Skip to main content

Beste,

Aangezien mijn huidige abonnement binnen 10 dagen afloopt, heb ik verschillende vragen. Ik heb geprobeerd het via de chat en telefoon op te lossen, maar helaas nog niet gelukt. Ze hebben me nog niet kunnen helpen.

• Contractovername: ik probeer het abonnement op mijn naam te zetten. Het staat nu nog op de naam van mijn moeder. 
  • Bij de tweede stap van de contractovername wordt gevraagd naar de bundel, maar de bundel die ik heb staat overduidelijk niet in de lijst.
  • Verlengen: ik wil graag mijn abonnement verlengen, maar daarvoor zet ik hem liever eerst op mijn eigen naam

Andere vraag: mijn abonnement loopt tot 21 november 2024 (geloof ik). En wat gebeurt er als het abonnement is afgelopen maar niet is verlengd voor die tijd en er een contractovername aan de gang is? 

Hopelijk kan iemand mij via deze weg wél helpen, gezien het feit dat het via andere wegen niet is gelukt.

Groet,

Tim

Hallo @timbekx 

Contractovername is voor jou pas mogelijk vanaf 21 november.

Indien je tot 21 november niks doet dan wordt je contract omgezet in een contract voor onbepaalde tijd, je kunt hem op ieder moment opzeggen.

Bedankt voor het antwoord. Het wordt al iets duidelijker. 

nu is het inmiddels 21 november. Maar het lukt nog altijd niet. Er wordt gevraagd naar mijn bundel. De vraag is nog steeds: welke bundel heb ik? Ik kan kiezen uit HELLO Unlimited (en varianten) en HELLO 10gb (en nog wat varianten) 

helaas kom ik dus nog steeds niet veel verder. 

Hoi Tim, van harte welkom op de Community! Geen zorgen, zoals ​@Waqqas ook zegt loopt je abonnement gewoon door. Plaats alleen nog je huisnummer en geboortedatum (van je moeder) in je profiel. Dan kijk ik graag met je mee welke bundel je hebt en hoe je contractovername toch kan laten plaatsvinden! 😄

Hoi Tim, van harte welkom op de Community! Geen zorgen, zoals ​@Waqqas ook zegt loopt je abonnement gewoon door. Plaats alleen nog je huisnummer en geboortedatum (van je moeder) in je profiel. Dan kijk ik graag met je mee welke bundel je hebt en hoe je contractovername toch kan laten plaatsvinden! 😄

gedaan

Goedemorgen Tim, bedankt voor het invullen van je profiel! Alleen de laatste 4 cijfers van je IBAN komen nog niet overeen. Wil je deze conroleren en de juiste invullen? Ik heb daarnaast wel alvast gekeken en ik zie dat je op dit moment nog een oud-Tele2 abonnement hebt. Dit is de reden dat jouw bundel er niet tussenstaat. Contractovername op een oud-Tele2 abonnement kan niet plaatsvinden. Geen zorgen - gelukkig ben je net buiten contract. Je kan je abonnement simpelweg verlengen naar een nieuw Hello-abonnement en vervolgens contractovername aanvragen via deze pagina. Dan komt het helemaal goed! 

Reageer