Hallo @Brittstoltenhoff, van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je nieuwe abonnement bij ons van start is gegaan, wel zo fijn als je HBO Max bundel het ook doet.
Heb je nog geen HBO Max account? Geen probleem, via deze link kan hij een nieuw HBO Max account aanmaken en meteen koppelen.
Heb je al een betaald HBO Max account? Dan geeft het koppelen een foutmelding: HBO Max staat niet toe dat er opeens een andere betaalmethode gekozen wordt.
Je kunt dan het volgende doen:
1. Ga naar je HBO Max account en zet je betaalwijze stop.
2. Wacht tot het einde van je betaalperiode. Je account blijft gewoon bestaan.
3. Daarna koppel je ‘m in Mijn Odido.
Ik zie bij je abonnement dat de bundel wel is geactiveerd. Deze heb ik voor de zekerheid uitgeschakeld en ook weer geactiveerd, vaak wil dat helpen. Kun je het nu nog een keer proberen? Het zou nu moeten werken! Probeer het ook via een browser/laptop en niet via je telefoon. Dat wil soms ook problemen geven. Gebruik ook geen VPN-netwerk, dan werkt het ook niet. Mocht het daarna nog niet werken, verneem ik graag een screenshot met wat voor melding je precies te zien krijgt!