Problemen Glasvezel. Sim aangeschaft, unlimted 4g internet werkt niet

  • 2 May 2024
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 8 reacties

Vandaag is onze internet (in Assen) verbinding in storing gegaan bij Odido. Service desk kon het niet oplossen en de storing is doorgezet. 

 

Ter compensatie is een unlimted internet 4g mogelijk geboden. 

Ben daarom naar de AH gegaan en heb een prepaid odido kaart opgehaald. Ondertussen kreeg ik een mail van odido met de code om unlimted internet aan te zetten. 

 

Oude tel gepakt sim erin en instellingen gedaan. Leek goed te gaan echter zie ik dat het prepaid bedrag steeds lager wordt en ik geen unlimted internet heb.

 

Wat nu? 

 

Service desk is na 20u niet meer bereikbaar. 

 

En hoe declareert ik de gemaakte kosten? 

Marciano van Odido 13 dagen geleden

Hoi, niet fijn dat je geen verbinding hebt in Assen! Ik hoop dat dit snel wordt opgelost. Ik zie dat mijn collega de kosten van de PrePaid simkaart inmiddels heeft gecrediteerd, dus dat is mooi. Om van unlimited internet gebruik te maken moet je de vouchercode die je hebt ontvangen SMS'en naar 2244. Had je dit al gedaan? Zo ja, en het werkt niet - zet dan even het 06 PrePaid nummer in je profiel onder Klantnummer. Dan kijk ik graag met je mee! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, niet fijn dat je geen verbinding hebt in Assen! Ik hoop dat dit snel wordt opgelost. Ik zie dat mijn collega de kosten van de PrePaid simkaart inmiddels heeft gecrediteerd, dus dat is mooi. Om van unlimited internet gebruik te maken moet je de vouchercode die je hebt ontvangen SMS'en naar 2244. Had je dit al gedaan? Zo ja, en het werkt niet - zet dan even het 06 PrePaid nummer in je profiel onder Klantnummer. Dan kijk ik graag met je mee! 😄

Reageer