Beantwoord

eSIM besteld maar niet ontvangen

  • 1 December 2023
  • 6 reacties
  • 101 Bekeken

  • is aangemoedigd
  • 0 reacties

Ik heb een esim besteld nu is alles goed gegaan en het contract ingegaan, maar heb nooit de esim ontvangen hoe kan ik die krijgen? 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 4 December 2023, 13:53

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, allereerst van harte welkom op de Community en tof dat je een eSIM hebt besteld! Heb je geen brief (of kaartje) met QR code ontvangen? Wanneer heb je de bestelling gedaan?

Ik zie namelijk wel een actieve eSIM op jouw 06-numer staan. Is het inmiddels gelukt? Zo niet, stuur me dan een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik verder op onderzoek uit en bestellen we een nieuwe eSIM voor je! 😄

Hallo @Marciano van Odido 

Ik heb ook een eSIM besteld maar deze nog niet ontvangen. Inmiddels wel een contract en telefoonnummer per mail, maar geen eSIM om hem te activeren en om toe te voegen aan mijn account. Ik heb ook geen track&trace nummer ontvangen want ik zou, na telefonisch contact, er voor moeten tekenen, dus ik vind dit een beetje raar. 

Dit gaat voor een nieuw nummer.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @SanBas, stuur me even een privébericht met je ordernummer, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik direct met je mee! 😄

Reputatie 1

Goedendag,

voor mij geldt hetzelfde (eSIM besteld maar niet ontvangen). Ik heb mijn fysieke simcard gebruikt om te kunnen blijven telefoneren en dergelijke. Het liefst had/heb ik een eSim, dat had ik ook besteld. Is dat nog te herstellen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @whtvr, op je e-mailadres kom ik op 2 abonnementen uit. Ik zie dat je op 1 van de nummers sinds de 23e een eSIM hebt. Gaat het in dit geval om het nummer met 06 op het eind? Zo ja, dan zie ik geen eSIM klaarstaan. Als je voor dit nummer een eSIM hebt besteld, dan gaat er iets niet helemaal goed in het systeem. Ik kan deze dan niet opnieuw voor je aanvragen, omdat 'ie dan weer niet zal verschijnen in Mijn Odido. Heb je 1 van onze winkels bij je in de buurt? Dan kan je het beste even binnenlopen. Dan weet je zeker dat je met een actieve eSIM weer naar buiten loopt.

Heb je een plastic kaartje of brief met de eSIM? Probeer hem dan opnieuw te scannen. Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 1

Hoi,

de brief hebben we nooit ontvangen. En het mobiel nummer eindigt op 12, zelfde woonadres maar een ander e-mail-adres.

Ik denk dat we eens langslopen in de shop. Maar ja, zolang de fysieke kaart blijft werken, is er ook weinig aan de hand.

Bedankt,

Theo

Reageer