou het toch fijner zijn als men kan aanvullen met 5GB, zodat je er over het algemeen pas na 2 uur opnieuw geconfronteerd mee wordt. Maar voor een unlimited abonnement verwacht ik op zijn minst toch wel bij het overschrijden van de initiele 8GB data dat ik per opwaardeer poging toch op z'n minst een paar uur weer mee verder kan.


Ik had het dan verkeerd begrepen, ik dacht dat je T-Mobile thuis verbinding was gestopt.

Bij alle andere providers hebben ze nog steeds 5+1 GB dus bij T-Mobile is dat al veel beter en voor de meeste ook meer dan voldoende.

Ik begrijp T-Mobile ook wel dat ze het netwerk niet te veel willen belasten zodat iedereen zonder problemen kan internetten.


Ik kom deze thread net tegen. Ik heb @Work Unlimited (volgens factuur in My T-Mobile) en @WORK-ABONNEMENT volgens de Abonnement pagina in de app. Ik heb nog steeds de daglimiet van 5 GB, maar kan wel per 2 GB aanvullen. Waar kan ik het beste support vragen? Ik heb een zakelijk abonnement, maar regel het graag zelf ipv via via met de administratie. Alvast bedankt.


Hi @Artemis_70 

Je zou hiervoor het beste contact kunnen opnemen met onze zakelijke klantenservice. Zij kunnen je direct verder helpen en hebben inzicht tot je gegevens. Je kan ze gratis bereiken op 0800 7112. Ik hoop dat je zo verder komt!


Hi @Artemis_70 

Je zou hiervoor het beste contact kunnen opnemen met onze zakelijke klantenservice. Zij kunnen je direct verder helpen en hebben inzicht tot je gegevens. Je kan ze gratis bereiken op 0800 7112. Ik hoop dat je zo verder komt!


Hartelijk dank @Hajar . Ik heb net gebeld en ze kunnen mij helaas niet helpen. Volgens de zakelijke klantenservice is het een geautomatiseerd proces en is mijn telefoonnummer blijkbaar nog niet aan de beurt geweest. De zakelijke helpdesk kan niets voor mij doen. Het enige advies is wachten.


Ik ben erg blij met de srap naar 8GB dagtegoed per dag en daarnaast 2GB per keer. In de toekomst zal die wederom verwacht ik verhoogd worden. Hopelijk gaan we ooit terug naar echt onbeperkt zonder limieten. 

 

Ik mag al in Oktober verlengen en ga dan zeker kiezen voor een 2 jarige T-Mobile Unlimited pakket voor €25,- met 5G. 

 

Moment heb ik 12GB pakket met onbeperkt bellen bij T-Mobile met een Galaxy S20 Ultra en mijn vrouw heeft hetzelfde pakket en toestel 

 

Gemiddeld verbruik in de afgelopen 6 maanden:1755 MB

Hoogste verbruik in periode: 2655 MB in maand maart

 

Wegens corona en op werk en thuis altijd op de Wi-Fi 


https://www.nu.nl/tech/6160484/vodafone-breidt-databundels-van-red-unlimited-klanten-uit.html

Vodafone verhoogt de unlimited  databundel naar 10gb per dag en 40 gb binnen EU.

Wanneer volgt tmobile?😜

 


Ik mag over 16 dagen (4 maanden vooraf) verlengen en ik ga voor Unlimited kiezen 2 jaar Sim-Only voor €25,-.. 

Gaat T-Mobile in de toekomst omhoog de dagbundel van 8GB? 

 

 


Als dat gaat gebeuren in de toekomst dan komt daar zeker een topic over net als deze 😉


Goedemorgen lezer,

Vanaf 15 februari gaat de dagbundel omhoog van 8 GB naar 10 GB om de dag mee te starten! 

Deze verhoging gebeurt automatisch, je hoeft er verder niets voor te doen. De GB-aanvullers blijven 2 GB, daar verandert niets aan.

 

Voor wie?

Deze verhoging geldt voor bijna alle vormen van Unlimited:

Alle nieuwe en bestaande Go/@Work abonnementen;
Ook wanneer je de bundel van X GB bijstelt naar Unlimited data;
Dit geldt ook voor Tablet abonnementen;
Unlimited Data for a Day.

Dit geldt alleen niet voor:

Klanten met Go 17.1 en Go 17.2
Klanten met 4G voor Thuis
PrePaid Unlimited data vandaag / weekend



Niet iedereen tegelijk

Het verhogen van het dagtegoed is technisch best ingewikkeld. Daarom duurt het ongeveer een week (tussen 15 en 23 februari) voordat alle klanten met unlimited data voortaan 10 GB dagtegoed hebben.

