Ik heb een aanvraag voor nummer behoud gedaan, en moet daarvoor mijn oude abonnement afkopen. Nu staat er dat ik € 163 (excl btw) euro moet betalen, maar er staat onder dat ik nog een rekening krijg over de resterende maanden. Mijn vraag nu is, is de € 163 de totale kosten al van die maanden of komt die er nog boven op. Dat is niet zo duidelijk in de mail.
Als je afkoopt betaal je 50% van alle nog komende contractmaanden + eventueel 100% van de toestelafbetaling. Daarna is het klaar.
Als je afkoopt betaal je 50% van alle nog komende contractmaanden + eventueel 100% van de toestelafbetaling. Daarna is het klaar.
ja dat snap ik. maar is dat al berekend in die 163 of zit dat er nog naast
Vertel eens wat er precies op de factuur staat. Je kunt zelf ook snel berekenen wat de afkoopsom ongeveer moet zijn.
Vertel eens wat er precies op de factuur staat. Je kunt zelf ook snel berekenen wat de afkoopsom ongeveer moet zijn.
er staat eerst dit “Als je nieuwe provider je mobiele nummer overneemt op 22-10-2024, is de schadevergoeding € 163,02 (excl. btw). Wordt je nummer op een latere datum overgezet, dan wordt de schadevergoeding automatisch ook lager.”
en daarna staat eronder nog dit “Nadat je nummer daadwerkelijk is overgezet, ontvang je een eindfactuur met de definitieve berekening van de schadevergoeding.
Op je eindfactuur brengen we nog 21% btw in rekening over de resterende maandelijkse abonnementskosten. Een toestelkrediet is btw-vrij, dus over de afkoop van het krediet rekenen we geen btw.”
Misschien begrijp ik het gewoon verkeerd.
Hoi Luke, welkom op de Community en goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld! Ik heb je abonnement er direct bijgepakt en gekeken naar je afkoopsom. Als je per morgen zou opzeggen dan is de totale afkoopsom € 162,68. Wat er op de eindfactuur staat kan verschillen. Wellicht krijg je geld terug, anders zullen de laatste dagen dat je gebruik hebt kunnen maken van je abonnement hierop staan. Bijvoorbeeld als je je abonnement midden in de maand opzegt. Ik zie dat je met jouw abonnement achteraf betaald, dus voor jou zal het niets tot weinig zijn dat op de eindfactuur verschijnt!
Hoi Luke, welkom op de Community en goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld! Ik heb je abonnement er direct bijgepakt en gekeken naar je afkoopsom. Als je per morgen zou opzeggen dan is de totale afkoopsom € 162,68. Wat er op de eindfactuur staat kan verschillen. Wellicht krijg je geld terug, anders zullen de laatste dagen dat je gebruik hebt kunnen maken van je abonnement hierop staan. Bijvoorbeeld als je je abonnement midden in de maand opzegt. Ik zie dat je met jouw abonnement achteraf betaald, dus voor jou zal het niets tot weinig zijn dat op de eindfactuur verschijnt!
Fijn dankjewel voor dit duidelijk antwoord!
Hallo
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.