als ik vraag om mijn fysieke simkaart te veranderen in een e-simkaart, krijg ik deze melding, wat moet ik doen?
als ik vraag om mijn fysieke simkaart te veranderen in een e-simkaart, krijg ik deze melding, wat moet ik doen?
Alvast bedankt.
Laat het maar even weten, dan bestel ik het daarna voor je! 😄
Ik ervaar hetzelfde probleem en zou ook graag over willen op een eSim. Wanneer verwachten jullie dat de IT-onderhoud afgerond wordt?
Ja ik heb toegang tot de app
Ik ga nu richting mijn werk dus ik heb waarschijnlijk geen internet
Maar alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Antariksh Roopram
Hallo
Maar als het kan ik wel graag via dit kanaal proberen eentje te bestellen.
Mijn nummer eindigt op 0550
Nee, ik heb op dit moment geen tijd vanwege werk en het is best wel moeilijk om zonder sim de klantenservice te bellen.
Succes!
Liever niet dubbel posten.dat werkt niet en is tegen de regels
Fijne dag vandaag!
Goedemiddag,
Ik heb per ongeluk mijn eSIM verwijderd van mijn oude mobiele telefoon en zit nu zonder simkaart. Ik zou graag een nieuwe eSIM in de app willen aanvragen.
Alvast bedankt,
Antariksh Roopram
Laat je me even weten of het allemaal is gelukt? Ik verneem het graag!
ja, het is goed, ik wacht, bedankt
Hallo
Je kunt eventueel ook altijd langsgaan in één van onze winkels: https://www.odido.nl/winkels, waar mijn collega's je direct kunnen helpen met het koppelen en activeren van een nieuwe eSIM!
Ik verneem graag een reactie van je, waar je voorkeur naar uit gaat!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.