 

Als er vragen zijn, laat het dan in dit topic weten!


Wat een goed bericht, telkens weer een stap omhoog. TM maakt het helemaal waar! 
 


Ik heb ook Unlimited op mijn smartphone voor €66,50,- afgelopen 2 jaar en ik ben blij om dit bericht te lezen. 10GB is mooi! Al gebruik ik geen 10GB per dag. Ik ben nog steeds via Wi-Fi thuis en op mijn werk verbonden. Mijn nieuwe contract dat ik heb afgesloten gaat per 21 februari 2022 in Sim-Only met behoud van mijn Galaxy S20 Ultra voor 2 jaar Unlimited voor €25,- per maand. 

 

Gaat het bij mij direct in met mijn nieuwe Sim-Only? Ik zie nog steeds 8GB in my T-Mobile staan.

 

Het hoogste verbruik tot nu toe, 5GB op 1 dag via mijn smartphone.


Gaat het bij mij direct in met mijn nieuwe Sim-Only? Ik zie nog steeds 8GB in my T-Mobile staan.

 

 

Bij de FAQ staat:

Het verhogen van het dagtegoed is technisch best ingewikkeld. Daarom duurt het ongeveer een week (tussen 15 en 23 februari) voordat alle klanten met unlimited data voortaan 10 GB dagtegoed hebben.


Wederom goed nieuws. Ik zag idd dat mijn dagbundel auto naar 10gb was verhoogd, echt super. 😍


Gaat dit ook gelden voor Tele2 unlimit gebruikers 

Aangezien die vroeger ook van 5Gb naar 8Gb zijn gegaan.

Zal wel mooi zijn kijk veel tv op mijn telefoon namelijk.


.


Hi @suijkerbuijk 

Ja zeker, dit geldt ook voor alle Tele2 klanten met een Unlimited databundel. Tussen 15 en 23 februari gaan alle klanten met Unlimited data over naar 10GB dagtegoed.

Ik hoop dat ik blij heb kunnen maken met dit goed nieuws!


Goedemorgen lezer,

Vanaf 15 februari gaat de dagbundel omhoog van 8 GB naar 10 GB om de dag mee te starten! 

Deze verhoging gebeurt automatisch, je hoeft er verder niets voor te doen. De GB-aanvullers blijven 2 GB, daar verandert niets aan.

 

Voor wie?

Deze verhoging geldt voor bijna alle vormen van Unlimited:

Alle nieuwe en bestaande Go/@Work abonnementen;
Ook wanneer je de bundel van X GB bijstelt naar Unlimited data;
Dit geldt ook voor Tablet abonnementen;
Unlimited Data for a Day.

Dit geldt alleen niet voor:

Klanten met Go 17.1 en Go 17.2
Klanten met 4G voor Thuis
PrePaid Unlimited data vandaag / weekend



Niet iedereen tegelijk

Het verhogen van het dagtegoed is technisch best ingewikkeld. Daarom duurt het ongeveer een week (tussen 15 en 23 februari) voordat alle klanten met unlimited data voortaan 10 GB dagtegoed hebben.

 

Als er vragen zijn, laat het dan in dit topic weten!

Het is inmiddels 24-2-22 en ik heb nog steeds 8GB dagtegoed met mijn 17,2 abonnement. Kost het toch meer tijd?


Hi @dRichardK 

De verhoging naar 10GB geldt niet voor 17.1 en 17.2 abonnementen zoals hierboven ook staat aangegeven. Voor deze abonnementen blijven de huidige volumes staan. Ik hoop dat je nu meer duidelijkeid hebt.


Hi @dRichardK 

De verhoging naar 10GB geldt niet voor 17.1 en 17.2 abonnementen zoals hierboven ook staat aangegeven. Voor deze abonnementen blijven de huidige volumes staan. Ik hoop dat je nu meer duidelijkeid hebt.

Oja dat had ik even niet gezien :joy: . Nou het geeft niet hoor ik betaal €13.41 pm voor een unlimited abonnement. Dus ik heb niks te klagen. En ik zie in mijn andere abonnement d Go 19.2 dat het daar inmiddels is doorgevoerd


Bij het afsluiten van een nieuw abonnement is het maandlimiet voor gebruik binnen de EU inmiddels verhoogt naar 30GB per maand, voor unlimited abonnementen. Word deze verhoging ook op korte termijn doorgevoerd voor de bestaande unlimited abonnementen?


Reageer