Beantwoord

eSIM aanvragen

  • 8 May 2024
  • 5 reacties
  • 61 Bekeken

I.v.m. onderhoud kan ik nog geen e-sim aanvragen, maar heb ik inmiddels wel een nieuwe telefoon. Zouden jullie voor mij een e-Sim kunnen klaarzetten in Mijn Odido? Het mailadres komt overeen met het mailadres in de Odido Community. Het telefoonnummer eindigt op 4732.

 

Hoor het graag! 

icon

Beste antwoord door apmeijsen 8 May 2024, 23:02

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @apmeijsen ik help je graag! Yes, uit veiligheidsoverwegingen hebben we tijdelijk de optie om zelf een eSIM te bestellen uitgeschakeld. Onze IT afdeling is op zoek naar een veilige oplossing zodat eSIMs weer zelf besteld kunnen worden. Voor nu kan ik een eSIM voor je bestellen. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik inderdaad het nummer tegen dat eindigt op ***4732. Daarbij zie ik dat er al gebruik werd gemaakt van een eSIM. Ik kan een eSIM voor je klaarzetten in je Mijn Odido account, waar je de QR-code kunt scannen met je nieuwe toestel. Daarna dien je de eSIM alleen nog even te activeren en kan ook heel gemakkelijk via je account. Heb je toegang tot je Mijn Odido account?

Laat het maar even weten, dan bestel ik het daarna voor je! 😄

@Pharwin van Odido Ik heb zeker toegang tot het account, en mijn oude telefoon heeft inderdaad ook e-Sim. Als jij het klaar zet kan ik het omzetten. Dankjewel!

Reputatie 6
Badge +6

@apmeijsen Dank voor de toelichting! Ik heb zojuist een nieuwe eSIM voor je klaargezet in je account: https://www.odido.nl/my/toestel-en-sim.  Daar kun je de QR-code scannen en ook de activatie heel gemakklijk zelf voltooien. Laat je me even weten of het is gelukt? 

Ik verneem het graag! 

@apmeijsen Dank voor de toelichting! Ik heb zojuist een nieuwe eSIM voor je klaargezet in je account: https://www.odido.nl/my/toestel-en-sim.  Daar kun je de QR-code scannen en ook de activatie heel gemakklijk zelf voltooien. Laat je me even weten of het is gelukt? 

Ik verneem het graag! 

 

@Pharwin van Odido het was allemaal gelukt! Bedankt voor je hulp. 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen apmeijsen, superfijn dat het is gelukt en uiteraard graag gedaan namens Pharwin. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag! 😄

Reageer